Naapuripalstan sheriffinä toivotan kaikille keskustelijoille siunauksellista Vapahtajan syntymäjuhlaa.
Erästä veljeä lainaten sanon kaikille: Meidän tulisi upottaa omat ja toistemme synnit pohjattomaan armonmereen, eikä armottomaan Pohjanmereen.
Silloin Joulun siunaus voisi olla ainutlaatuinen.
Nyt Jumalalle kunnia, kun antoi ainoon Poikansa, siit enkelitkin riemuiten veisaavat Hälle kiitoksen.
Joulurauhaa
3
376
Vastaukset
- seriffiksi
Kokeile ainakin.
Ei tämä paslta tule toimeen ilman seriffiä. Sen näkee.- tarvitsee seriffin
Vihne älä tänne
seriffiksi 23.12.2006 klo 14.43
Korjattuna: ala tälle palstalle seriffiksi.
>>Naapuripalstan sheriffinä toivotan kaikille keskustelijoille siunauksellista Vapahtajan syntymäjuhlaa.
Yhdyn toivotukseen hieman kauempaa, mutta samalta kylältä;)
>>Meidän tulisi upottaa omat ja toistemme synnit pohjattomaan armonmereen, eikä armottomaan Pohjanmereen.
Todella osuvasti sanottu:)
Toivotan osaltani kaikille oikein mukavaa ja rauhallista valon voiton juhlaa, jota nykyisin länsimaissa vietetään Jeesuksen syntymän juhlana. Vaikka Jeesus ei syntynyt lähelläkään tätä vuodenaikaa, niin luterilainen teologia puolustaa pakanallisesta valon voiton juhlasta muotoutuneen joulun viettämistä sillä että Jeesuksen syntymä oli suurin valo mikä ihmiskunnalle on annettu:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499