Heti alkuun anteeksi jos viestini aiheuttaa mielipahaa.
Eilen kaytimme auton huollossa Madonnan syntymakaupungissa :) Tietaako joku missa?
Odotusaulan telkkarista tuli Pieni Talo Preerialla, hih.
Mina siina sitten katselin ymparilleni, autoja ja niiden hintoja.
Taalla kaikki ajavat todella isoilla autoilla, joita tarpeen vaatiessa viela nostetaan entisestaan ja laitetaan traktorinrenkaat alle.
Joukkoliikennetta ei ole lainkaan, enka ole varma johtuuko se autoista vai onko asia painvastoin...
Mutta oli minulla kysymyskin: jos autot olisivat edullisia ja isoja autoja tarjolla hyvin edulliseen hintaan, ja jos bensa olisi halpaa, laskisiko tama kynnystasi ostaa iso auto?
Autoja, isoja autoja
38
1626
Vastaukset
- ...taas..
ihan kypällä
No sinua ainakin kiinnosti niin paljon, että lukemisen lisäksi vielä vastasitkin, sinä mitätön ihminen.
Sitten varsinaiseen asiaan. En missään nimessä ostaisi isoa autoa, vaikka se olisi puoli-ilmainen ja kulkisi pyhällä hengellä. Se nääs on vähän helvetin epäkäytännöllinen Helsingin ruuhkissa, parkkihalleista puhumattakaan. Sitä paitsi se on vaarallinen muille tiellä liikkuville. Onko mitään vaarallisempaa, kun ajotaidoton kuski panssarivaunun ratissa?- Laura I.
Siina vaiheessa, kun haluan tietaa kiinnostaako ketaan, niin kysyn kylla ihan suoraan :)
Oikein hyvaa joulua sinullekin ja lamminta mielta!
- typeriä...
ja niillä ajaa typerykset
- kari kuuba
Ei tod, eikös tuo kerro alemmuuskompleksista kun pitää olla muiden "yläpuolella".
Jos pensa olis halvempaa, ostasin isommalla moottorilla varustetun auton jotta se kulkis hyvin. ei isompaa rumaa painavaa "valtamerilaivaa" raktoringummeilla. "Eilen kaytimme auton huollossa Madonnan syntymakaupungissa :) Tietaako joku missa?"
- Eikös se Madonna syntynyt jossain Jerusalemissa tai Beetlehemissä joskus vuonna 0 tai jotain.
http://www.olympiart.com/images/madonna.jpg
"jos autot olisivat edullisia ja isoja autoja tarjolla hyvin edulliseen hintaan, ja jos bensa olisi halpaa, laskisiko tama kynnystasi ostaa iso auto?"
- Ei, koska käytönnän syistä olen jo joutunut sellaisen hankkimaan.En halua autoa riesakseni, ellei aivan pakko ole. Sama mitä maksoi.
- Hossi-68
Mieli tekee isoa autoa on aivan sama mitä tuo menovesi oikein maksaa. Pääasia et sitä saa rahalla kuitenkin.
Auton pitää olla iso ja mahdollisimman tilava sekä tietysti amerikkalainen, siellähän ne autot valmistetaan. Minä en kyllä itseäni ala tunkemaan mihinkää sardiinipurkin kokoiseen riisikippoon, joku raja nyt sentäs tässäkin hommassa. - tavisäijä
98% miehistä ostaisi Hummerin, jos vaan olisi siihen varaa. Tietysti pitäisi olla myös varaa ylläpitää se, ja tähän on todella harvalla Suomessa varaa, niin tietenkin se on sitten vaarallinen ja järjetön yms.
Auto on kuitenkin aina ollut yksi ihmisen menestyksen mittareista, joten eipä monikaan menestynyt mies ajele rättärillä työmatkojaan? Vai onko joku näin nähnyt tapahtuvan?
Minä tunnustan. Madaltaisi kynnystä, jos käyttökustannukset olisivat esimerkiksi puolet Suomen nykytasosta. - -k32v-
hei jos niis hillittömis renkais on sisärenkaat, nii niist sisäkumeist saa älyn hyvän uimarenkaan ;D ;D
jaa madonnan syntymäkaupunki? veikkaus olis boston, mutta kuukkeli sanoo: bay city
http://maps.google.com/?ie=UTF8&z=10&ll=43.570442,-83.927307&spn=0.686541,1.279907&om=1
pöh meni pieleen. mut varmaan siistii olla siellä ;)- Laura I.
Nama lahikaupungit ovat Mount Pleasant, Midland, Bay City ja Saginaw. ...mutta senhan sa jo tiesitkin ;) Kaikki hauskasti erilaisia.
Ja Tittabawassee-joki, eiko ole ihana nimi? :)
Uimarengasta ei toivottavasti siella koto-Suomessa tarvita ihan viela... Taalla viela vahemman kun ei edes sada. - -k32v-
Laura I. kirjoitti:
Nama lahikaupungit ovat Mount Pleasant, Midland, Bay City ja Saginaw. ...mutta senhan sa jo tiesitkin ;) Kaikki hauskasti erilaisia.
Ja Tittabawassee-joki, eiko ole ihana nimi? :)
Uimarengasta ei toivottavasti siella koto-Suomessa tarvita ihan viela... Taalla viela vahemman kun ei edes sada.joo hauska on nimi :D
joen nimi on varmaan jonku ruotsalaisen tai jonku ruotsalais-saksalais sekakieltä puhuneen antama ;)
tittabawassee on siis aivan selkeesti "kattokaa tuolla on vettä" :D :D hähää
taiks sitte se on vaan joku tylsä inkkarinimi.
joo ei uimarengasta, mut kanootti olis kova sana ;D ;D
- Puskasta laukoja
Apologiestit vaan munkin puolesta otsikon puolesta, sitä tarttuu tuollainen ääkkösettömyys..!!
Onko Laura nähnyt vielä oikeaa takatukka punaniskaa, Syväjoen surumielistä karjankasvattajaa jota ei pohjolan plikan hamekankaat kiinnosta, ei sitten ne lyhyemmätkään. Aattelin vaan omia mahdollisuuksiani ja niistä vedettyjä johtopäätöksiä jos vaikka olisit tavannut sen totaalisen alarajan alla elävän eliön, siinä olis "Unos Bojos for Finlandes" kaukaista kiljuntaa kun kontaktia ottaisin.. jos bensa olis halpaa ja autot edullisia niin mie ajelisin kyllä jollain vanhalla sporttijenkillä =) Mitä isompi, sen parempi.
Talvella sit ei ois nii välii. Mut ois isompi tietysti aina mukavampi ja rauhallisempi ajettava.- Aamunen.
neiti patologinen valehtelija taas liikenteessä. Hyvä että et epähuomiossa käyttänyt äätä ja öötä... eheh.
- Laura I.
Piruuttani voisin laittaakin (siis a:n tai o:n pisteiden kanssa), mutta kun en loyda tasta koneesta...
Oikein ihanaa joulua Sinullekin! - Aamunen.
Laura I. kirjoitti:
Piruuttani voisin laittaakin (siis a:n tai o:n pisteiden kanssa), mutta kun en loyda tasta koneesta...
Oikein ihanaa joulua Sinullekin!Mitä turhaan. Sehän olisit paljastanut vaan, että ihan siellä kotona suomenmaassa sä näitä juttuja kirjoittelet, etkä jossain jenkeissä.
- Laura I.
Aamunen. kirjoitti:
Mitä turhaan. Sehän olisit paljastanut vaan, että ihan siellä kotona suomenmaassa sä näitä juttuja kirjoittelet, etkä jossain jenkeissä.
Ja koska asia ei niin ole, niin en viitsi vaivautua. Toki saat rauhassa ajatella mita haluat, jos se sinun joulustasi paremman tekee. :)
Kaikkea hyvaa,
Laura
- f.n.k
Olen ajanut isoa farmaria;kerran Lapissa suoraan pöpelikköjen kautta takaisin tielle,"sata" kertaa ojaan(yleensä tuntemattomilla mökkiteillä),jonkun kerran toisen kylkeen(parkkipaikalla),tieltä pois jne...
"ei tykkää ajaa isoja autoja" - hymy:)
pieni, ketterä, punanen ja vilikas auto on miun mieleen.. (täll hetkell kyll luumunvärinen, mutt hei, eiks se oo nyt joulun muotiväri ??):)
ja tietennii se on tärkiää et se vie paikasta A paikkaan B.. eikäs jätä välille... ukot ku sellasii temppui tekeevi, niin biiliin pittää ain luottaa ;))
ps. mitäs mielipahhaa sie nyt aiheuttasit ... ainoastaan kateutta ( ihan vihireenä ;)) - dayum
En ottaisi mitään säälittävää jenkkimaasturia vaikka saisin ilmaiseksi. Ihan uskomatonta että niitä yleensä tehdään ja ne ilmeisesti ovat sangen suosittuja siellä...
Ei kiitos. Ei missään nimessä. - kewi
kuukautta vaille 30 v sitten isompi auto kun se engelsmannien "koirankoppi" sattu haveri..
iäkkäämpi henkilo tuuppas takaapäin vauhtia ja kuve
eellä vastaantulijan etteen..
meni huonoon kuntoon auto ja ukko...
ja loppiaisliikenne mansesta helsinkiin seiso pari tuntia..ei ollu moottoritietä silloin...
jos positiivist niin pääsin seuraaavan päivän aamuulehen etusivul...onkin ainoo kerta kun lehteen...
eli mie ihan oman ja rakkaitten turvallisuuven vuoks, jos ei iso, niin ainakiin keskikokonen kulkupeli... - Laura Ingalls
saanut paljon vipinää tälle keskustelupalstalle!
Jopa yleensä niin rauhallinen ja järkevä Ratikkakuskikin provosoitui edellisestä viestistäsi.
Ketään ihmistä ei saa mitätöidä ja olen pahoillani, että näin on yritetty tehdä sinulle. Olet mielenkiintoinen persoona ja toivon, että jatkat kirjoitteluasi palstalle vähintään yhtä ahkerasti, kuin tähänkin asti.- siis missä??????
tällä palstalla???????Taas yks sekasin oleva.Ja sun mielestä on hienoo et jollain ihmisellä ei ole lomallakaan muuta tekemistä ku kirjotella suomi24ään?????Mun mielestä se on pikemminkin sairasta ja surullista.Äärimmäisen surullista.
- ja surullista?
siis missä?????? kirjoitti:
tällä palstalla???????Taas yks sekasin oleva.Ja sun mielestä on hienoo et jollain ihmisellä ei ole lomallakaan muuta tekemistä ku kirjotella suomi24ään?????Mun mielestä se on pikemminkin sairasta ja surullista.Äärimmäisen surullista.
Et taida täysin ymmärtää, kuinka tärkeää joillekin ihmisille on saada kertoa tekemisistään jollekin, joka kuuntelee (lue:lukee). Jos ihmisellä ei ole tungokseksi asti ystäviä, on tämä keskustelufoorumi mainio korvike.
Olen varma, että tämän keskustelukerhon vaikutuksesta moni on välttynyt tunteelta, että kukaan ei välitä, kukaan ei kuuntele...Itse olen avartanut valtavasti tajuntaani ihmisyyden olemuksesta ja saanut kurkistaa lukemattomien ihmisten elämään, heidän iloihin ja suruihin.
Täällä saa lohdutusta, neuvoja, arvostelua ja mitä erilaisimpia reagointeja puheena oleviin asioihin. Jää vaikutelma, että olet sentään ihminen, kun sinut otetaan palstalla huomioon. Reaalimaailmassa moni paarustaa päivästä päivään harmaassa arjessa niin, ettei kukaan huomioi... - -k32v-
ja surullista? kirjoitti:
Et taida täysin ymmärtää, kuinka tärkeää joillekin ihmisille on saada kertoa tekemisistään jollekin, joka kuuntelee (lue:lukee). Jos ihmisellä ei ole tungokseksi asti ystäviä, on tämä keskustelufoorumi mainio korvike.
Olen varma, että tämän keskustelukerhon vaikutuksesta moni on välttynyt tunteelta, että kukaan ei välitä, kukaan ei kuuntele...Itse olen avartanut valtavasti tajuntaani ihmisyyden olemuksesta ja saanut kurkistaa lukemattomien ihmisten elämään, heidän iloihin ja suruihin.
Täällä saa lohdutusta, neuvoja, arvostelua ja mitä erilaisimpia reagointeja puheena oleviin asioihin. Jää vaikutelma, että olet sentään ihminen, kun sinut otetaan palstalla huomioon. Reaalimaailmassa moni paarustaa päivästä päivään harmaassa arjessa niin, ettei kukaan huomioi...jos vaiks miettisitte mieluummi, et mitä laittais jouluna ruokaa ja ketä kututte kylään, kui et pähkäilisitte miks joku henkilö viittii teille kertoo kuulumisiaan :D :D
jokaisella on oma juttu miks tänne kirjoittelee. jotku kirjoittelee vaa iha huvikseen :)
on se nii vaikeeta ymmärtää.
- Einsten#1
jatke.
- Plats
Tähän kohtaan sopis yks kyssäri, johonka varmasti tiedät vastauksen! :)
tyttäreni 11v on jonkinverran pyöreähkö, niin tässä eräänä päivänä kyseli minulta että, onkos se niin että kun nuo miehet aina katsovat ja haluavat isoja autoja niin voiskohan se tarkoittaa että miehet myös tykkäisivät vähän isommista naisista, no kuinkas on tämän asian laita? :)
Ps. Voit vastata rehellisesti, tyttäreltäni pääsy kielletty näille palstoille! :) - Einsten#1
Plats kirjoitti:
Tähän kohtaan sopis yks kyssäri, johonka varmasti tiedät vastauksen! :)
tyttäreni 11v on jonkinverran pyöreähkö, niin tässä eräänä päivänä kyseli minulta että, onkos se niin että kun nuo miehet aina katsovat ja haluavat isoja autoja niin voiskohan se tarkoittaa että miehet myös tykkäisivät vähän isommista naisista, no kuinkas on tämän asian laita? :)
Ps. Voit vastata rehellisesti, tyttäreltäni pääsy kielletty näille palstoille! :)katkasta sen unelmilta siivet. Usko mua, parempi täs vaihees, ku sit vuosia ja kiloja myöhemmin.
- Plats
Einsten#1 kirjoitti:
katkasta sen unelmilta siivet. Usko mua, parempi täs vaihees, ku sit vuosia ja kiloja myöhemmin.
Miksi ei voi unelmoida...
Mutta pyysinhän että vastaisit rehellisesti, joten kiitän ja toivotan hyvää joulua ja lahjoja runsainmitoin! Ai niin, parempi katkaista unelmilta siivet...siis ei lahjoja...tänäkään jouluna! :)
- narf
En ostaisi, en katso katumaasturia tarpeelliseksi koska liikuskelen kaupungissa, joten normaali sedani tai coupe yli kolmelitraisella koneella niin nam nam. Jos haluaisin traktorin niin ostaisin Valmetin. Mihin sitten noita kolmea litraa tarvitsen, ohitustilanteet ovat lähinnä vaarallisia nykyisellä nakkipannullani ajellessa.
- kertoo...
pinnallisuudesta joka on näköjään vakavampaa kuin luulinkaan...
- on ainoa
palstalla ;)
- kotkotuksille :)
http://www.youtube.com/watch?v=wskoHACiGZI
Women, know your limits!
http://www.youtube.com/watch?v=_lrJg8NMsFw- anti-Usa!
Enpä kehtaisi mainita olevani Usassa, pitäisin sen tiukasti omana tietonani...
- gögögö
anti-Usa! kirjoitti:
Enpä kehtaisi mainita olevani Usassa, pitäisin sen tiukasti omana tietonani...
Ei ne usko, vaikka kuinka väittisi ettei ole siellä.
Menes kommunisti vaikka pioneerileirille, ettei tule jouluna Jeesus mieleen. - hävettää :)
gögögö kirjoitti:
Ei ne usko, vaikka kuinka väittisi ettei ole siellä.
Menes kommunisti vaikka pioneerileirille, ettei tule jouluna Jeesus mieleen.että se joulukrääsä ja valorihkama mauttomuus on tehnyt onnistuneen maihinnousun myös Suomeen, ja uskokaa nyt, Halloween ei ole suomalaista kulttuuria eikä tule sitä koskaan olemaan...
- heehaww
Asuessani siellä ajelin isoimmalla autolla, mitä mallistosta löytyi. Ne ovat aika mukavia, kun highwayt ovat pitkiä leveitä ja suht. mutkattomia.
Ne isopyöräpick-up-miehet ovat kaikki juntteja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092708
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo521906Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4071518Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1531483Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3621389Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641278Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251266Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141196- 591046
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S23938