Hop!
Joulu on jo ovella ja lahjat vielä osittain ostamatta. Nyt kaivataan kuumeisesti mielipiteitä Suomirokkia Trivia -pelistä! Olisko jollain jo kokemusta tosta pelistä? Huvittais periaatteessa ostaa, mut maksaa aika paljon, ni olis kiva tietää, onko peli mistään kotoisin.
suomirokkia trivia
8
3408
Vastaukset
- Tsaari22
Itse en ole pelannut, joten en varmasti ole paras kommentoimaan, mutta kaverilta kuulin ettei järin ihmeellinen peli, vaan hiukan rahastuksen makua :(
Lautapeli ei varmasti silti ikinä ole huono lahja!- juke
vinkistä. Kiva että kuulee ihmisten mielipiteitä. kommentoikaa mielellään muutkin jos on kokemusta. Sääli jos Poko rahastaa.
- xxx6
juke kirjoitti:
vinkistä. Kiva että kuulee ihmisten mielipiteitä. kommentoikaa mielellään muutkin jos on kokemusta. Sääli jos Poko rahastaa.
Ihan hyvältä paketilta vaikuttaa & riittää varmasti useampiin iltoihin.
- turkulainen
xxx6 kirjoitti:
Ihan hyvältä paketilta vaikuttaa & riittää varmasti useampiin iltoihin.
peli on hauska, mutta hyvin tampere-keskeinen. pärjäät hyvin jos olet soittanut popedassa tai eppu normaalissa. dvd arpoo samoja kysymyksiä melkein koko ajan.
- valitettavasti
turkulainen kirjoitti:
peli on hauska, mutta hyvin tampere-keskeinen. pärjäät hyvin jos olet soittanut popedassa tai eppu normaalissa. dvd arpoo samoja kysymyksiä melkein koko ajan.
tulee liian usein tulee samoja kysymyksiä,mutta muuten ihan jees peli.
- Minä itse
eipä ole tuo peli kummonen..sain sen lahjaksi ja pelattiin porukalla ja mulla on hyvä tietämys suomi rokissa joten muut ei saanut vuoroa ollenkaan kun vedin sen läpi..Sekä pelistä muuten löytyy virheitä aikapaljon..Esim väittävät että Albert Järvisen taiteilija nimi olis ollut vieno Ahti mutta se on Viola Ahti..ja muutakin hämärää siellä on..JOstain musa alan lehdestä julkasu lopetettu 75 ja samana vuonna tullu joku seuraaja ja kysyttiin seuraajan nimeä..taas seuraavassa kysymyksessä oli kysymys milloin se aloitti se lehti vastasin 75 mutta korttien mukaan se alkoi 79 heh...kannattais pokon äijjien suunnitella paremmin tuo peli
- niin, lue ne ohjeet
Lue ohjeet ensin niin et pääse vetämään läpi peliä kerralla. Jos vastaa kysymykseen oikein, saa vielä TOISEEN vastata. Sen jälkeen vuoro vaihtuu. Eli yhdellä kierroksella voit edetä korkeintaan kaksi pykälää tollo. Ja pikapelissä vuoro vaihtuu joka kerta, tollo.
- pelissä
Tuomari Nurmio 1970-luku kysymys?kappaleet: kiinalaiset kastesanat,elämätön elämä,kauas tahdon matkustaa.Levy julkaistu 1981.Kysymys 70-luvun kysymyksenä!Virhe!Hävisin pelin tämän takia!Onkohan muitakin vastaavia?Peliä on pelattu kaksi vuotta ja nyt tuli vastaan ensimmäinen virhe!Tahdon rahani takaisin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445795
- 455305
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903211- 313126
- 592874
- 572720
- 532370
- 381834