leijonasta? Itsellä on ollut tähän mennessä 2 lejonaa.Ensimmäisen kanssa olin
yli 20 v;Nykysen kaa olen ollut 14v.En oikei tiedä mikä vetää neitsyt naisena lejona miehiin?? Onko muilla kokemuksia.Yhdessä asuttiin ensimäisen kanssa koko ajan tämän. Nykysen kanssa meillä on omat asunnot ja homma toimii hyvin.Varmaankin johtunee siitä,että neitsut on turhankin pikku tarkka siivouksen ja järjestyksen suhteen.Itse viihdyn yksikin en halua ,että koko ajan joku on kyljessä kiinni,!Joskus on ollut kala synkkäsi todella hyvin!!
onko
3
643
Vastaukset
- *manna*
Mun eka rakkaus/ihastus on ollut leijona.Silloin totesin että leijona ei sovi neitsyelle,senkin takia että leijona haluaa olla keskipisteenä neitsyt ei. ja muita lukuisia juttuja. Mutta kuinka ollakkaan nykyisin avopuolisonani on leijona enkä onnellisempi voisi olla.En tiedä mikä niissä leijonissa vaan sytyttää niin lujaa että jalat menee alta.
- Codetsu
Leijonissa on jotain joka vetää meitä yhteen
viihdymme erittäin hyvin yhdessä
mutta jostain aina löytyy se riidan siemen joka
meidät eroittaa tai jokin muu syy
parhaiten suhteeni lejoniin on toiminut
kun en heitä ole joka päivä tavanut
nykyään se jopa hymyilyttää saadessani tietää
toisen horoskoopin ja 90% se on Leijona ;S
muut merkit eivät kauheasti pyri läheisyyteeni
kalat ovat myös kavereina yllättävän yleisiä - neitsyt/mars leijonassa
Monilla neitsyillä on mars (=miesihanne) leijonassa. Tällöin neitsytnainen hakee alitajuisesti miesihanteensa mukaista tyyppiä (HUOM! EI kuitenkaan ihanteellisen miestä) eli kaiffaria kera mahtavan itseluottamuksen ja tyyppiä, joka kohtelee sinua kuningatterna. Jostain muistan tällaista kuuleeni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882