kaksosnainen ja skorpionimies

sinisiipi

miten toimis? Oon kaksosnainen ja muhun on ihastunut skorpparimies. No miten toimis? Mies on 31 ja mie 45, ikä eroo on, mut hän näytää vanemmalt ja mie nuoremmalt...

22

6684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "yllättävää"...

      Taas huomataan, ettei kaksosen viehätysvoimaan vaikuta ikärajat - suuntaan eikä toiseen :D

      Oon seurustellut skorpparin kanssa nuorempana. Skorppari oli tosi kiihkeä ja omistautunut! Juttu voisi toimia vieläkin, mutta olin nuori ja ympäristön painostus kova.

      V-Kaksosnainen

      (V ei tarkoita Verikostoa, vaan Vetovoimaista! ;)

      • toimii

        ainakin täällä! Toki ikäero kaksi vuotta ja mies nuorempi.hellä,huomaavainen mies.horoskooppien mukaan ei sovita,mutta ei pidä paikkaansa! ja aina kannattaa koittaa,jos hyvältä tuntuu! anna mennä vaan,jos tuntuu natsaavan!


    • hän skorppari

      Mieti 100 kertaa ennenkuin teet mitään. Toimii suhde mutta kyllä on ollut vaikeuksia. Tiedän mistä puhun!!!! Ollaan oltu yksissä jo 21v ja suhde takkuaa joka suuntaan ja molemmin puolin. Ai miksikö ollaan edeleen yksissä? siksi kun takut eivät vielä ole kaatanut maata. Kaksi kertaa olen ollut ottamassa avioeroa,kaksi kertaa ollaan juteltu ja yritetty vielä kerran.Nyt on menossa seesteisempi kausi-kuinka kauan en tiedä.Kukaan ei ole niin jääräpää kuin skorppari (paitsi mä)hän tekee justiinsa niinko on ajatellut sun mielipiteillä EI ole merkitystä,kas kun hän luulee tietävänsä paremmin mikä on hyvä sulle-ja on vilpitön siinä. Mieti kestätkö sä tämän!! ja joka asiassa. Seksipuoli onnistuu silloin kun HÄN haluaa-hän tietääparemmin koska on oikea hetki haluta,et sä.Jos olet tyypillinen kaksonen-sähikäinen,viisi asiaa yhtäaikaa tulella.Älä sotke elämääsi-tyypilliseen skorppariin.Luojan kiitos heissäkin on eroja...

    • Tuplakaksonen

      Elin 13 vuotta skorpparin kanssa. Seksi oli aluksi todella loistavaa, kunnes huomasin, että sekin on skorpionimiehelle vallan käytön väline. Riidat sovittiin sängyssä ja sen jälkeen asiasta ei enää puhuttu, vaikka minä kaksosena olisin halunnut selvittää asiat puhumalla. Mies meni menonsa, mutta minä en saanut käydä missään (oli mustasukkainen) ja petti sen kun kerkesi (sain selville jälkeen päin, kun suhde oli jo ohi). Alkoholia käytti tosi runsaasti ja oli loppusalla väkivaltainen. Skorpioni on alistaja, et tule koskaan jos omaat kaksosen vilkkaan luonteen, olemaan skorpionin mieleen, aina tulee riitoja ja meillä ainakin lähti sitten "vihoissaan" ryyppäämään. Jätä koko mies mielestäsi, jos et halua helvettiä elämääsi, kun ensihuuma on ohi. Tulet kuulemaan myös tuosta ikäerostanne, kun tulee riitoja (minä olin 5 vuotta vanhempi) ja olin "vanha akka".

      • Nainen84----

        mun suusta, paitsi että mua ei lyöty tai tää kyseinen skorpparimies ei paljoa juonut. Muuten ihan sama juttu. Erosta on kohta kolme vuotta ja vieläkin tekee mieli tirvasta äijää kun tulee vastaan. Patologinen valehtelija ja oman edun tavoittelija. Muistutan kuitenkin, että tässä tapauksessa en usko että tällä horoskooppimerkillä enää kauheesti oli väliä. Jos on kusipää, on kusipää.


      • essi

        Heh,hetkisen jo kelasin,et itsekkö olin kirjoittanut tekstisi..niin samanlainen elämä sulla takana,kuin mullakin skorpparimiehen kanssa!
        Totisesti kaksonen ja skorppari eivät sovi yhteen! Toisaalta ei myös kaksi kaksostakaan!=)Hyvää jatkoa kaikille kaksosille..koitetaan jaksaa itseemme!=)


      • miksi eivät sovi yhteen?
        essi kirjoitti:

        Heh,hetkisen jo kelasin,et itsekkö olin kirjoittanut tekstisi..niin samanlainen elämä sulla takana,kuin mullakin skorpparimiehen kanssa!
        Totisesti kaksonen ja skorppari eivät sovi yhteen! Toisaalta ei myös kaksi kaksostakaan!=)Hyvää jatkoa kaikille kaksosille..koitetaan jaksaa itseemme!=)

        Minä seurustelen nyt jo toista vuotta kaksosen kanssa ja en kyllä vaihda enää miestä. Skorpionimiehen jälkeen, kaksonen on hauska,kultainen halinalle, pitää lähellä, viihtyy kotona ja jos lähtee ulos menemme yhdessä, emme riitele emmekä syyttele, seksiä ei tarvitse "ansaita" niinkuin skorpparin kanssa. kaksonen sopii toiselle kaksoselle.


    • skopu

      Autss..kovaa tekstiä,ei vaan hahaah noh voin sanoa että aika yksilöllistä. Eivät kaikki skorpparit ole tuollaisia vaan hyvinkin ystävällisiä ja herkän luonteensa takia saattavat pitää panssaria suojakilpenään..

      • Roosa

        Olen myös elänyt skorpparin kans 17 vuotta jaksoin sitten en enään ,on kauheen mustasukkanen ja itse kulkee vieraissa minkä kerkiää mutta minä en missään saa käydä ja oltava perunasäkki päällä joka paikassa,ja vaikka olin häntä 12 vuotta NUOREMPI niin olin aina vanha ämmä ja hänen ikäset naiset oli mua nuorempia,ja kauheen laiska oli mä tein kaiken ja se vaan keinutteli kotona,huh en suosittele kenllekkäänen niin itesrakasta ihmistä,,kertakaikkiaan en jos olet perus kaksonen.eipä kai voi yleistää mutta näin minun osani oli saada tollanen kaameus.:(


    • olla ns.

      jakorasia,tuskin muuten kukaan ton ikänen sinun kanssasi viitsisi liikkua.Tai sitten kaveri on täysi Urpo.

      • taidat olla

        täysin katkera ihminen, joka ei pysty hyväksymään omaa vanhenemistaan. Siksi kadehdit alkuperäisen kirjoittajan suhdetta ikäeroineen, koska sinulle vastaava ikäero parisuhteessa olisi mahdoton yhtälö. Lähdeppä kohottamaan itsetuntoasi vaikkapa lenkkipolulle!


      • ja skorppari
        taidat olla kirjoitti:

        täysin katkera ihminen, joka ei pysty hyväksymään omaa vanhenemistaan. Siksi kadehdit alkuperäisen kirjoittajan suhdetta ikäeroineen, koska sinulle vastaava ikäero parisuhteessa olisi mahdoton yhtälö. Lähdeppä kohottamaan itsetuntoasi vaikkapa lenkkipolulle!

        maailman HUONOIN yhdistelmä!!! Skorpionit lisäksi hankalia ja vittumaisia ihmisiä!!


      • sinisiipi

        jakorasia!!!!! Koska, en kuljeskele tuon nuoren miehen kanssa missään. Me ei olla. Kysymys oli lähinnä teoreettinen, uteliaisuutta jne. Mies on siis ihastunut, niin , minuun,vaikka sinun on niin vaikea sitä ymmärtää. Ei tästä mitään oikeasti ole tulossa, rauhoitu!!! Ja miten voit sanoa, ettei mun kaa vois kuljeksia, mua luullaan kymmenen vuotta nuoremmaksi. Mutta älä menetä yö unia, emme seurustele tai ala seurustelemaan. Mun sydän oikeesti ihan muualla, mua vanhemmassa. Tuntu vaan tosi upeelta kun tollanen nuori mies ihastuu!!! Ootko kateellinen?
        Katkeroidu kateutees!! Sinus ei taida olla positiivisuutta? vinkki, positiiviset ihmiset pysyy nuorekkaina!!!!


      • sinisiipi
        taidat olla kirjoitti:

        täysin katkera ihminen, joka ei pysty hyväksymään omaa vanhenemistaan. Siksi kadehdit alkuperäisen kirjoittajan suhdetta ikäeroineen, koska sinulle vastaava ikäero parisuhteessa olisi mahdoton yhtälö. Lähdeppä kohottamaan itsetuntoasi vaikkapa lenkkipolulle!

        ymmärryksestä!!!! Sulla on elämän iloa ja positiivisuutta. Mukavaa kevättä Sinulle.


      • erimieltä
        ja skorppari kirjoitti:

        maailman HUONOIN yhdistelmä!!! Skorpionit lisäksi hankalia ja vittumaisia ihmisiä!!

        "Skorpionit lisäksi hankalia ja vittumaisia ihmisiä!!"

        Eiiihän? :)


    • skorpioni Kainuusta

      Ei toimi sitten mitenkään. On se varma.
      Kaksosena sinä olet tuulella käyvä ja ailahtelevainen. Et tiijä mitä haluat, menet tuulen mukaan.

      Sitten tosi asia. Skorpparimies pettää aina. Alku sähinää on mutta sitten odottaa jo uusi "kukka".

      Hyvää jatkoa kaksosnaiselle.

      T. Skorpparimies Kainuusta
      (pettää aina tilaisuuden tullen)

      • vastatuuli..................

        "Kaksosena sinä olet tuulella käyvä ja ailahtelevainen. Et tiijä mitä haluat, menet tuulen mukaan."

        Donnih, sillai.


      • kirjotti
        vastatuuli.................. kirjoitti:

        "Kaksosena sinä olet tuulella käyvä ja ailahtelevainen. Et tiijä mitä haluat, menet tuulen mukaan."

        Donnih, sillai.

        skopu kukas muukaan! ;DDDDDD


      • sinisiipi

        pettää aina .jokaisen tilaisuuden tullen, niin miekin sitä oon miettiny. Joten tuo skorppari saa ihailla aikansa, mutta mitään ei saa....Olet oikeassa siinäkin, ettei kaksonen tiiä mitä haluaa....

        hyvää jatkoa skorpparimiehelle myös


      • täysskopu
        sinisiipi kirjoitti:

        pettää aina .jokaisen tilaisuuden tullen, niin miekin sitä oon miettiny. Joten tuo skorppari saa ihailla aikansa, mutta mitään ei saa....Olet oikeassa siinäkin, ettei kaksonen tiiä mitä haluaa....

        hyvää jatkoa skorpparimiehelle myös

        "pettää aina .jokaisen tilaisuuden tullen"

        Tämä juttu täytyy nyt inventoida ihan skopujen tähden. Tiedä noista miehistä, mutta kyllä se skopu on ihmeen uskollinen jos se on sen arvoista. Noin se menee. Arvon määrittelee jokainen itse, kaksonenkin.


      • vastaa..
        täysskopu kirjoitti:

        "pettää aina .jokaisen tilaisuuden tullen"

        Tämä juttu täytyy nyt inventoida ihan skopujen tähden. Tiedä noista miehistä, mutta kyllä se skopu on ihmeen uskollinen jos se on sen arvoista. Noin se menee. Arvon määrittelee jokainen itse, kaksonenkin.

        Harvoinpa näitä sivuja selailen ja en oikeen uskokkaan näihin horoskooppijuttuihin. Mutta.... usein olen kuullut juuri vastaavia juttuja skorpionin
        merkeissä syntyneistä. Itse seurustelen, tai pikemminkin olen ollut yhdessä jo 6 vuotta upean ja ihanan kaksosnaisen kanssa. Ikinä en ketään ole pettänyt,enkä tule pettämäänkään. Eikä hänen kanssaan ollessa edes muut naiset kiinnosta pätkääkään.Mustasukkainen toki olen, mutta en liikaa. Enemmän hän on kuin minä. Riitojakin tottakai meillä on, muttei isoja ja selvittämättömiä. Olemme mahtava pari keskustelemaan ja riidatkin selviävät sillä. Parempaa suhdetta, kuin meillä on, saa hakea. Suhteemme peruskiviä ovat rakkaus, luottamus, rehellisyys ja avoimmuus. Sitovaa ja omistavaa suhteemme ei ole, kummallakin oma vapaus, jota kunnioitamme. Toiselle tarvii antaa tilaa, ei sitoa. Ja tilaa ja omaa aikaahan meistä kumpikin tarvitsee. Sitten seksi, se välillämme on jotain aivan mahtavaa....huuuuuhhh!! Joten et tälläinen onnellisessa liitossa kaksosnaisen kanssa elelevä skopumies täällä,,,,


    • kaksos-keiju

      Heips,
      kyselit kaksonen-skorppari-suhteesta. Vieläkö innostaa?
      Kokemukseni mukaan kaksonen haluaa aina jollain tavalla VAPAUTTA, silloinkin kun on kotona tai perheellinen. Sitä ei voi eikä saa rajoittaa.
      Jossain vaiheessa skorpionimies, tai nainenkin, vahtii ja rajoittaa sitä, mustasukkainen kun on perusluonteeltaan. En näkisi ainakaan kovin hyvänä tätä yhdistelmää, tietysti poikkeuksiakin on.
      Kaikki 4 tuntemaani skorpionia ovat mustasukkaisia, omituisia, seksihulluja, omaisuudentavoittelijoita, joita perus-kaksosihminen ei voi ymmärtää eikä olla samalla aaltopituudella. Ok?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      305
      3080
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      218
      1941
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1582
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1380
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1261
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      268
      1191
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1041
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      981
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      144
      847
    Aihe