minkä merkkistä öljynsuodatinta motonet myypi? onko kokemusta?
motonet
8
1429
Vastaukset
- Lindströmin pihvi
Luulisin että sieltä saisi MANN-Hummel:n filttereitä, jos ovat asiantuntija kauppijaita. Päälle kun laittaa Totalin öljyt niin saa autokin hyvän joulun !
- Jamppa1
eri merkkejä. Riippuu autosta. Alkuperäisiä merkkejä löytyy myös moneen autoon.
- on tarttunut
Filtterit kannattaa ostaa Motonetista, mutta öljyjä ei. Juuri äsken ihmettelin Mobil 1 5W-50:n hintaa - 4l 36€. Sama purkki halpamarketissa 10 euroa halvemmalla.
- djgfdkljgfdlkjgfdjkl
on tarttunut kirjoitti:
Filtterit kannattaa ostaa Motonetista, mutta öljyjä ei. Juuri äsken ihmettelin Mobil 1 5W-50:n hintaa - 4l 36€. Sama purkki halpamarketissa 10 euroa halvemmalla.
Rally Formula, Super S vai Mobil 1?
Saa motonetistakin öljyjä halvalla, mutta eri merkkistä. Toinen myy yhtä halvalla toinen toista. Ja merkkiuskolliset hinnoista välittämättömät kyllä maksaa. - Autoharrastaja
on tarttunut kirjoitti:
Filtterit kannattaa ostaa Motonetista, mutta öljyjä ei. Juuri äsken ihmettelin Mobil 1 5W-50:n hintaa - 4l 36€. Sama purkki halpamarketissa 10 euroa halvemmalla.
vain täysin tietämätön käyttää enään mopilin öljyä. laatutasoo on erittäin alhaisella.
- olevan
djgfdkljgfdlkjgfdjkl kirjoitti:
Rally Formula, Super S vai Mobil 1?
Saa motonetistakin öljyjä halvalla, mutta eri merkkistä. Toinen myy yhtä halvalla toinen toista. Ja merkkiuskolliset hinnoista välittämättömät kyllä maksaa.järjestäen kaikki öljyt 5-30e kalliimpia kuin jossain halpahallissa.
Mobilin öljyissä oli eniten eroa.
Teboilin öljyt noin 10e kalliimpia, 4l purkki. Autoharrastaja kirjoitti:
vain täysin tietämätön käyttää enään mopilin öljyä. laatutasoo on erittäin alhaisella.
perustella?
- ainakin
Useampaan Hondaan olen tuolta hakenut ja FIAAMin filttereitä ovat olleet. Mutta auton merkistähän se riippuu, mitä myyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381