Paras matkahierontapöytä?

meya

Tiedän, että aiheesta on paljon ollut jo keskustelua aiemmin, mutta vielä tahtoisin lisää mielipiteitä - opiskelijana mielellään ostaisi kerralla kunnollisen, ettei tarvitse useampia hankkia..
Eli mikä matkahierontapöytä mielestänne on paras ja miksi?

11

7302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omaava

      olen pitänyt jaccaran matkapöytää parhaimpana ja tukevimpana koska siinä on 3 jalkaa.Muut 2:n jalan mallit notkuvat...kaikki asiakkaat kun eivät paina alle 80kg ;)

      • Hieroja v-suomesta

        Jaccaran ehdottomasti. On tukeva kolminen jalkoineen. Kestää reippaasti yli 100 kiloisen asiakkaan. (itsellä raskain ollut 135 kg)

        Mulla ollut kovassa käytössä 5 vuotta. Ei ole mennyt miksikään. Ollut kyllä hintansa arvoinen.

        Suosittelen.


      • rajalaa
        Hieroja v-suomesta kirjoitti:

        Jaccaran ehdottomasti. On tukeva kolminen jalkoineen. Kestää reippaasti yli 100 kiloisen asiakkaan. (itsellä raskain ollut 135 kg)

        Mulla ollut kovassa käytössä 5 vuotta. Ei ole mennyt miksikään. Ollut kyllä hintansa arvoinen.

        Suosittelen.

        Rajalan pöytä on itselläni käytössä enkä ole huomannut minkäänlaista notkumista vaikka kaksi jalkainen onkin. On oikein tukeva ja kestää paljon painoa, käytössä kokeiltu.
        Kannattaa varmaan koittaa päästä kokeilemaan ja katselemaan pöytiä ja valkata niistä se itselle sopivin. ja kannattaa myös kokeilla missä on paras kantolaukku/pyörät ja minkä saa mukavasti kasaan.


      • massage.

        " olen pitänyt jaccaran matkapöytää parhaimpana ja tukevimpana koska siinä on 3 jalkaa.Muut 2:n jalan mallit notkuvat...kaikki asiakkaat kun eivät paina alle 80kg ;) "

        Kyllä kaikissa pöydissä yleensä on 4 jalkaa. On vaikea kuvitella että miten sellainen pöytä jossa olis vain 2 tai 3 jalkaa pysyy pystyssä. :)


      • taisi olla
        massage. kirjoitti:

        " olen pitänyt jaccaran matkapöytää parhaimpana ja tukevimpana koska siinä on 3 jalkaa.Muut 2:n jalan mallit notkuvat...kaikki asiakkaat kun eivät paina alle 80kg ;) "

        Kyllä kaikissa pöydissä yleensä on 4 jalkaa. On vaikea kuvitella että miten sellainen pöytä jossa olis vain 2 tai 3 jalkaa pysyy pystyssä. :)

        kyse. Kuten varmasti ammattilaisena ymmärrät.. ;)


    • eipaljoa

      minulla on ollut jaccaran matkahoitopöytä käytössä reilun 13-vuotta.Välillä hierottu enemmän ja välillä
      vähemmän joskus se lojuu auton takakontissa 30 asteen pakkasessa päiviäkin :) ...hyvin on toiminut!
      Hommasin sitten 6,5-vuotta sitten jaccaralta sähköpöydänkin ja siitä alkaa moottori olla finaalissa.

      • vuoden kokemuksella

        jaccaraa on paljon kehuttu. itse sitä olen kokeillut siskolla ja paljon parempi se minusta on kuin tuo oma rajalan pöytä. rajalasta mulla on vasta vuoden kokemus. käsituet siinä pöydäss ei ole musta hyvät, koska ne on vaikea säätää. ja ne käsituet on lyhemmät kuin jaccaran pöydässä, joten käsien hieromisen aikana pitää aina liikutella jännästi niitä käsitukia. mallion siis rajalan apollo-pöytä. niin ja painoa tuo pöytä on kestänyt, tosin ei mitään kovin painavia asiakkaita ole ollut mutta ei se ole notknut ym... :) voin uvitella jaccaran pöydän huterammaksi.


      • Hieroja v-suomesta
        vuoden kokemuksella kirjoitti:

        jaccaraa on paljon kehuttu. itse sitä olen kokeillut siskolla ja paljon parempi se minusta on kuin tuo oma rajalan pöytä. rajalasta mulla on vasta vuoden kokemus. käsituet siinä pöydäss ei ole musta hyvät, koska ne on vaikea säätää. ja ne käsituet on lyhemmät kuin jaccaran pöydässä, joten käsien hieromisen aikana pitää aina liikutella jännästi niitä käsitukia. mallion siis rajalan apollo-pöytä. niin ja painoa tuo pöytä on kestänyt, tosin ei mitään kovin painavia asiakkaita ole ollut mutta ei se ole notknut ym... :) voin uvitella jaccaran pöydän huterammaksi.

        Jaccaran pöydässä voi portaattomasti säätää käsitukia ja pääntietä. Helppo myös nostaa pystyyn ja laittaa kokoon. Matkalaukkukoko, painoa joku 18 kg.

        Olen kokeillut monenlaisia. Pidän jaccaraa parhaana.


    • meya

      Kiitos vastauksista, nyt tiedän mitä lähden katsomaan ensimmäisenä (jaccaraa siis), ja muodostan sitten oman mielipiteeni vielä. =)

      • meya

        Ajattelin vielä kertoa, että nyt on oma jaccara ja hyvältä vaikuttaa ainakin toistaiseksi. =)


    • JACCARA:n

      pöydät! Olen valmistumassa hierojaksi ja kokeiltiin luokkatovereiden kanssa eri valmistajien matka-plinttejä. Useita on merkkejä ja malleja on tarjolla. Meistä kaikki kuitenkin päätyivät ostamaan pöydän jaccaralta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe