Olen jäänyt ihmettelemään erästä asiaa. Pari vuotta (?) sitten näin tv:stä FST:n ohjelman jossa haastateltiin lääketieteen professori Outi Hovattaa. Hedelmöityshoitoja koskevassa haastattelussa Outi Hovatta selvästi liikuttuneena mainitsi oman tyttärensä joka oli vasta synnyttänyt kuolleen lapsen.
Eilen luin eräästä naistenlehdestä artikkelin, jossa mainittiin näyttelijä, ex-Ultra Bra-laulaja Vuokko Hovatan olevan professori Outi Hovatan tytär. Olen aina ollut Vuokko Hovatan ja muiden UB:laisten "fani", ja muistan miten pari vuotta sitten kuulin Vuokko Hovatan olevan raskaana. Nyt tietysti vähän hämmentyneenä ja kauhistuneena olen pohtinut, että mahtoiko traaginen tapaus, siis kuolleena syntynyt lapsi, koskea Vuokko Hovattaa...? Tietääkö kukaan asiasta mitään? Onhan Vuokolla myös kaksi siskoa, Iiris joka on myös julkisuuden henkilö tieteen alalta sekä Talvikki joka onkin yli kymmenen vuotta Vuokkoa nuorempi.
Vuokko/Iiris Hovatta?
5
5312
Vastaukset
- tietoa, mutta..
En tiedä, kenestä Hovatan tyttärestä on kyse,
mutta muistan nähneeni jonkun Ultra Bran konsertin TV:stä,jossa laulaja-Vuokko oli aivan selvästi raskaana.
En ole kuitenkaan koskaan lukenut mistäään,
enkä kuullut mistään haastattelusta, enkä mistään muualtakaan hänen lapsestaan.
Vuokkohan kuitenkin opiskelee ja keikkailee
aika tiiviisti,joten voi olla, että juuri hän
on menettänyt lapsensa, ja näin ollen hänellä
on aikaa tehdä kaikkea sitä, mitä hän nyt tekee.
Tuskin pienen lapsen äidillä olisi niin paljon aikaa muuhun kuin vauvanhoitoon. - adsqwe
Se oli Vuokko Hovatan lapsi, joka kuoli syntyessään. luin jostain haastattelun. Muistaakseni nimeltään Martta.
- Mersumaija
Vuokon tytär kuoli syntyessään, olen lukenut jostakin, jossa hän kertoi suuresta surustaan. Mutta muistaakseni sen tyttären nimi oli Kerttu, ja nyt uusi tytär on Martta. Lapsiensa isästä hän erosi juuri hiljakkoin.
Ja sama Outi Hovatta, lapsettomuustutkija, on Vuokon äiti. - anemone78
Mersumaija kirjoitti:
Vuokon tytär kuoli syntyessään, olen lukenut jostakin, jossa hän kertoi suuresta surustaan. Mutta muistaakseni sen tyttären nimi oli Kerttu, ja nyt uusi tytär on Martta. Lapsiensa isästä hän erosi juuri hiljakkoin.
Ja sama Outi Hovatta, lapsettomuustutkija, on Vuokon äiti.Elossa olevan lapsen nimi on Hertta.
- anemone78
Kyllä, se oli Vuokko... :(
Hänellä tosin on nyt jo toinen lapsi, joka on siis terveenä syntynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1745623Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442643- 1562232
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne301376Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621327Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241301Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321233Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.108988