Lupasin vähän markkinoida täälläkin opettajan puolesta, kun sanoi, ettei ole näillä sivuilla pitkään aikaan käynyt.
Eli infoa tammikuussa alkavasta koulutuksesta:
http://www.tcm.fi/
Kannattaa tutustua, jos alan opiskelu kiinnostaa, itse voin kyllä opiskelevana sanoa, että kovin helppoa se ei ole mutta tavattoman mielenkiintoista!
Akupunktiokoulutus
6
2417
Vastaukset
- pääkaupunkiseudulla
alkaa uusi kiinalaisen lääketieteen koulutusjakso:
Tsekkaa:
www.kiinalainenlaaketiede.com
www.prometheus.fi - elämä on
Mutta 28 800 vanhaa kunnon markka rahaa. huhu
- maksaa
30 viikonlopun TCM-koulutuksesta tuli aikoinaan maksettua 4500€. Nykyään sama koulutus lienee piirun verran kalliimpi, mutta sytyttää myös palon itsenäiseen ajatteluun, ikuiseen oppimiseen ja antaapa myös eväät ammatinharjoittamiseenkin. Voin kertoa, että asiakkaista ei ole puutetta.
- eroja
maksaa kirjoitti:
30 viikonlopun TCM-koulutuksesta tuli aikoinaan maksettua 4500€. Nykyään sama koulutus lienee piirun verran kalliimpi, mutta sytyttää myös palon itsenäiseen ajatteluun, ikuiseen oppimiseen ja antaapa myös eväät ammatinharjoittamiseenkin. Voin kertoa, että asiakkaista ei ole puutetta.
Aikamoisia hintaerojakin löytyy yksityisten koulujen väliltä!
Itse olen nyt soitellut moneen ja täytyy tässä hiemasen sulatella sitä infotulvaa!
:) - myös opinnoista kiinnostunut
eroja kirjoitti:
Aikamoisia hintaerojakin löytyy yksityisten koulujen väliltä!
Itse olen nyt soitellut moneen ja täytyy tässä hiemasen sulatella sitä infotulvaa!
:)Minäkin huomasin suuret erot koulujen välillä.
Tuo TCM taitaa olla halvin 4800€/ 3 vuotta tai 600h,
International school of acupuncture (akupunktioklinikka) maksaa 9800€/ 3,5 vuotta tai 1000h
ja kallein minkä minä löysin oli Kiinalaisen lääketieteen instituutti Porvoossa min 12750€/1050h max 15300€/1260h!
Mihinkään ei kuulu länsimaisen lääketieteen perusteet jotka tulee opiskella vielä lisäksi että olisi WHO:n suositusten mukaisesti suorittanut opinnot.
On kyllä aika huimat hinnat! Kysynkin teiltä jotka olette opiskelleet että maksaako koulutus itsensä takaisin kuinka nopeasti? Kuinka moni teistä on koulutuksen jälkeen tehnyt kokopäiväisesti akupunktio hoitoja?
Mikä on tänä päivänä eläimille annetun hoidon laita? Saako antaa laillisesti muu kuin eläinlääkäri? - oon toiminut päätoimisessa
myös opinnoista kiinnostunut kirjoitti:
Minäkin huomasin suuret erot koulujen välillä.
Tuo TCM taitaa olla halvin 4800€/ 3 vuotta tai 600h,
International school of acupuncture (akupunktioklinikka) maksaa 9800€/ 3,5 vuotta tai 1000h
ja kallein minkä minä löysin oli Kiinalaisen lääketieteen instituutti Porvoossa min 12750€/1050h max 15300€/1260h!
Mihinkään ei kuulu länsimaisen lääketieteen perusteet jotka tulee opiskella vielä lisäksi että olisi WHO:n suositusten mukaisesti suorittanut opinnot.
On kyllä aika huimat hinnat! Kysynkin teiltä jotka olette opiskelleet että maksaako koulutus itsensä takaisin kuinka nopeasti? Kuinka moni teistä on koulutuksen jälkeen tehnyt kokopäiväisesti akupunktio hoitoja?
Mikä on tänä päivänä eläimille annetun hoidon laita? Saako antaa laillisesti muu kuin eläinlääkäri?työssä terapeuttina, kiinalaisen lääketieteen asiantuntijana. Oma koulutus maksoi euroissa n. 4500-5000 euroa. Koulutusaika 3 vuotta. Lisäksi 1kk harjoittelujakso kiinalaisessa sairaalassa.
Omasta koulustani valmistuneita toimii pää- tai osa-aikaisessa koulutusta vastaavassa työssä lähes 70%. Terapeuttina toimiminen on jatkuvaa opiskelua, jos kaiken mittaa rahassa, kyllä elämälle tulee hintaa. Toisaalta koulutusmenot saa yrityksen verotuksessa vähentää, joten henkisen pääoman kasvaessa euromääräiset sijoitukset jäävät plus-miinus-nollille. Ei niin huono valinta eli jokainen elää ja valitsee tavallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408