Lupasin vähän markkinoida täälläkin opettajan puolesta, kun sanoi, ettei ole näillä sivuilla pitkään aikaan käynyt.
Eli infoa tammikuussa alkavasta koulutuksesta:
http://www.tcm.fi/
Kannattaa tutustua, jos alan opiskelu kiinnostaa, itse voin kyllä opiskelevana sanoa, että kovin helppoa se ei ole mutta tavattoman mielenkiintoista!
Akupunktiokoulutus
6
2440
Vastaukset
- pääkaupunkiseudulla
alkaa uusi kiinalaisen lääketieteen koulutusjakso:
Tsekkaa:
www.kiinalainenlaaketiede.com
www.prometheus.fi - elämä on
Mutta 28 800 vanhaa kunnon markka rahaa. huhu
- maksaa
30 viikonlopun TCM-koulutuksesta tuli aikoinaan maksettua 4500€. Nykyään sama koulutus lienee piirun verran kalliimpi, mutta sytyttää myös palon itsenäiseen ajatteluun, ikuiseen oppimiseen ja antaapa myös eväät ammatinharjoittamiseenkin. Voin kertoa, että asiakkaista ei ole puutetta.
- eroja
maksaa kirjoitti:
30 viikonlopun TCM-koulutuksesta tuli aikoinaan maksettua 4500€. Nykyään sama koulutus lienee piirun verran kalliimpi, mutta sytyttää myös palon itsenäiseen ajatteluun, ikuiseen oppimiseen ja antaapa myös eväät ammatinharjoittamiseenkin. Voin kertoa, että asiakkaista ei ole puutetta.
Aikamoisia hintaerojakin löytyy yksityisten koulujen väliltä!
Itse olen nyt soitellut moneen ja täytyy tässä hiemasen sulatella sitä infotulvaa!
:) - myös opinnoista kiinnostunut
eroja kirjoitti:
Aikamoisia hintaerojakin löytyy yksityisten koulujen väliltä!
Itse olen nyt soitellut moneen ja täytyy tässä hiemasen sulatella sitä infotulvaa!
:)Minäkin huomasin suuret erot koulujen välillä.
Tuo TCM taitaa olla halvin 4800€/ 3 vuotta tai 600h,
International school of acupuncture (akupunktioklinikka) maksaa 9800€/ 3,5 vuotta tai 1000h
ja kallein minkä minä löysin oli Kiinalaisen lääketieteen instituutti Porvoossa min 12750€/1050h max 15300€/1260h!
Mihinkään ei kuulu länsimaisen lääketieteen perusteet jotka tulee opiskella vielä lisäksi että olisi WHO:n suositusten mukaisesti suorittanut opinnot.
On kyllä aika huimat hinnat! Kysynkin teiltä jotka olette opiskelleet että maksaako koulutus itsensä takaisin kuinka nopeasti? Kuinka moni teistä on koulutuksen jälkeen tehnyt kokopäiväisesti akupunktio hoitoja?
Mikä on tänä päivänä eläimille annetun hoidon laita? Saako antaa laillisesti muu kuin eläinlääkäri? - oon toiminut päätoimisessa
myös opinnoista kiinnostunut kirjoitti:
Minäkin huomasin suuret erot koulujen välillä.
Tuo TCM taitaa olla halvin 4800€/ 3 vuotta tai 600h,
International school of acupuncture (akupunktioklinikka) maksaa 9800€/ 3,5 vuotta tai 1000h
ja kallein minkä minä löysin oli Kiinalaisen lääketieteen instituutti Porvoossa min 12750€/1050h max 15300€/1260h!
Mihinkään ei kuulu länsimaisen lääketieteen perusteet jotka tulee opiskella vielä lisäksi että olisi WHO:n suositusten mukaisesti suorittanut opinnot.
On kyllä aika huimat hinnat! Kysynkin teiltä jotka olette opiskelleet että maksaako koulutus itsensä takaisin kuinka nopeasti? Kuinka moni teistä on koulutuksen jälkeen tehnyt kokopäiväisesti akupunktio hoitoja?
Mikä on tänä päivänä eläimille annetun hoidon laita? Saako antaa laillisesti muu kuin eläinlääkäri?työssä terapeuttina, kiinalaisen lääketieteen asiantuntijana. Oma koulutus maksoi euroissa n. 4500-5000 euroa. Koulutusaika 3 vuotta. Lisäksi 1kk harjoittelujakso kiinalaisessa sairaalassa.
Omasta koulustani valmistuneita toimii pää- tai osa-aikaisessa koulutusta vastaavassa työssä lähes 70%. Terapeuttina toimiminen on jatkuvaa opiskelua, jos kaiken mittaa rahassa, kyllä elämälle tulee hintaa. Toisaalta koulutusmenot saa yrityksen verotuksessa vähentää, joten henkisen pääoman kasvaessa euromääräiset sijoitukset jäävät plus-miinus-nollille. Ei niin huono valinta eli jokainen elää ja valitsee tavallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4382946Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?2962813- 682029
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3361552Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1901451- 1011183
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal751182Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121087K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali91046- 110954