minkä merkkistä öljynsuodatinta motonet myypi? onko kokemusta?
motonet
8
1400
Vastaukset
- Lindströmin pihvi
Luulisin että sieltä saisi MANN-Hummel:n filttereitä, jos ovat asiantuntija kauppijaita. Päälle kun laittaa Totalin öljyt niin saa autokin hyvän joulun !
- Jamppa1
eri merkkejä. Riippuu autosta. Alkuperäisiä merkkejä löytyy myös moneen autoon.
- on tarttunut
Filtterit kannattaa ostaa Motonetista, mutta öljyjä ei. Juuri äsken ihmettelin Mobil 1 5W-50:n hintaa - 4l 36€. Sama purkki halpamarketissa 10 euroa halvemmalla.
- djgfdkljgfdlkjgfdjkl
on tarttunut kirjoitti:
Filtterit kannattaa ostaa Motonetista, mutta öljyjä ei. Juuri äsken ihmettelin Mobil 1 5W-50:n hintaa - 4l 36€. Sama purkki halpamarketissa 10 euroa halvemmalla.
Rally Formula, Super S vai Mobil 1?
Saa motonetistakin öljyjä halvalla, mutta eri merkkistä. Toinen myy yhtä halvalla toinen toista. Ja merkkiuskolliset hinnoista välittämättömät kyllä maksaa. - Autoharrastaja
on tarttunut kirjoitti:
vain täysin tietämätön käyttää enään mopilin öljyä. laatutasoo on erittäin alhaisella.
- olevan
djgfdkljgfdlkjgfdjkl kirjoitti:
Rally Formula, Super S vai Mobil 1?
Saa motonetistakin öljyjä halvalla, mutta eri merkkistä. Toinen myy yhtä halvalla toinen toista. Ja merkkiuskolliset hinnoista välittämättömät kyllä maksaa.järjestäen kaikki öljyt 5-30e kalliimpia kuin jossain halpahallissa.
Mobilin öljyissä oli eniten eroa.
Teboilin öljyt noin 10e kalliimpia, 4l purkki. Autoharrastaja kirjoitti:
vain täysin tietämätön käyttää enään mopilin öljyä. laatutasoo on erittäin alhaisella.
perustella?
- ainakin
Useampaan Hondaan olen tuolta hakenut ja FIAAMin filttereitä ovat olleet. Mutta auton merkistähän se riippuu, mitä myyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275