Kävin keskiviikkona 20.12.2006 ohikulkumatkalla Leppävirran Alkossa.
Keskustan alueella ajoi useita vanhoja spoileroituja
bemarinraakkeja - jokaisessa sumuvalot päällä. Tosin minä en sumua nähnyt.
Onko Leppävirta kuin se legendaarinen norsujen hautausmaa, jota Tarzan-elokuvissa etsitään. Siis kaikki vanhat bemarinromut suunnistavat sinne ruostumaan ja kuolemaan - Suomesta ja kauempaakin. Ilmeisesti palavat sumuvalot kielivät kuolonkorinaa tai jotain?
Ehkä näen omanikin siellä joku päivä jos ajelen uudelleen niillä nurkilla 10-20 vuoden päästä? ;-)
T.Timppa, X5 4.8isA
Leppävirta sumuinen
22
2916
Vastaukset
- Huoltaja
Voi luoja näitä kirjoituksia. Että ihan oli vanhoja bemarin raatoja ja vieläpä sumuvalot, huh. Niitä sumuvaloja en tosin ymmärrä, siis jos niitä käytetään lain vastaisesti eli näyttämis mielessä, "katsokaa kaikki mulla on sumuvalot". Tosi lapsellista, kuin pikkulapsi esittelis leikkiautoaan. Mut jos auto on vanha, niin mitä hävettävää siinä on. Enemmän saa/pitäis hävetä sitä, jos näytönhalun takia pitää hommata auto, siis joku bemari tai muu vastaava, mukamas parempi merkki kuin muut. Sama paska eri paketissa. Ja vieläpä kehua merkein ja mallein sitä nimimerkissä. Kasva vielä jonkin aikaa ja kirjoittele sitten uudestaan. Vai pitääkö sillä kenties yrittää jatkaa jotain tiettyä, jos ei muuten käy flaksi. Epätoivoinen yritys.
- se elokuva mis ne etti sitä
norsujen hautausmaata oli Leijonakuningas, ei Tarzan.. :P on jääny aikuisella miehellä leikit ja lastenohjelmat nuoruudessaan niin vähiin, että aikuisiällä piti sitten ostaa hieno auto lapsuuden menetyksiä ja katsomatta jääneitä piirrettyjä korvaamaan. näyttääkö "se" nyt sitten kovinkin paljon pidemmältä nykyään? jos porukka haluaa sumuvalot päällä ajaa niin siitä vaan, eiköhän niille siit setä siniset sano jos se kerran on kiellettyä ei sumuisella säällä. joten olipahan taas waste of time tänne siitä laittaa... LOL !!
- dsgsdgfs
Tarzanissa oli myös norsujen hautausmaa, mutta ethän sinä voinut sitä tietää kun se oli silloin mustavalko television aikaan.
- paperimiesääliöitä joiden
dsgsdgfs kirjoitti:
Tarzanissa oli myös norsujen hautausmaa, mutta ethän sinä voinut sitä tietää kun se oli silloin mustavalko television aikaan.
pitää tulla palstoille pätemään tuloillaan ja autoillaan.
Minun diagnoosini on se että sinua on kiusattu koulussa niin vitusti että kärsit vieläkin virtsankarkailusta kun joku korottaa ääntään.
No onhan se paljon mukavampi nousta velkarahalla ostetusta BMW:stä housut märkinä.
Tiedätkö miten paljon kaikki nauraa sulle? - X5:sta
paperimiesääliöitä joiden kirjoitti:
Minun diagnoosini on se että sinua on kiusattu koulussa niin vitusti että kärsit vieläkin virtsankarkailusta kun joku korottaa ääntään.
No onhan se paljon mukavampi nousta velkarahalla ostetusta BMW:stä housut märkinä.
Tiedätkö miten paljon kaikki nauraa sulle?Paperimiehillä ei ole munia, siksi miehisyyttä täytyy todistella itselleen isolla autolla.
Tosin eipä tuo heitä haittaa kun seisokki olisi kuitenkin vain Jouluna ja Juhannuksena... - raukkaparkaa
Tiedätkö miten paljon kaikki nauraa sulle?Kuule. Vaikka rahasi ei riitäkään uuteen tai edes vanhaan bimmeriin tai saatikka palkkasi vähänkään paremman mallin lainanlyhennyksiin, niin älä suotta itke. Sairas mies.
Se on tuo kateus se joka yleensä tuo kuvioihin nuo molo-oletukset.
Ja kyseessähän on sairaus. Eikös se kateus ole kansantauti Suomessa?
terveisin: M3 vm.2004-75 tkm
Ps. 4,8 X5 on hieno auto - paperimies
Tiedätkö miten paljon kaikki nauraa sulle?On niitä sellaisiakin paperimiehiä, jotka asuvat Leppävirralla, mutta käyvät töissä Varkaudessa kuten minä.
Mitä tulee kateuteen, niin sitä kyllä löytyy. Vaihdan autoa kolmen vuoden välein ja tälläkin hetkellä ajan hieman paremmalla uudenkarhealla MB:llä. BMW-merkkisiä on ollut useitakin. Joka kerta köyhät on vikisemässä autovalinnasta ja puhuvat paskaa selän takana. Omaan ammattivalintaani olen tyytyväinen.
-JM- - kiinnostunut mallikansalainen
paperimies kirjoitti:
On niitä sellaisiakin paperimiehiä, jotka asuvat Leppävirralla, mutta käyvät töissä Varkaudessa kuten minä.
Mitä tulee kateuteen, niin sitä kyllä löytyy. Vaihdan autoa kolmen vuoden välein ja tälläkin hetkellä ajan hieman paremmalla uudenkarhealla MB:llä. BMW-merkkisiä on ollut useitakin. Joka kerta köyhät on vikisemässä autovalinnasta ja puhuvat paskaa selän takana. Omaan ammattivalintaani olen tyytyväinen.
-JM-Vieläkö sulla on porttikielto valtaosaan kuopion baareista?
- seläntakana
kiinnostunut mallikansalainen kirjoitti:
Vieläkö sulla on porttikielto valtaosaan kuopion baareista?
paskanpuhujalla olla varaa kuin Saksanuittoihin. Ha, ha, ha. Voi corollalla ja avensiksilla ajelevia verkkarileppävirtalaisia. Miten kova pala se on duunarin menestys joillekin.
- oi oi...
Auts kun kolahti paperiduunarin sieluun, toivottavasti saat Corollasi maksettu ennen tehtaan siirtoa tuottavampaan maahan.
Ja kivaa Jouluseisokkia :)
T: M5 4.0 eikun...M6 äh, hei mitäs niitä kalliita bemppuja nyt olikaan?? - avaajan aiheesta
Oletkos koskaan miettinyt miten kalliita kilometrejä tulisi jos autoa vaihtaisi joka kolmas vuosi ajaen vuodessa sen 15000km kuten minä.
Lisäksi pitempiä matkoja tulee tehtyä pari kertaa vuodessa joten minun ajoihini saa riittää muutaman satkun auto jota itse korjaamalla pidän ylläpitokustannukset minimissä.
Kaikkiahan se rassaaminen ei kiinnosta ja eikä perheellisillä ole aikaakaan.
Lisäksi ei tartte ottaa kaskoa (ei saiskaan) kun jos sattuu niin purkaamo ottaa avosylin uskollisen palvelijani vastaan ja minä katselen Nettiautosta uuden.
Olen kyllä ajellut eläessäni bemarit ja mersut mutta ajatus likoon laitettavasta oravannahkojen määrästä sellaisen omistajaksi päästäkseen palauttaa maan pinnalle.
Lyhennän mieluummin asuntolainaa sitäkin suuremmalla summalla.
Näin ajattelevia on varmasti muitakin,
mikä varmaan selittää avaajan kummasteleman vanhojen bemarien suuren määrän hiihtoputkipitäjässä.
Tietty hyvä asia on se että te joille se uutuuttaan kimalteleva auto pihassa ja kateelliset naapurit on puoli elämää ,ostatte niitä uusia autoja ja ajatte ne kalleimmat kilometrit pois ja taas me saamme hyviä vaihdokkeja.
Ja totuushan on se että kateuden sijasta meitä lähinnä säälittää kun näkee miten eräskin mersustaan tunnettu paperimies kerää Siwasta alennustuotteita perheen ruokapöytään.
Vertaisin teitä sadun keisariin joka vaihtoi joka tunti takkia.
Eli ajan tyytyväisenä vanhalla ruoskalla jonka vakuutusmaksut ja käyttömaksut ovat vähemmän vuodessa kuin teidän autolainanne kuukausierä.
Tuo sumuvalot päällä säällä kuin säällä -kulttuuri taas on perseestä.
Näen mielessäni aasinsillan punapersepaviaaneista näihin sumarimiehiin .
Eli aina kun perse punoittaa/sumarit palaa päivällä ollaan kiimassa .- Toinen mesemies
Aika vitun kateellista porukkaa tuntuu Leppävirralla olevan, kun useakin tuntuu miehen mersun tietävän. Selitellään rahanpuutettaan sitten vielä netissä.
- dii!
Toiset pistää rahansa ...tuun ja viinaan; toiset ...seeseen ja pemariin. On ihan IHMISEN oma valinta. Ja kautta Suomen. Hyvää Joulua!
- tunnettu muista syistä
kuin autostaan ja kun on nähnyt koko kuvan kääntöpuolineen niin ei jaksa olla kateellinen.
Pienestä palkasta menee vähän veroja ja eikä se rahakaan kaikkia vuorotyön huonoja puolia korvaa.- Tietämätön ???
syistä se on tunnettu, valistakaa Leppävirran sisäsiittoisesta elämästä tietämättömiä, mikä on tämä mersumies?
- juoruakkoja?
Kateellisia kaiken lisäksi kun jollain on enemmän rahaa. Noin niissä kuppasissa kepu-pitäjissä kai yleensäkin menee. Ja eikun huoltamon baariin!
- miehestä jos kukaan ei lähde
toista kertaa kuskiksi vaikka mersun rattiin pääsisikin.
Kyllä se siellä Varkaudessakin on elämöinyt vaikka Kuopion puolessa paremmin viihtyykin aina kun saa höynäytettyä jonkun kuskiksi.- kun kerran...
...olet niin katkera. Veikö sinulta naisen vai? No kato, rahamiehet on erimiehiä. LOL!
- mersusta enkä muustakaan
kun kerran... kirjoitti:
...olet niin katkera. Veikö sinulta naisen vai? No kato, rahamiehet on erimiehiä. LOL!
no, naiset ei taida pahemmin piitata mersumiehestä joka ei osaa muusta puhuakkaan ja kun sattuu olemaan spt:tä vähän miehen muistakin hommista niin tyydyn osaani pienempipalkkaisena.
Ikinä en oo ymmärtäny ihmisiä joille auto on joku puolijumala.
Että pitää ostaa perintörahoilla joku saatanan bemari vaikka asuu vuokralla. - lääkäriin ja
mersusta enkä muustakaan kirjoitti:
no, naiset ei taida pahemmin piitata mersumiehestä joka ei osaa muusta puhuakkaan ja kun sattuu olemaan spt:tä vähän miehen muistakin hommista niin tyydyn osaani pienempipalkkaisena.
Ikinä en oo ymmärtäny ihmisiä joille auto on joku puolijumala.
Että pitää ostaa perintörahoilla joku saatanan bemari vaikka asuu vuokralla.keskity omaan elämään. Älä toisten autoihin tai asuntoihin, saati ravintolaelämään. Ja kai siellä käpykylällä jotain harrastuksenpoikastakin löytyy.
- lepiskä
meillä on täällä lepiskässä tuning juttu!
pitää olla tuningia! valoja ja diodeja!
muut kykyyn lepiskä rulaa, sumarit nousuun! - MrBMW
Kai sinulla on tuommoinen hinttimaasturi, jos ei seiso. Turha yrittää lietsoo mitään riitaa TOSI BMW:n omistajien kesken. M for Life & not for U
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575970
- 1145555
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323255- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151821