Tuli äskettäin hommattua 03 Passatti (ajettu alle 100 tkm) ja nyt tarttis tietää löytyykö Jyväskylästä luotettavaa ja hyvän palvelun omaavaa korjaamoa. Olis plussaa että ko. paikassa olisi VW tietoutta ja varaosat kohtuuhintaisia (jos se on ylipäätään mahdollista). Lisäksi muutaman kymmenen kilometrin säteellä Jyväskylästä olevat korjaamot huomioidaan myös!
Ensi kesänä pitäisi teettää iso huolto, missä vaihdetaan jakoremmi. Jkl autotarvike on kuulemma kallis paikka.
Kiitos etukäteen
Passatin huolto Jyväskylässä
18
7903
Vastaukset
- frage
vittu teit uusavuttomi,mieti vähän,mihin kantsii viedä,ehkä VW-huoltoon
- Passatti
takia ei voi / kannata käyttää muualla kuin merkkihuollossa. Miksi maksaa merkkihuollosta mansikoita jos saa saman ja monasti paremman palvelun halvemmalla. Ja en tarkoita tässä että halvemmalla olisi huonommin tehty. Tottakai haluan että autoni huolletaan hyvin ja varaosat ovat kunnollisia.
Tämä on kumma palsta kun suurin osa vastauksista on luokattomia ja turhia. Kaiken maailman urpot ja puusilmät kirjoittaa lapsellisia kommentteja. Jos ei ole / osaa sanoa mitään järkevää niin parempi pitää turpansa kiinni.
Eli onko kellään tietoa Keski-Suomessa toimivista vw osaavista korjaamoista. Olen kuullut että Pieksämäellä olisi korjaamo, jota vetää "Passat-guru". Palvelu ja jälki on kuulemma hyvää ja hinta kohdillaan. Tietoa tästä? - Minulle.............
Passatti kirjoitti:
takia ei voi / kannata käyttää muualla kuin merkkihuollossa. Miksi maksaa merkkihuollosta mansikoita jos saa saman ja monasti paremman palvelun halvemmalla. Ja en tarkoita tässä että halvemmalla olisi huonommin tehty. Tottakai haluan että autoni huolletaan hyvin ja varaosat ovat kunnollisia.
Tämä on kumma palsta kun suurin osa vastauksista on luokattomia ja turhia. Kaiken maailman urpot ja puusilmät kirjoittaa lapsellisia kommentteja. Jos ei ole / osaa sanoa mitään järkevää niin parempi pitää turpansa kiinni.
Eli onko kellään tietoa Keski-Suomessa toimivista vw osaavista korjaamoista. Olen kuullut että Pieksämäellä olisi korjaamo, jota vetää "Passat-guru". Palvelu ja jälki on kuulemma hyvää ja hinta kohdillaan. Tietoa tästä?Töitä "halvalla" päivän tai pari jos kyselisin..
Et varmaan.. - muualla huollatanut
Minulle............. kirjoitti:
Töitä "halvalla" päivän tai pari jos kyselisin..
Et varmaan..vaan se joka maksaa. Oikeasti. Uusavuton nimenomaan vie suoraan merkkihuoltoon ja maksaa mansikoita pissapojan täyttämisestä.
Jyväskylän alueelta löytyy helvetin hyviä ei-merkkikorjaamoja, siis sellaisia pikkukorjaamoja, joilla on oikea käsityöläismeininki, haluavat olla ylpeitä omasta työstään eivätkä laskuta pelkästä valohoidosta.
Itse olen huollattanut oman n. 8v vanhan VW Golfin ja sen jälkeen kolme vuotta vanhan Audini pikkuhuoltamolla, jonka on todennut ensin kaverini ja sitten minä heidän vinkistään hyväksi. Kyllä semmoiselta saa longlife-huollon, leimat huoltokirjaan ja huoltovälien nollauksen. Ei tarvi mennä merkkikorjaamoon.
Erityisten tyyppivikojen korjaamisesta sitten ehkä merkkikorjaamo saattaa jotain tietääkin, mutta perushuoltoa niillä ei kyllä kannata teettää.
- Taas.......
Jotenkin tuntuu että pitäs tehdä "halvalla"....
On oma korjaamo.. Tietoutta kyseiseen merkkiin vaikka kuinka paljon...
"halpoja" varaosia, ja työtkin pitäisi saada "halvalla"...
Voi juma....Kiitos ei, miksi tekisin että rassailisin sinun autoasi päivän "halvalla"..
Kun töitä on vaikka kuinka paljon täysimääräiseen liksaan...Siitähän tulisi "rokuli" päivä...Halvalla, voi itku köyhät.
Voisin vuokrata sulle tallin ja työkalut, niin saisit itse tehdä "halvalla"....
yks asentaja - ois...
talli ja nosturi niin voisin harkita , mut kun ei oo. sen verran pienet asentajan tulot ettei semmosiin varaa.
valitettavasti saat tottua siihen että rahaa palaa huolloissa, teki sen sit missä vaan, on niissä passateissa niin paljon sitä tyyppivikaa...
suositelen silti pyytämään tarjousta autotarvikkeelta, siellä kuiteskin asialliset vehkeet ja tieto taitoa ja takuut tulee kaupanpäälle. ei tarvi sitten viikonpäästä viedä tarvikkeelle jakopään tarkistukseen , kun ajotukset ei ole kohillaan,kun ilman tulkkeja tekevät nyrkkipajalla.
t: vw asentaja- Passatti
asiallisesta kommentista! Tuossa on varmasti järkeä. Kuinka pitkät takuut autotarvikkeen huolloissa sitten on (esim. jakoremmin vaihto)?
Minä kun luulin että -03 Passatissa olis pahimmat tyyppiviat jo korjattu. Mutta aika näyttää :)
- Mese
yhden lähellä Jkylää. Laitatko mailiosoitteen, en viitsi tässä kaikkien pöllöjen luettavaks laittaa kenenkään nimiä ja numeroita.
- Passatti
tässäpä email
- passattisi
Äänekoskelle huoltoon.. tuskin juurikaan halvempi kuin autotarvike mutta varmasti asiantuntevampi huolto. Niin ja sieltä kyseinen vw paja
- Passatti
Kiitos vinkistä!
- saödkfljsödkjfsf
Vie Ouluun siellä maailman paras Passat korjaamo... tai itseasiassa Kuusamossa vasta hyvä olisikin
- Passatti
Äänekoskella? En löytänyt ainakaan puh luettelosta vw merkkipajaa.
- kokenut
autotarvike on kallis -ja huolimaton. Neljä vuotta oon passattini kanssa siellä asioinu, eikä yhtään kertaa ole mennyt ns putkeen työt. Aina on joku yksityiskohta jäänyt huollossa sille mallille, että on tarvittu 1-2 "pikku" poikkeilu varsinaisen huoltokäynnin lisäksi. Yleensä niistä ei oo veloittaneet, mutta harmittavaista on ylimääräisiä kertoja autoa korjaamolla seisottaa
- kubelwagen
Kari-huolto tiituspohjassa. On vw-tietäjä.
- ilman mitään
mainostus periaatetta kirjoittelin
jakoremmin vaihto heillä onnistuu paremmin kuin hyvin nimenomaan dieselautoihin , siellä on näitten juttujen päälle aika pätevää osaamista , lähinnä rallipuolelta tunnen kaverin
alkuperäisosilla työ n. 5 euroa tunnille merkkiliikettä halvempi- Passatti
tietää, kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2041682- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67881
- 45877
- 61835