Olen tapaillut oinasmiestä n.kahden kuukauden ajan, kipinöitä lentelee ainakin minun puoleltani kun hänen kanssaan olen. Hänkin on sanonut minusta pitävänsä ja ovat sukulaiset jo näytille minua pyytäneet. Yhdessä emme ole. Itse olen vaaka.
Nyt on sitten tullut pientä taukoa näkemiseen ja minä otan sen todella raskaasti. Minun on vaikea puhua tunteistani, varsinkin negatiivisista. Viestein hänelle kertonut ikävästä ja pahasta olosta. Ei ole yhtään hajua että mikä on tilanne hänen puoleltaan, onko kiinnostus täysin mennyt tällaiseen ruikuttavaan hölmöön vai onko vain hämmentynyt..?
Itse pidän itseäni idioottina kun en ole pystynyt sanomaan hänelle suoraan vaan viestein pommitan, siis päätin antaa hänelle ilmatilaa=en pidä yhteyttä.
Mitä luulette, mitä mies aattelee tämmösestä? Meneekö kiinnostus yleensä helposti jos nainen on liian halukas?
Ongelmia oinaan kanssa
28
7439
Vastaukset
- oinaslikka
Asiahan on nyt niin että mitä enemmän jahtaat sen kauemmas häipyy. Ja kun on oinaksista kyse niin ei se takaisin tule. Itsellä on kokemusta yhdestä oinaasta ja se kyllä teki aika pian selväksi että ei kiinnosta, mutta ei ihan suoraan päin naamaa (kuten minä olisin tehnyt)vaan yksinkertaisesti unohtamalla minun olemassaoloni. Kun oinasmiehistä on kyse niin kaikki on kyllä aina ihan sitä miltä näyttääkin, on ne niin yksinkertaisia ;)Sori mutta ehkä kannattaisi katsella joku kiva vesimies...
- ninna.
Niin no annan sällin olla rauhassa ja jatkan elämääni, vaikka tuntuu jotenkin hölmöltä kun kaikki jäänyt ikäänkuin kesken. Niinku luovuttaisi. Mutta tosiaan kun ei hänkään tässä ole mitään yhteyttä ottanut niin turhaa se on ruveta... On mullakin oinaista semmonen käsitys että aika suoria ovat luonteeltaan ja kyllä tekevät selväksi jos nappasi :)
- voipa
ninna. kirjoitti:
Niin no annan sällin olla rauhassa ja jatkan elämääni, vaikka tuntuu jotenkin hölmöltä kun kaikki jäänyt ikäänkuin kesken. Niinku luovuttaisi. Mutta tosiaan kun ei hänkään tässä ole mitään yhteyttä ottanut niin turhaa se on ruveta... On mullakin oinaista semmonen käsitys että aika suoria ovat luonteeltaan ja kyllä tekevät selväksi jos nappasi :)
se olla vain vähän varovainen ja tarvii vähän tönimistä että huomaa sinut. Ei se roikkumista siedä, mutta vähän herättelyä ehkä?
- ninna.
voipa kirjoitti:
se olla vain vähän varovainen ja tarvii vähän tönimistä että huomaa sinut. Ei se roikkumista siedä, mutta vähän herättelyä ehkä?
Kyllä on tönitty ja herätelty yöllä itkujen välissä. Itekin haluan huomiota enkä aina olla se joka ekana kysyy kuulumisia. Tulen hirveän helposti epävarmaksi ja vaikea on luottaa. Ja kun siihen tullaan niin alkaa itsesyyttely ja perääntyminen sen jälkeen kun ollaan viimeset ''todisteet'' toisesta kynitty, saattaapi olla vainoharhatkin. Tässä käynyt useasti näin, ihmissuhteet mulle vaikeita, juuri siksi kun epämiellyttävisti omista tunteista on vaikea puhua. Oppinu itteään tuntemaan sen verran ja haluisin tuosta eroon..
- Kokemukseni
ninna. kirjoitti:
Kyllä on tönitty ja herätelty yöllä itkujen välissä. Itekin haluan huomiota enkä aina olla se joka ekana kysyy kuulumisia. Tulen hirveän helposti epävarmaksi ja vaikea on luottaa. Ja kun siihen tullaan niin alkaa itsesyyttely ja perääntyminen sen jälkeen kun ollaan viimeset ''todisteet'' toisesta kynitty, saattaapi olla vainoharhatkin. Tässä käynyt useasti näin, ihmissuhteet mulle vaikeita, juuri siksi kun epämiellyttävisti omista tunteista on vaikea puhua. Oppinu itteään tuntemaan sen verran ja haluisin tuosta eroon..
Oinaasta on kyllä sellaiset, että ne eivät paljoa leiki tai näyttele. Oma oinaani on vuosia vapaillut kuukauden parin verran naisia, sitten kun ei ole napannut on heittänyt menemään.
Meidän tapaaminen oli vahinko, onnekas sellainen, olen itse hyvin avoin ja rempseä nainen ja tähän oinaani sanoo rakastuneensa kohdallani. Ei tarvitse kuulemma arvailla tai olla epävarma mistään, koska ilmoitan kyllä milloin tunnen olevani loukattu tai milloin onnellinen. Oinaat kun itsekin ovat hyvin suoria ja rehellisiä jästipäitä.
oinaani on myös kertonut aikaisemmin ahdistuneensa naisten seurassa, heidän jutuista (naisten jutut) ei paljoa perusta. Eli kannattaa olla suora, vaikka välillä hieman teräväkin, pitää kiinni omista mielipiteistä ja ehdottomasti olla itsevarma, muuten ei oinaan kanssa pärjää.
- kokemusta on..
oinas on kamala kumppani, seurustelin kolme vuotta mokoman pässin kanssa eikä olisi kannattanut. Oinas haluaa tilaa ja kun sitä annat, pettää ja kieroilee. Ei enää ikinä tuollaista tunnevammaista. Helpommalla pääset kun unohdat...
- oinaslikka
Siis yleensä oinaat sanovatki kaiken suoraan, esim. minä kyllä kerron miehelle jos ei kiinnosta seura enää, mutta oman kokemukseni mukaan oinasmies ei välttämättä käyttäydy näin. Hän nimittäin olettaa että viesti on tullut perille muutenkin. Siis:jos hän ei juokse perässä hän ei ole kiinnostunut. Piste. Turhaa perään nyyhkit, se pönkittää vaan hänen egoaan ja ajattelee että olenpa tässä kova uros kun naiset perässä juoksee. Ymmärrän että sinun vaakana on vaikea käsittää moista ehdottomuutta ihmissuhteissa mutta kyllä me oinaat ollaan joka asiassa joko-tai-ihmisiä.
- Yksmies
...mitä täällä on oinaista keskusteltu. Mutta ei voi varmaan yleistää.
No ainakin näillä oinailla mitä tunnen, niin täytyy kyllä yhtyä näihin ihmettelijöihin. Oinailla tuntuu nuo ihmis-suhteet olevan kaikilla katastrofeja ja ehkä siksi kun eivät ajattele puuta pidemmälle. Tuntuu olevan kiire heti kihloihin ja naimisiin. Sitten vuoden päästä ihmetellään missä mättäs. Jokainen tuttu oinas on näin karahtanut karille.
Olen jopa itsekkin maistanut Oinas-suhdetta mikä tuntui aluksi hyvälle, mutta aika nopeasti huomasin mihin olin sekaantunut ja totesin että nyt häivytään vähin äänin.
Ja erikoista vielä oli, että heti oli lohduttaja..huomasin vaan kun hain seuraavana päivänä kamojani, niin tuoksu vieraan miehen dödö ja nyt reilu kaksi kuukautta on kulunut tuosta ja kuulin, että on mennyt kihloihin :) "Onnea".
Kokemuksena ihan jees, mutta heti kun pääsin omiin oloihin niin alkoi elämä maistua ja olin todella helpottunut että pääsin siitä suhteesta irti.
Mitä häneen tulee, niin olipa epärehellisin ihminen mihin olen koskaan sekaantunut ja näin ollen en voi arvostaa millin vertaa sitä naista.
Anteeksi olen hänelle antanut ja kaunaa en kanna, tehkööt elämällänsä mitä haluaa.
Itse en ole sellainen ihminen joka katselisi on/off suhteita ja siksi pystyin tekemään ratkaisuni ja nyt katse on tulevaisuudessa :))
Ja tämä oinasnainen ei tule koskaan enään liikuttamaan minun sydäntä.
Oinaat ovat ainakin minun ystäväpiirissä todella mahtavia tyyppejä ja heille pystyn puhumaan aroistakin asioista ja ovat kyllä luotettavia siinä suhteessa :)
Eli summa-summarum kokemukseni oinaista...ystävinä mitä minulla on...mahtavia tyyppejä, mutta erittäin huono maku jäi ihmis-suhteesta.
Hyvää Uutta vuotta tänne kaikille oinaille :) - sipulinen
oinaslikka kirjoitti:
Siis yleensä oinaat sanovatki kaiken suoraan, esim. minä kyllä kerron miehelle jos ei kiinnosta seura enää, mutta oman kokemukseni mukaan oinasmies ei välttämättä käyttäydy näin. Hän nimittäin olettaa että viesti on tullut perille muutenkin. Siis:jos hän ei juokse perässä hän ei ole kiinnostunut. Piste. Turhaa perään nyyhkit, se pönkittää vaan hänen egoaan ja ajattelee että olenpa tässä kova uros kun naiset perässä juoksee. Ymmärrän että sinun vaakana on vaikea käsittää moista ehdottomuutta ihmissuhteissa mutta kyllä me oinaat ollaan joka asiassa joko-tai-ihmisiä.
Oma kokemus oinasmiehestä. Mies oli aluksi tulinen ja kiihkeä, mutta nyt on muuttunut kylmäksi ja etäiseksi. Sanoo että välittää, mutta unohtanut mun olemassa oloni täysin. Joten kai minä sitten lakkasin kiinnostamasta, mutta jos asiasta kysyy, niin vastausta ei ainakaan saa. Nyt päätin jättää koko oinaan rauhaan, kyllä se mut esiin kaivaa jos vielä tarvii.
- huono kausi?
sipulinen kirjoitti:
Oma kokemus oinasmiehestä. Mies oli aluksi tulinen ja kiihkeä, mutta nyt on muuttunut kylmäksi ja etäiseksi. Sanoo että välittää, mutta unohtanut mun olemassa oloni täysin. Joten kai minä sitten lakkasin kiinnostamasta, mutta jos asiasta kysyy, niin vastausta ei ainakaan saa. Nyt päätin jättää koko oinaan rauhaan, kyllä se mut esiin kaivaa jos vielä tarvii.
Oma oikku mieheni teki juuri katoamistemput tänä viikonloppuna, pari kuukautta kiihkeää ja rakkauden tunnustuksia satoja, ja nyt täysi hiljaisuus ja katoaminen.... Mystistä!!!
- Nimetön
Oinaan saa vastaamaan, kun siltä kysyy suoraan. Oinas nimittäin mielellään pakoilisi vastuuta, ja jos haluat tietään todellisen tilanteen, laita hänet vastaamaan. Soita, ole itsevarma ja kerro että nyt haluat päästä jatkamaan elämääsi ja tarvitset ensin häneltä kommentin tilanteestanne. Jos oinaasi kertoo, että häntä ei nappaa, niin hyväksy tilanne ja hautaa asia.
Loppujen lopuksi tässä ei kai kyse ole siitä, että mitä se oinas siellä miettii, vaan siitä, mitä SINÄ haluat.
Nimimerkillä itsekin oinas. - OINAS FEMALE
Minun mielestä ei kannattaisi ruveta selostaan pahaa oloa ja sen sellaisia sepustuksia,sillä se todellakin vie mielenkiinnon,tulee sellainen olo et hei tuohan ihan roikkuu minussa,mielummin kerro jostain mielenkiintoisimmista asioista ja näytä et sullakin on omaa elämää,niin kiinnostus saattaa herätä,ruikuttamalla työnnät vain miehen pois elämästä.
- ninna.
Juteltiin miehen kanssa ja hän sanoi että pitkän seurustelusuhteen jälkeen on vähän arka aloittamaan mitään uutta, että aikaa ja tilaa tarvitsee. Sanoi myös pitävänsä minusta.
No tuo tilan antamis juttu vähän arvelluttaa kun voi käydä helposti niin että joutuu toisen talutettavaksi.
Puhuminen helpotti, mutta varma olo ei tämän kaverin suhteen ole siltikään. - OINAS..
ainakin oinas ja vaaka on 5 tähden pari.. ei kannata luovuttaa! :)
- oinas/vaaka
about 1.5 kk sitten ja oli aivan ihana, nähtiin muutaman kerran ja kun eron aika tuli vaihdettiin s-postit puh.nrot ja sovittiin pitää yhteyksiä.Asutaan eri paikkakunnilla. Noin viikko viim. tapaamisesta laitoin viestin sekä s-postia, odottelin innoissani, mut mitään ei kuulunut, odottelin pari viikkoa ja heitin uuden viestin eikä vielä tähänpäivään ole tullut mitään joten se siitä 5 tähden vaaka oinas suhteesta.Tyhmä minä uskoin todellakin oinasmiehen juttuhin ja luulin että nyt löytyi se mies jota koko elämäni ajan olin etsinyt.Ei ikinä enään oinasmiestä!Onneksi ei ehtinyt pahemmin särkeä sydäntäni.:)
- on ihan
oinas/vaaka kirjoitti:
about 1.5 kk sitten ja oli aivan ihana, nähtiin muutaman kerran ja kun eron aika tuli vaihdettiin s-postit puh.nrot ja sovittiin pitää yhteyksiä.Asutaan eri paikkakunnilla. Noin viikko viim. tapaamisesta laitoin viestin sekä s-postia, odottelin innoissani, mut mitään ei kuulunut, odottelin pari viikkoa ja heitin uuden viestin eikä vielä tähänpäivään ole tullut mitään joten se siitä 5 tähden vaaka oinas suhteesta.Tyhmä minä uskoin todellakin oinasmiehen juttuhin ja luulin että nyt löytyi se mies jota koko elämäni ajan olin etsinyt.Ei ikinä enään oinasmiestä!Onneksi ei ehtinyt pahemmin särkeä sydäntäni.:)
uskomatonta miten ihmiset YHDEN huonon kokemuksen perusteella rupee yleistämään. Ehkä sä et vaan ollut tarpeeksi kiinnostava.
- oinas/vaaka
on ihan kirjoitti:
uskomatonta miten ihmiset YHDEN huonon kokemuksen perusteella rupee yleistämään. Ehkä sä et vaan ollut tarpeeksi kiinnostava.
oli niin että hän oli enemmän kiinnostunut kuin minä, siksi tätä ihmettelenkin kun näytin lopulta vihreää valoa sen kiinnostus taisi lopahtaa.No miehiä on maailma täynnä :)
- Yksiyhteen
Hei, Oinasmies menee lukkoon jos hänelle heti paljastaa korttinsa koska Oinas käy sitä tulisemmin mitä epävarmempi se on siitä henkilöstä jonka se haluaa "omakseen" Oinas haluaa vietellä, yllättää ja viedä ikäänkuin jalat alta. Oinas tykkää siitä että häntä muistetaan vaikka vitsi tekstarilla tai jotain muuta mutta ei sellaista tunnetta että olis pakko tehhä jotain.... Mutta hei, Oinas ja Vaaka pitäis olla hyvä yhdistelmä mutta se niin paljon riippuu ihmisistä itsestään. Älä menetä toivoa.
- ninna.
Itse hän ensin juuri kertoi tunteistaan, kun sitten aloin vastaamaan niihin niin vetäytyi. Mikäs logiikka siinä on että pitäs olla ku lahna suolaliemessä ja antaa toisen vaa vallottaa ja metsästää ilman vastakaikua, olla ikäänkuin vaikeasti tavoteltavissa vaikkei todellisuudessa edes sellaista ole...Hitto noitten kanssa :D
- oikku oinas:)
Oletko ihastunut Oinasmieheen, vilkkaaseen, kohteliaaseen ja seksikkääseen tarmonpesään. Siinäpä sinulle vauhtia ja vipinää loppuiäksesi, jos vaan pysyt vauhdissa mukana. Se ei ole helppoa, mutta mielenkiintoisuudessaan varmasti yrittämisen arvoista.
On muutamia asioita, joiden tietäminen vie sinut lähemmäs Oinasmiestäsi pienemmillä mustelmilla: Oinas on johtava tulielementin merkki ja sama pioneerin energia, rohkeus ja päättäväisyys löytyvät myös tältä mielenkiintosi kohteelta. Älä missään vaiheessa unohda tämän miehen tarvetta äärimmäiseen riippumattomuuteen ja oman minuutensa kehittämiseen. Yritäpä vain asettaa hänen tekemisensä kyseenalaisiksi tai määritellä hänen päivittäisiä tehtäviään ja tulet ennenpitkää olemaan yhtä Oinasmiestä köyhempi.
Oinaslapsi syntyy aina perheeseen, jossa hänen täytyy taistella lujasti oman minuutensa puolesta. Mitä enemmän vanhemmat ovat pelänneet tämän lapsen riippumattomuutta ja päättäväisyyttä, sitä enemmän hän on joutunut vastaanottamaan vihan tunteella kyllästettyjä kieltoja vanhemmiltaan, sillä oman pään pitämisestä Oinaslapsi ei voi antaa tuumaakaan periksi. Se on tähän tähtikuvioon kirjoitettu.
Nyt aikuisena hänen tehtävänsä on kohdata lapsuuden tapahtumat ja traumat uudelleen ja voittaa niihin kätkeytynyt pelko. Siihen hän tarvitsee sinua. Sinä olet Oinasmiehellesi peili hänen lapsuuteensa. Roolisi ei tule olemaan helppo, mutta nipin napin mahdollinen kuitenkin, jos sinulla on kanttia sisäistää seuraavia asioita.
Ellet voi hyväksyä kaikkea mitä Oinasmiehesi tekee, niin älä kuitenkaan kerro sitä hänelle, sillä arvostelu on kavalimpia loukkauksia, joita Oinas voi kuvitella. Anna hänen tehdä asiat omalla tavallaan, mutta pidä tiukasti kiinni samasta oikeudesta itsesi suhteen, sillä muuten Oinasmies arvelematta päättää sinunkin asioistasi ja sitähän nyt sitten ei kestä kenenkään pää ja terveys, Kun on kysymys yhteisistä asioistanne ei kaiken parhaiten tietävä Oinas voi sallia sinun työntävän nokkaasi niiden hoitamiseen, joten antaudu suosiolla tai itke ja antaudu; siinä ne vaihtoehdot.
Vaimokseen Oinasmies ei kaikesta hallitsemisen halustaan huolimatta halua mielistelevää orjaa, vaan tulisen rakastajattaren, joka uskaltaa itsekin kasvaa, kehittyä ja uudistua päivittäin. Takertumalla tähän mieheen ja alistumalla hänen valtaansa tukahdutat intohimoisimmankin rakkauden ja pelisi on pelattu. Samoin käy jos yrität hallita Oinasmiestä. Jos kuitenkin jollain ihmeen konstilla saat Oinasmiehen talutusnuoraasi, voit vain huomata elämänilon kadonneen teiltä molemmilta.
Vapaus ja riippumattomuus ovat elämänarvoja, joista todellinen elämänmyönteinen Oinas ei koskaan voi tinkiä. Tähän vapauteen kuuluu oikeus olla tänään intohimoinen, tulinen ja hellä rakastaja asettamatta samaa vaatimusta huomiselle päivälle, jolloin hän voi olla kylmä kuin jää. Uskalla huomata, että kylmyys useimmiten johtuu sinusta riippumattomista tekijöistä. Älä silloin yritä muuttaa tilannetta omalla käyttäytymiselläsi, vaan hyväksy vallitseva tilanne ja Oinasmiehesi sellaisena kuin hän on. Palkkio ymmärtämisen rohkeudesta tulee antamaan sinulle enemmän kuin olisit ikinä uskaltanut Oinasmieheltäsi odottaa. Onnea vain yrityksellesi.- juupa
Enpä ois uskonut, että näihin pitää uskoa.. Olen kiinni oinasmiehessä, joka ei taida olla minussa. Jatkuvaa kissa ja hiiri- leikkiä, mies totisesti se hiiri. Just kun on pääsemässä lähemmäksi, mies etääntyy. Eikä mielenkiinto herää ilmeisesti ainakaan takertumalla. Yritän pitää joskus pitää välimatkaa, mutta en voi päivääkään :( Mitenkä malttaisi antaa miehelle vähän löysää narua? Itselle tulee tosi hölmö olo, kun tietää, että toiselle ei olekaan niin tärkeä?? Pitäisikö viestittää olevansa kiinnostunut myös muista miehistä? Onko oinasmies mustasukkainen? Huhhui, sanoo härkä.
- juuppa-
juupa kirjoitti:
Enpä ois uskonut, että näihin pitää uskoa.. Olen kiinni oinasmiehessä, joka ei taida olla minussa. Jatkuvaa kissa ja hiiri- leikkiä, mies totisesti se hiiri. Just kun on pääsemässä lähemmäksi, mies etääntyy. Eikä mielenkiinto herää ilmeisesti ainakaan takertumalla. Yritän pitää joskus pitää välimatkaa, mutta en voi päivääkään :( Mitenkä malttaisi antaa miehelle vähän löysää narua? Itselle tulee tosi hölmö olo, kun tietää, että toiselle ei olekaan niin tärkeä?? Pitäisikö viestittää olevansa kiinnostunut myös muista miehistä? Onko oinasmies mustasukkainen? Huhhui, sanoo härkä.
Mulla aivan samanlainen tilanne. Meillä oli ihanaa noin kuukausi, jonka jälkeen tuli laantumus ja etääntyminen miehen puolelta. Hän sanoi tarvitsevansa aikaa, mutta kuitenkin haluaa olla kanssani.
No tässä sitä ollaa ja todellakin pitkän narun päässä. Muitakin on tässä ollut, mutta oinasmies ei lähde pois mielestä, haluan vain ja ainoastaan hänet. En tiedä auttaako se tilan antaminen, kun suoran luonteensa puolesta voisi kuvitella, että kun mies on kiinnostunut niin se tulee esille. Surullista, mutta totta. Eikä sen puheita kannata uskoa, ne on vaan sanoja jotka ei merkitse mitään. Huomattu on.
- 1971
Mulla oli tossa laivalla oinasmiehen kanssa kiihkeä romanssi ja ekana iltana se olis halunnut yhteen muuttaa. No, ei siinä sovittiin että myöhemmin katellaan ja vietettiin aivan mahtava viikonloppu.
Nyt mä sitten ihmettelenkin että mitä sen kanssa pitäs tehdä. Unohtaako vaiko yrittää. Se vei todella jalat multa alta ja vaikeeta on unohtaa; vaikka itsekin olen tällänen "tunnevammainen" kaksostyyppi. Yhen tekstarin laitoin ja vastauskin tuli, mutta nyt sitten ollaan kuin tulisilla hiilillä.- kerran silloin
kemiat kuitenkin noin hyvin kohtas, niin kai hän sinusta on kiinnostunut, mutta älä vaan tee sitä virhettä, että rupeat "roikkumaan". Anna hänen ottaa yhteyttä sinuun, niin huomaat onko hän todella kiinnostunut sinusta.
- Minä täällä
kerran silloin kirjoitti:
kemiat kuitenkin noin hyvin kohtas, niin kai hän sinusta on kiinnostunut, mutta älä vaan tee sitä virhettä, että rupeat "roikkumaan". Anna hänen ottaa yhteyttä sinuun, niin huomaat onko hän todella kiinnostunut sinusta.
Joo, niin mä olen yrittänytkin tehdä. Onneks välimatka on kohtuullisen pitkä. Eikä musta onneks oo roikkujaksi, tarvitsen itsekin tilaa paljon. Tekstareita laitellaan ja selvitellään.
- Heikku
Minä täällä kirjoitti:
Joo, niin mä olen yrittänytkin tehdä. Onneks välimatka on kohtuullisen pitkä. Eikä musta onneks oo roikkujaksi, tarvitsen itsekin tilaa paljon. Tekstareita laitellaan ja selvitellään.
Vastamerkkisuhteet on niin kaksipiippuisia.. Toisaalta vastakohdat vetää puoleensa, toisaalta ne juuri tekee niitä ongelmia.. Varsinkaan oinas ei välttämättä osaa ajatella asioita "toisen kantilta", minäkeskeinen merkki kun on.. Pitää vaan omaa toimintatapaansa oikeana.. Vaaka tietysti toimii aikalailla päinvastaisella tavalla.. :)
Oinas menee eikä mietiskele, tykkää olla omillaan, omilla ehdoilla.. Vaaka puntaroi juttuja koko ajan ja kaipaa toisen seuraa ja nauttii siitä.. Tässä ehkä perustavimmat ongelmat käytännössä.
Oinasmies todennäköisesti pitää naisesta joka on reipas ja jolla on oma elämä ja omat jutut.. Naisellisesta mutta vahvasta naisesta. Jos joku roikkuu perässä kiinni, hui kauhistus..
Rehellisyyttä ja huumoria.. Näytä sille että oot hyvä tyyppi, ja sen arvoinen että ehkä sen kannattaiskin vähän haikailla sun perään... :) Oo kaveri, oinas haluaa tasavertaisuutta.. Niin että vaikka tykkääkin johtaa, tykkää myös että toinen seisoo omilla jaloillaan eikä ole täysin vietävissä. Pitäähän haastetta olla!! Kaveruudesta voi siten kehittyä muuta. Eikös joka tapauksessa olis parempi jos ensin tutustuisi ihmisenä? Jos vielä toisesta tuntuu siltä että ei oo valmis suhteeseen, niin ystävyyssuhdetta vastaan ei varmaan mitään oo.. Jatko selviää sit varmaan itsekseen.
Itse olen oinas jolla nouseva vaaka joten ymmärrän vähän kumpaakin.. Mutta onpa joskus hauskaa olla näin vastakohtainen.. :D Ei oo helppoo. Onneksi se useimmiten lähinnä huvittaa..
Tsemppiä, jos oikeasti olet kiinnostunut tyypistä..! :) - itsekkin oinas
hei! se on kyllä aivan varma että jos oinasmiehen/naisen itselleen löytää, niin siitä alkaa ikimuistoinen seikkalu, niin hyvässä kuin pahassa.. :)
- mie vaan
hei! olen seurustellut reilu 10 vuotta oinasmiehen kanssa ja olen itsekin oinas :) kokemuksesta voin sanoa että oinasmies ei innostu naisesta joka on liian ennalta-arvattavissa ja "liian kiinnostunut".. vaikka tekee tiukkaa niin pitää olla tai esittää olevansa vaikeasti tavoiteltava ja joskus yllättää vaikka tuhmilla tekstiviesteillä.. :) pysyy mielenkiinto yllä.. ja vielä yks juttu, oinasmies ei voi siettää ruikutusta tai jatkuvaa valittamista! :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389