Veneen kyljessä nimi Amigo(veneen merkki). Kyseessä on n.4.70m pitkä pulpettivene.Kukahan näitä valmistaa tai on valmistanut? Mikä mahtaa olla laatu ja ajo-ominaisuudet? Aika kevyeltä vaikuttaa.
Vastaukset 10
- valmisti
Amigoja ainakin 80-luvulla. Ihan asiallinen vene tietääkseni. KG-veneen nykytilasta ei minulla ole tietoa.
- tuollainenkin
oli usean vuoden,kokoisekseen ihan hyvä,naapuri tuon osti ja on nyt n.10 vuotta sitä käyttänyt.Ei mikään valtamerien ylittäjä mutta käyttökelpoinen.
20 heppasella parhaimmillaan,ilmeisesti melko laadukaskin koska vieläkin toimii eikä ole mistään kohtaa ratkennut.Pohjatulppa kannattaa poistaa ja kuiduttaa reikä umpeen.
Osta pois jos sellasta tarvitset ja hinta on sopiva.- fäö
asiallisista vastauksista.
Tätä yhtä ketjuun osallistunutta, (joka näköjään on tätäkin nimimerkkiä käyttänyt)haluan muistuttaa siitä, että tutti kannattaa pestä aina ennenkuin laitat sen takaisin suuhun. - amigo 470:n
vuonna -86 suoraan valmistajalta joka oli Arjope Oy. Minkäänlaista pohjatulppaa ei ollut vaan sen joutui asentaan itse. Oli n. 10 vuotta mulla ja koneina 9.9 nelarista 30.seen Jammuun.
- JJLeht
Amigo veneitä valmisti joku yritys Kiuruvedellä joskus.
- Anonyymi00011
Kiuruvedellä tehty lasikuituvene, muotti muistaakseni Lapin puuveneestä
olikohan Rovaniemeltä. Pietikäinen oli tämä valmistaja. Vakaa, hyväsoutuinen vene.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
- 68985
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su385981Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177924- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598