noniin vaakaset

tertsis

teidän hyvät ja huonot puolet.
Miten kohtelette ystävää/vihamiestä - mies/nainen

19

4113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihamiehiä

      Vaaka naisella ei ole vihamiehiä.
      Mikäli vaaka ei pidä jostain henkilöstä ei häntä ole olemassa.

      • arto-juhani

        tosi miellyttävä luonne!


      • vaaka myös (N)

        niinkään ole, jos minä en pidä jostain niin pyrin silti sen hyväksymään mutta en väkisin tuppaa seuraan.Mietin sitä vihamies asiaa eipä niitä taida löytyä mutta kateellisia kylläkin.
        Ystäviä pidän tosi suuressa arvossa varsinkin tosi ystäviä.Paljon onkin ystäviä sekä miehiä että naisia mutta muutama tosi ystävä. En tiedä mutta olen sellainen vaaka ihminen että vedän ihmisä puoleeni kuin mangneetti, varsinkin silloin kun halutaan johonkin asiaan mielipidettä ja mielellään autan jos voin.Hassua kun puhutaan itsekkäästä vaaka ihmisestä niin mulla ainakin on ihan luonnostaan sellainen vika että haluan auttaa muita jos voin, ja jos se on itsekästä että saa hyvän mielen toisen auttamisesta niin olkoon.


      • hmmmm
        vaaka myös (N) kirjoitti:

        niinkään ole, jos minä en pidä jostain niin pyrin silti sen hyväksymään mutta en väkisin tuppaa seuraan.Mietin sitä vihamies asiaa eipä niitä taida löytyä mutta kateellisia kylläkin.
        Ystäviä pidän tosi suuressa arvossa varsinkin tosi ystäviä.Paljon onkin ystäviä sekä miehiä että naisia mutta muutama tosi ystävä. En tiedä mutta olen sellainen vaaka ihminen että vedän ihmisä puoleeni kuin mangneetti, varsinkin silloin kun halutaan johonkin asiaan mielipidettä ja mielellään autan jos voin.Hassua kun puhutaan itsekkäästä vaaka ihmisestä niin mulla ainakin on ihan luonnostaan sellainen vika että haluan auttaa muita jos voin, ja jos se on itsekästä että saa hyvän mielen toisen auttamisesta niin olkoon.

        miten kateellisuus ilmenee ja mistä lähtenyt


      • romantika
        vaaka myös (N) kirjoitti:

        niinkään ole, jos minä en pidä jostain niin pyrin silti sen hyväksymään mutta en väkisin tuppaa seuraan.Mietin sitä vihamies asiaa eipä niitä taida löytyä mutta kateellisia kylläkin.
        Ystäviä pidän tosi suuressa arvossa varsinkin tosi ystäviä.Paljon onkin ystäviä sekä miehiä että naisia mutta muutama tosi ystävä. En tiedä mutta olen sellainen vaaka ihminen että vedän ihmisä puoleeni kuin mangneetti, varsinkin silloin kun halutaan johonkin asiaan mielipidettä ja mielellään autan jos voin.Hassua kun puhutaan itsekkäästä vaaka ihmisestä niin mulla ainakin on ihan luonnostaan sellainen vika että haluan auttaa muita jos voin, ja jos se on itsekästä että saa hyvän mielen toisen auttamisesta niin olkoon.

        mietteet on mulla, eli sama "vika" myös mussa, että oon aina auttamassa muita ja ilahduttamassa kaikin tavoin, tulee itelle juuri se hyvä mieli mistä puhuit kun muita auttaa ja ilahduttaa. Myös minä vedän ihmisiä puoleeni kuin magneetti, koska olen äärettömän sosiaalinen, puhelias, ja osaan todellaki keskustella syvällisiä ja siks monet ihmiset sekä miehet että naiset haluavat että otan kantaa heidän asioihin, kommentoin jne.
        Ja jos tulee riitaa jonku kanssa mikä ei edes musta johdu vaan toinen suuttu, niin siltiki oon minä se joka otan ensimmäisenä yhteyksiä(tiedän että on typerää, koska sen toisen kuuluis ottaa yhteyksiä kun kerran on suuttunut)ja koitan moneen kertaan ottaa yhteyksiä. Ja jos toinen ei tuu millään lailla vastaan, niin saa todentotta sellanen ihminen jäädä omaan arvoonsa.


      • vaaka myös (N)
        hmmmm kirjoitti:

        miten kateellisuus ilmenee ja mistä lähtenyt

        mm. seläntakana puhumisella ja nimeomaan naisilla.
        jos tässä nyt vähän saa itseä kehua niin en ole yhtään hassuman näköinen eukko mutta minkä minä sille voin että minusta luotiin tämännäköinen.Ja tykkään kylläkin pitää itsestäni huolta enkä näe siinä mitään väärää jos niin teen.Sitten tietysti on monta muuta asiaa mistä ollaan kateita mutta jokaisellahan on mahdollisuus tehdä sellaisia asioita mistä nauttii ja tykkää kuin opiskella työnohella jos rahkeet vain riittää.Minulle on ainakin tärkeää oppia kaikkea uutta ja tietää missä tässä maailmassa nykyään mennään.Siitäkin ollaan kateellisia, hullua mutta totta. :)


      • 2-onen
        romantika kirjoitti:

        mietteet on mulla, eli sama "vika" myös mussa, että oon aina auttamassa muita ja ilahduttamassa kaikin tavoin, tulee itelle juuri se hyvä mieli mistä puhuit kun muita auttaa ja ilahduttaa. Myös minä vedän ihmisiä puoleeni kuin magneetti, koska olen äärettömän sosiaalinen, puhelias, ja osaan todellaki keskustella syvällisiä ja siks monet ihmiset sekä miehet että naiset haluavat että otan kantaa heidän asioihin, kommentoin jne.
        Ja jos tulee riitaa jonku kanssa mikä ei edes musta johdu vaan toinen suuttu, niin siltiki oon minä se joka otan ensimmäisenä yhteyksiä(tiedän että on typerää, koska sen toisen kuuluis ottaa yhteyksiä kun kerran on suuttunut)ja koitan moneen kertaan ottaa yhteyksiä. Ja jos toinen ei tuu millään lailla vastaan, niin saa todentotta sellanen ihminen jäädä omaan arvoonsa.

        on mahdollista että joku voi noin erinomaiselle valioyksilölle jostain suuttua??


      • vaaka myös (N)
        2-onen kirjoitti:

        on mahdollista että joku voi noin erinomaiselle valioyksilölle jostain suuttua??

        viserrä.Vaa"athan on diplomatian valioyksilöitä!!
        Synnynäisiä sellaisia :)


      • mammu
        vaaka myös (N) kirjoitti:

        viserrä.Vaa"athan on diplomatian valioyksilöitä!!
        Synnynäisiä sellaisia :)

        Mulla on tapana joutua kriisitilanteissa selvittelijäksi ja erotuomariksi, diplomaattinen kun olen! ;)


    • Vaaka23

      Hyvät:

      - Iloinen, ystävällinen, tulee toimeen ihmisten kanssa erinomaisesti, helppo ystävystymään ja solmimaan uusia ihmissuhteita, rakastettava, rakastaa rakkaidensa hemmottelua ja hellimistä, esteettinen ja tyylitajuinen..yms.

      Huonot:
      - Suuttuu/loukkaantuu herkästi, vihastuessaan hyvin äkkipikainen ja sanavalmis, vihamiehilleen jäinen, ja näyttää kyllä, ettei hyväksy ko. ihmistä seuraansa, hajamielinen/unohtaa helposti sovittuja asioita, yms.

      Olen nainen.

      • juhasakari

        diplomatian valioyksilöitä (pitää paikkansa)mutta nyös erotiikan.


      • mammu

        Mun hyvät puolet ovat juurikin samat. Huonoja puolia mussa on myös jäätävyys ja välinpitämättömyys sellasia ihmisiä kohtaan, joista en tykkää. Voin olla myös piikikäs joillekin (tosin melko harvoille). Mun huonoihin puoliin kuuluu kyllä myös liika miellyttäminen. Oon kuullu kavereilta moitteita, että ei tarttis olla aina joka suuntaan lupaamassa jolleki jotakin palvelusta, ja kaikille vieläpä samana ajankohtana! Ja tietenki, ikuinen vitsaus tulee olemaan päättämättömyys. Pitäs oppia vaan tekemään nopeempia päätöksiä.


      • vaaka myös (N)
        mammu kirjoitti:

        Mun hyvät puolet ovat juurikin samat. Huonoja puolia mussa on myös jäätävyys ja välinpitämättömyys sellasia ihmisiä kohtaan, joista en tykkää. Voin olla myös piikikäs joillekin (tosin melko harvoille). Mun huonoihin puoliin kuuluu kyllä myös liika miellyttäminen. Oon kuullu kavereilta moitteita, että ei tarttis olla aina joka suuntaan lupaamassa jolleki jotakin palvelusta, ja kaikille vieläpä samana ajankohtana! Ja tietenki, ikuinen vitsaus tulee olemaan päättämättömyys. Pitäs oppia vaan tekemään nopeempia päätöksiä.

        Päättämättömyys on niitä huonoja puolia niinkuin liika mielyttäminenkin, vaan siihenkin oppii kun ikää tulee, paitsi päättämättömyys siinä on vielä hiomista.Ehkä me oltais sitten ihanampia ihmisiä jos joskus tehtäis niinkuin itse haluaisimme, vaan sitten leimataankin itsekkääksi kusipääksi.Se krittiikki on vaan otettava vastaan :)


      • Pelottavaa

        Oh shit, ihan alko pelottamaan kun noin kuvailit, aivan kun oisit minusta puhunut suoraan..=) Minä myös vaakanainen..
        On se hurjaa, ja mielenkiintoista..
        Oikein hyvää alkavaa vuotta 2007 kaikille tasapuolisesti!


    • jkr

      lojaalisuus ystäviin on 1.sitten lojaaliuus omaan kumppaniin,sitten luottamus näihin,ja jos niin ei olekaan ollut kun on luullut,niin siitä ei hyvää seuraa...tälläinen minä.

    • Nimetön

      No niin

      hyvät puolet ovat avoimuus,sosiaalisuus,taiteellisuus jota tarvitsee itsensä toteuttamisessa,oikeudenmukaisuus,elämän tasapainon löytäminen
      -huonot puolet valinnan vaikeus,
      koska punnitsee asioita monelta eri kannalta.toisaalta se saattaa olla myös hyvä puoli suuren valinnan edessä ajatella asiaa monesta eri kulmasta.Myös vaaka saattaa loukkaantua aika helposti.

      Eli jos löydän ystävyyden arvoisen ihmisen ja kemiat synkkaa erittäin hyvin ja muutenkin viihdytään hyvin yhdessä niin kohtelen ystävää
      sata prosenttisella luottamuksella,nautin hänen seurastaan,tuen tai autan häntä elämän tilanteessa jos hän tarvitsee sitä,haluan että meillä ei ole tylsää,puolustan häntä jos olen samaa mieltä hänen kanssaan tilanteessa.

      Vihamiestä kohtelen,riippuu laadusta,jos tuntuu että hän on tehnyt minua kohtaan vääryyttä sanon hänelle asiat aikalailla suoraan niin olo helpottuu aika varmasti.

    • caro21

      kohtelen ystävääni hyvin,olen hänelle rehellinen,avoin,ja pystyn kertomaan ystävälleni kaiken ja ystäväni vio luottaa minuun tietysti ja pidän ystävieni puolia aina henkeen ja vereen saakka ja olen valmis tekemään heidän eteensä paljon ja hekin ovat valmiita tekemään eteeni paljon... ku taas vihamiehelleni olen todella paska suoraan sanottuna,jos ihminen haluaa vaaka naisen vihan itselleen niin se on vähän niin kuin deadline sille jos kerta vihataan niin sillon vihataan kunnolla,eikä esitetä tekopyhää..t.caro21vaakanainen

      • kylväjät

        Käsittämätöntä, miten usein te vaakalaiset kirjoitatte vihollisistanne. En ole huomannut, että muut merkit käyttäisivät ilmaisua läheskään niin paljon kuin te.
        Sana viha on tullut sanasta myrkky, joten taidatte olla melkoisia myrkynkylväjiä.


      • myrkynkeittäjä
        kylväjät kirjoitti:

        Käsittämätöntä, miten usein te vaakalaiset kirjoitatte vihollisistanne. En ole huomannut, että muut merkit käyttäisivät ilmaisua läheskään niin paljon kuin te.
        Sana viha on tullut sanasta myrkky, joten taidatte olla melkoisia myrkynkylväjiä.

        Lohduttaa vaan kuulla, että muillakin on vihamiehiä ;))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe