Olen jäänyt ihmettelemään erästä asiaa. Pari vuotta (?) sitten näin tv:stä FST:n ohjelman jossa haastateltiin lääketieteen professori Outi Hovattaa. Hedelmöityshoitoja koskevassa haastattelussa Outi Hovatta selvästi liikuttuneena mainitsi oman tyttärensä joka oli vasta synnyttänyt kuolleen lapsen.
Eilen luin eräästä naistenlehdestä artikkelin, jossa mainittiin näyttelijä, ex-Ultra Bra-laulaja Vuokko Hovatan olevan professori Outi Hovatan tytär. Olen aina ollut Vuokko Hovatan ja muiden UB:laisten "fani", ja muistan miten pari vuotta sitten kuulin Vuokko Hovatan olevan raskaana. Nyt tietysti vähän hämmentyneenä ja kauhistuneena olen pohtinut, että mahtoiko traaginen tapaus, siis kuolleena syntynyt lapsi, koskea Vuokko Hovattaa...? Tietääkö kukaan asiasta mitään? Onhan Vuokolla myös kaksi siskoa, Iiris joka on myös julkisuuden henkilö tieteen alalta sekä Talvikki joka onkin yli kymmenen vuotta Vuokkoa nuorempi.
Vuokko/Iiris Hovatta?
5
5371
Vastaukset
- tietoa, mutta..
En tiedä, kenestä Hovatan tyttärestä on kyse,
mutta muistan nähneeni jonkun Ultra Bran konsertin TV:stä,jossa laulaja-Vuokko oli aivan selvästi raskaana.
En ole kuitenkaan koskaan lukenut mistäään,
enkä kuullut mistään haastattelusta, enkä mistään muualtakaan hänen lapsestaan.
Vuokkohan kuitenkin opiskelee ja keikkailee
aika tiiviisti,joten voi olla, että juuri hän
on menettänyt lapsensa, ja näin ollen hänellä
on aikaa tehdä kaikkea sitä, mitä hän nyt tekee.
Tuskin pienen lapsen äidillä olisi niin paljon aikaa muuhun kuin vauvanhoitoon. - adsqwe
Se oli Vuokko Hovatan lapsi, joka kuoli syntyessään. luin jostain haastattelun. Muistaakseni nimeltään Martta.
- Mersumaija
Vuokon tytär kuoli syntyessään, olen lukenut jostakin, jossa hän kertoi suuresta surustaan. Mutta muistaakseni sen tyttären nimi oli Kerttu, ja nyt uusi tytär on Martta. Lapsiensa isästä hän erosi juuri hiljakkoin.
Ja sama Outi Hovatta, lapsettomuustutkija, on Vuokon äiti. - anemone78
Mersumaija kirjoitti:
Vuokon tytär kuoli syntyessään, olen lukenut jostakin, jossa hän kertoi suuresta surustaan. Mutta muistaakseni sen tyttären nimi oli Kerttu, ja nyt uusi tytär on Martta. Lapsiensa isästä hän erosi juuri hiljakkoin.
Ja sama Outi Hovatta, lapsettomuustutkija, on Vuokon äiti.Elossa olevan lapsen nimi on Hertta.
- anemone78
Kyllä, se oli Vuokko... :(
Hänellä tosin on nyt jo toinen lapsi, joka on siis terveenä syntynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741