ABC-saaret ja liikkuminen saarten välillä

huhtikuulle matkaa suunnitt...

Olemme suunnittelemassa poikaystävän kanssa matkaa ABC-saarille. Haluamanamme ajankohtana saisi halvimmat lennot Curacaolle, mutta emme tahtoisi siellä koko aikaa olla. Onko kenelläkään kokemusta omatoimisesta matkasta ABC-saarille eli lennot ja hotellit netistä ja siirtymisiä saarten välillä? Mikä on paras tapa liikkua saarten välillä ja minkä hintaisia siirtymiset suunnilleen ovat? Curacaon lisäksi haluaisimme nähdä ainakin toisen ABC-saaren, miksipä ei kaikkia kolmea.

2

1484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ABC-saare

      kannattaa kysellä myös tuolla plaza.fi sivustolla http://plaza.fi/matkalaukku/keskustelu/c212

      itse olen sieltä ainakin saanut vinkkejä ja neuvoja - taitaa olla hieman enemmän käyttäjiä kuin täällä?

      Itse olen kerran Aruballa käynyt ja nyt on edessä yhdistetty Curacao - Aruba -reissu. Paikallinen lentoyhtiö kuljettaa 20 minuutissa mutta valitettavasti en osaa hinnoista sanoa, kun olen tilannut räätälöidyn matkan.

      Käy ihmeessä plazassa kyselemässä, kutkuttavaa matkan odotusta teille!

      • Peppi

        Olimme kesällä 2006 Aruballa ja Cuaracolla viikon. Lensimme saarten välisen lennon myös paikallisten suosimalla Dutsch Antilles Expressillä. Matka oli varattu Arean kautta, ja myös tämä saarten välinen lento oli siinä hintaerittelyssä. En nyt enää tarkalleen muista, mutta oliskohan ollut n. 70 e/hlö, jos en ihan väärin muista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      328
      3726
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      225
      3244
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2633
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2135
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2132
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      1977
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1785
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1752
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      297
      1491
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1382
    Aihe