Minulla on viisi vhs-kasetillista Dingoa, jotka myyn eniten tarjoavalle. Mukana ainakin seuraavaa:
*Heinolassa jyrää -konsertti v.93?
*Musiikkivideoita
*Jyrki-ohjelma n. vuodelta 2000 (haastattelua ja keikkamateriaalia)
*Neumann laulava sydän -ohjelmassa
*Young aid: Levoton tuhkimo
*Jyrki: Neumannin haastattelu
*Hotelli sointu
*Joonas Hytönen show
*Gsm show 21.8.2001
*Puhdas elämä lapselle 2001, Autiotalo
*Kaisaniemi 1986
*Kirjurinluodon pik nik
*Yllätys yllätys
*Hermunen yönälkään
*Kukkaisrock kesä 2000
*kymppitonni(neumann vieraana)
*Tilt (tavastia 84)
*Kaivorock 84
*Yökyöpeli
*Liisa Akimof ja Sohvi Sirkesalo haastattelee 85
*Auta Afrikkaa -konsertti 85
*Tampere 1.12.85
*Toivotaan toivotaan 86
*dingo ja levottomat tuhkimot (alkaa vähän kesken)
*Hittimittari 86
*Ruisrock 86
*Ajankohtainen kakkonen 86
*Emma-gaala 86
*Ei itketä lauantaina 93
*lista 94
*viton vieras
Tuommosta ainakin. Lisäksi myyn kirjat Emmi Martin: minun Dingoni ja Mika Virta ja Suvi Niemi: Dingolle rakkaudella.
Tarjotkaa!
Dingomateriaalia myynnissä
astam
5
803
Vastaukset
- hinta....
Oltas kiinnostuneita ostamaan,mut ei osata tarjota oikein mitään....joten laita tiukka hinta tänne ja sähköpostiosoite mihin ottaa yhteyttä
- hepex.
Moi.
Laita mailia niin sovitaan hinnasta
[email protected] - Nimetön
ilmottele missä hinnoissa liikutaan! [email protected]
- musta leski
minä tarjoan näistä kaseteista 50:euroa
- astam
menivät jo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341982Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1721925Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921822Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921133
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34990Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?693935- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise51694