Frogley Dingoon!!!

Mahtavaa!!!

Kiitos hienosta rumpali valinnasta.

Ja muistakaa treenata se katujen kuningatar että kuulee sen sitten taas pitkästä aikaa.
Se biisihän oli vuosia YÖn keikkojen kohokohta ja nyt se ikäänkuin periytyy Dingon käytettäväksi jos pojat niin haluavat.

Frogley tuo kyllä bändiin rutkasti hyvää tullessaan ja varsinkin koska mies on hyvä laulaja niin kertseissä sitä kannattaa käyttää hyväksi.

Welcome back Frogley

13

1593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8-)

Niin miks ihmees keikoilla soitettais jotain aivan muuta kuin Dingoa!?!???? Epäilenpä pahasti, että pysytään ihan Dingon biiseis.... Toivottavasti ainakin! Katujen kuningatar on kyl hieno vetäsy, mut ei Dingoo!

• Katujen kuningatar vuonna 77.

Vetihän rokli YÖnkin kanssa katujen kuningatarta niin miksei se sopivi Dingonkin settiin.

• ..........
        Katujen kuningatar vuonna 77. kirjoitti:

Vetihän rokli YÖnkin kanssa katujen kuningatarta niin miksei se sopivi Dingonkin settiin.

Kyllä "Katujen kuningatar" sopisi hyvin keikkasettiin mukaan.

• :))
        .......... kirjoitti:

Kyllä "Katujen kuningatar" sopisi hyvin keikkasettiin mukaan.

varmasti dingo sen treenaa esityskuntoon.

• kj7765t
        :)) kirjoitti:

varmasti dingo sen treenaa esityskuntoon.

katujen kuningatar soi tuhansilla yö-keikoilla ja siitä tuli tavallaan yön biisi. Moni ei sitä muusta tiedäkään. Yö levytti sen jopa sinkkuna.
        Aika kornia, jos dingo alkaa vetämään sitä nyt.

• jos sit

kuiteski pysyttäs ihan dingon omissa biiseissä ja siellä omassa tuotannossakin on niiiiin paljon biisejä joita ei keikoilla kuulla, kun pitää soittaa niitä kaikkien tuntemia ralleja jotta jokainen muistaa sanat....ensin soitetaan omia harvinaisuuksia ja sitten ehkä mietitään muitten ralleja rallatettavaksi..

• helfi

Jooh! Kyllähän tää on Dingon 345:s Comeback kaikkine hienojen festarikeikkojen(?) ja mielettömän levymyynnin lisäksi hieno uutinen, vai mitä? Vaatimaton Neumann. Hyi vittu!!!mikä bändi.

• 8-)

Dingos ja sen musiikis ei todellakaan mitään vikaa! Mut toivottavasti pysyvät Dingon biiseis!!! Eihän ne mitään Nipan tai Evenkään sooloja vetele keikoilla... Niitä varten on sit aivan omat keikkansa, jotka myöskin on loistavia! Ei tos Katujen Kuningatar biisis oo mitään vikaa, mut eipä oo Dingoa. Aika kummaa, et YÖkin on sitä veivannu!

• lumi3

Juuh,kyllä ihan hienolta kuullostais jos tuo sammakko tulis rumpuja Dinkoon soitteleen.Tulipa joskus -80 luvul liikahdettua Skädämin keikoille pitkin eteläsuomea ja rumpuja takoi silloin Mäntysorvarin Esko ,jollen aivan väärin muista tuota nimeä.Keulahahmona tietysti Frogley,eikä laisinkaan huono sellainen,todella hyvä lauluääni,kapuloitakin käsittelee varmasti aivan taidokkaasti ja kuvasta päätellen on saanut hieman lihaa luidensa päälle.Katti Matikaista lainaten "Mauw Mahtavaa"!!!!!!

• tv-tarjonnassako JUICEn ker...

...keikalla tavastialla vuosien takaa takoiko ROKLI tannerta,kolisutteliko kannuja, paiskoiko pannuja ja loihtiko loitsuja...

...näinköhän harhaa...
      ...kuulinko kummia...

• Tinde

Oikeassa olit! Siellä se Frogley kannutti Juicen bändissä. Mielummin kyllä olisin nähnyt Frogleyn palaavan Yöhön kuin liittyvän Dingoon, mutta pääasia että keikkaa riittää.

• hakulisen jussin taustan

• Lardemarde

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      152
      2954
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      368
      2050
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1805
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1772
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      975
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      792
    Aihe