Akupunktiokoulutus

http://www.tcm.fi/

Lupasin vähän markkinoida täälläkin opettajan puolesta, kun sanoi, ettei ole näillä sivuilla pitkään aikaan käynyt.
Eli infoa tammikuussa alkavasta koulutuksesta:

http://www.tcm.fi/

Kannattaa tutustua, jos alan opiskelu kiinnostaa, itse voin kyllä opiskelevana sanoa, että kovin helppoa se ei ole mutta tavattoman mielenkiintoista!

6

2429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pääkaupunkiseudulla

alkaa uusi kiinalaisen lääketieteen koulutusjakso:

Tsekkaa:
      www.kiinalainenlaaketiede.com
      www.prometheus.fi

• elämä on

Mutta 28 800 vanhaa kunnon markka rahaa. huhu

• maksaa

30 viikonlopun TCM-koulutuksesta tuli aikoinaan maksettua 4500€. Nykyään sama koulutus lienee piirun verran kalliimpi, mutta sytyttää myös palon itsenäiseen ajatteluun, ikuiseen oppimiseen ja antaapa myös eväät ammatinharjoittamiseenkin. Voin kertoa, että asiakkaista ei ole puutetta.

• eroja
        maksaa kirjoitti:

30 viikonlopun TCM-koulutuksesta tuli aikoinaan maksettua 4500€. Nykyään sama koulutus lienee piirun verran kalliimpi, mutta sytyttää myös palon itsenäiseen ajatteluun, ikuiseen oppimiseen ja antaapa myös eväät ammatinharjoittamiseenkin. Voin kertoa, että asiakkaista ei ole puutetta.

Aikamoisia hintaerojakin löytyy yksityisten koulujen väliltä!
        Itse olen nyt soitellut moneen ja täytyy tässä hiemasen sulatella sitä infotulvaa!
        :)

• myös opinnoista kiinnostunut
        eroja kirjoitti:

Aikamoisia hintaerojakin löytyy yksityisten koulujen väliltä!
        Itse olen nyt soitellut moneen ja täytyy tässä hiemasen sulatella sitä infotulvaa!
        :)

Minäkin huomasin suuret erot koulujen välillä.
        Tuo TCM taitaa olla halvin 4800€/ 3 vuotta tai 600h,
        International school of acupuncture (akupunktioklinikka) maksaa 9800€/ 3,5 vuotta tai 1000h
        ja kallein minkä minä löysin oli Kiinalaisen lääketieteen instituutti Porvoossa min 12750€/1050h max 15300€/1260h!

Mihinkään ei kuulu länsimaisen lääketieteen perusteet jotka tulee opiskella vielä lisäksi että olisi WHO:n suositusten mukaisesti suorittanut opinnot.

On kyllä aika huimat hinnat! Kysynkin teiltä jotka olette opiskelleet että maksaako koulutus itsensä takaisin kuinka nopeasti? Kuinka moni teistä on koulutuksen jälkeen tehnyt kokopäiväisesti akupunktio hoitoja?

Mikä on tänä päivänä eläimille annetun hoidon laita? Saako antaa laillisesti muu kuin eläinlääkäri?

• oon toiminut päätoimisessa
        myös opinnoista kiinnostunut kirjoitti:

Minäkin huomasin suuret erot koulujen välillä.
        Tuo TCM taitaa olla halvin 4800€/ 3 vuotta tai 600h,
        International school of acupuncture (akupunktioklinikka) maksaa 9800€/ 3,5 vuotta tai 1000h
        ja kallein minkä minä löysin oli Kiinalaisen lääketieteen instituutti Porvoossa min 12750€/1050h max 15300€/1260h!

Mihinkään ei kuulu länsimaisen lääketieteen perusteet jotka tulee opiskella vielä lisäksi että olisi WHO:n suositusten mukaisesti suorittanut opinnot.

On kyllä aika huimat hinnat! Kysynkin teiltä jotka olette opiskelleet että maksaako koulutus itsensä takaisin kuinka nopeasti? Kuinka moni teistä on koulutuksen jälkeen tehnyt kokopäiväisesti akupunktio hoitoja?

Mikä on tänä päivänä eläimille annetun hoidon laita? Saako antaa laillisesti muu kuin eläinlääkäri?

työssä terapeuttina, kiinalaisen lääketieteen asiantuntijana. Oma koulutus maksoi euroissa n. 4500-5000 euroa. Koulutusaika 3 vuotta. Lisäksi 1kk harjoittelujakso kiinalaisessa sairaalassa.

Omasta koulustani valmistuneita toimii pää- tai osa-aikaisessa koulutusta vastaavassa työssä lähes 70%. Terapeuttina toimiminen on jatkuvaa opiskelua, jos kaiken mittaa rahassa, kyllä elämälle tulee hintaa. Toisaalta koulutusmenot saa yrityksen verotuksessa vähentää, joten henkisen pääoman kasvaessa euromääräiset sijoitukset jäävät plus-miinus-nollille. Ei niin huono valinta eli jokainen elää ja valitsee tavallaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 374
      5378
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      18
      2319
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      198
      2181
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1516
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      84
      1470
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1032
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      60
      1023
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      979
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      908
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      796
    Aihe