Viisi parasta levyä (studiolevyä!!!). Tässä oma listani:
1. Machine Head
2. Burn
3. Perfect Strangers
4. Fireball
5. In Rock
Parhaat levyt top-5
8
2916
Vastaukset
- Ari
1. Deep Purple in Rock (ihan ehdottomasti)
2. Made in Japan
3. Burn
4. Machine head
5. Come taste the band
...jos live-Made in Japania ei lasketa mukaan, listaan lisään vielä Stormbringerin.- risto mustamäki
PURPLE EI OO OOLLU PURPLE SEN JÄLKEEN KUN BÄNDIN SIELU ELI MR.BLACKMORE LÄHTI KIITÄÄ SIITÄ..MUTTA RITCHIE DUUNAA NYT TOSI HYVÄÄ KAMAA,JOTEN NOU HÄTÄ...
- Dazed.but.not.Confused
En nyt oikeen osaa laittaa viittä parasta, enkä varsinkaan järjestykseen mutta muutamasta levystä voisin mainita erityisesti.
Deep Purple In Rock (1970) on kyllä loistava albumi täynnä loistavia kappaleita, mm. Speed King, Child in Time, Flight of the Rat.
Fireball (1971) erinomainen albumi missä on Deep Purplen kenties paras kappale Demon's Eye. Löytyyhän sieltä toki muitakin erinomaisia kipaleita: nimikkokappale itse ja No No No ja onhan ne loputkin huippuja..
Machine Head (1972) Täynnä hittejä.. Tartteeko edes mainita.. Saattaa olla Deep Purplen paras albumi. Lazy täytyy mainita ennen muita.
Perfect Strangers (1984) Loistavia kappaleita melkein kaikki. Not Responsible, Knockin At Your Back Door, Perfect Strangers yms.. - Retku
1.Machine head
2.In rock
3.Perfect strangers
4.Stormbringer
5.Burn - lizard.king
tässä omat suosikkini.
1. Come taste the band
2. burn
3. stormbringer
4. Machinehead
5. Fireball - Purpendicular
Hupaisia listauksia. Näyttää siltä, että parhaat levyt löytyvät itse kultakin siltä aikakaudelta, jolloin aloitti Purplen kuuntelun. Eli jo 70-luvulla Purplea diggailleet listaavat helposti In Rockin, Fireballin ja Machine Headin kärkeen, 80-lukuisilla on sitten Perfect Strangers jne. Vaan eikö Book of Taliesyn ole kolahtanut kellekään...
vaikea sanoa järjestystä mut jos on pakko yrittää niin:
1. In rock
2. Machine head
3. Fireball
4. Burn
5. Who do we think we are- Anonyymi
mun top 5.
machine head
burn
firebal
in rock
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379