Tiedän, että aiheesta on paljon ollut jo keskustelua aiemmin, mutta vielä tahtoisin lisää mielipiteitä - opiskelijana mielellään ostaisi kerralla kunnollisen, ettei tarvitse useampia hankkia..
Eli mikä matkahierontapöytä mielestänne on paras ja miksi?
Paras matkahierontapöytä?
11
6591
Vastaukset
- omaava
olen pitänyt jaccaran matkapöytää parhaimpana ja tukevimpana koska siinä on 3 jalkaa.Muut 2:n jalan mallit notkuvat...kaikki asiakkaat kun eivät paina alle 80kg ;)
- Hieroja v-suomesta
Jaccaran ehdottomasti. On tukeva kolminen jalkoineen. Kestää reippaasti yli 100 kiloisen asiakkaan. (itsellä raskain ollut 135 kg)
Mulla ollut kovassa käytössä 5 vuotta. Ei ole mennyt miksikään. Ollut kyllä hintansa arvoinen.
Suosittelen. - rajalaa
Hieroja v-suomesta kirjoitti:
Jaccaran ehdottomasti. On tukeva kolminen jalkoineen. Kestää reippaasti yli 100 kiloisen asiakkaan. (itsellä raskain ollut 135 kg)
Mulla ollut kovassa käytössä 5 vuotta. Ei ole mennyt miksikään. Ollut kyllä hintansa arvoinen.
Suosittelen.Rajalan pöytä on itselläni käytössä enkä ole huomannut minkäänlaista notkumista vaikka kaksi jalkainen onkin. On oikein tukeva ja kestää paljon painoa, käytössä kokeiltu.
Kannattaa varmaan koittaa päästä kokeilemaan ja katselemaan pöytiä ja valkata niistä se itselle sopivin. ja kannattaa myös kokeilla missä on paras kantolaukku/pyörät ja minkä saa mukavasti kasaan. - massage.
" olen pitänyt jaccaran matkapöytää parhaimpana ja tukevimpana koska siinä on 3 jalkaa.Muut 2:n jalan mallit notkuvat...kaikki asiakkaat kun eivät paina alle 80kg ;) "
Kyllä kaikissa pöydissä yleensä on 4 jalkaa. On vaikea kuvitella että miten sellainen pöytä jossa olis vain 2 tai 3 jalkaa pysyy pystyssä. :) - taisi olla
massage. kirjoitti:
" olen pitänyt jaccaran matkapöytää parhaimpana ja tukevimpana koska siinä on 3 jalkaa.Muut 2:n jalan mallit notkuvat...kaikki asiakkaat kun eivät paina alle 80kg ;) "
Kyllä kaikissa pöydissä yleensä on 4 jalkaa. On vaikea kuvitella että miten sellainen pöytä jossa olis vain 2 tai 3 jalkaa pysyy pystyssä. :)kyse. Kuten varmasti ammattilaisena ymmärrät.. ;)
- eipaljoa
minulla on ollut jaccaran matkahoitopöytä käytössä reilun 13-vuotta.Välillä hierottu enemmän ja välillä
vähemmän joskus se lojuu auton takakontissa 30 asteen pakkasessa päiviäkin :) ...hyvin on toiminut!
Hommasin sitten 6,5-vuotta sitten jaccaralta sähköpöydänkin ja siitä alkaa moottori olla finaalissa.- vuoden kokemuksella
jaccaraa on paljon kehuttu. itse sitä olen kokeillut siskolla ja paljon parempi se minusta on kuin tuo oma rajalan pöytä. rajalasta mulla on vasta vuoden kokemus. käsituet siinä pöydäss ei ole musta hyvät, koska ne on vaikea säätää. ja ne käsituet on lyhemmät kuin jaccaran pöydässä, joten käsien hieromisen aikana pitää aina liikutella jännästi niitä käsitukia. mallion siis rajalan apollo-pöytä. niin ja painoa tuo pöytä on kestänyt, tosin ei mitään kovin painavia asiakkaita ole ollut mutta ei se ole notknut ym... :) voin uvitella jaccaran pöydän huterammaksi.
- Hieroja v-suomesta
vuoden kokemuksella kirjoitti:
jaccaraa on paljon kehuttu. itse sitä olen kokeillut siskolla ja paljon parempi se minusta on kuin tuo oma rajalan pöytä. rajalasta mulla on vasta vuoden kokemus. käsituet siinä pöydäss ei ole musta hyvät, koska ne on vaikea säätää. ja ne käsituet on lyhemmät kuin jaccaran pöydässä, joten käsien hieromisen aikana pitää aina liikutella jännästi niitä käsitukia. mallion siis rajalan apollo-pöytä. niin ja painoa tuo pöytä on kestänyt, tosin ei mitään kovin painavia asiakkaita ole ollut mutta ei se ole notknut ym... :) voin uvitella jaccaran pöydän huterammaksi.
Jaccaran pöydässä voi portaattomasti säätää käsitukia ja pääntietä. Helppo myös nostaa pystyyn ja laittaa kokoon. Matkalaukkukoko, painoa joku 18 kg.
Olen kokeillut monenlaisia. Pidän jaccaraa parhaana.
- meya
Kiitos vastauksista, nyt tiedän mitä lähden katsomaan ensimmäisenä (jaccaraa siis), ja muodostan sitten oman mielipiteeni vielä. =)
- meya
Ajattelin vielä kertoa, että nyt on oma jaccara ja hyvältä vaikuttaa ainakin toistaiseksi. =)
- JACCARA:n
pöydät! Olen valmistumassa hierojaksi ja kokeiltiin luokkatovereiden kanssa eri valmistajien matka-plinttejä. Useita on merkkejä ja malleja on tarjolla. Meistä kaikki kuitenkin päätyivät ostamaan pöydän jaccaralta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 906352
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303803törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283170Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859