Lahja kuolevalle lapselle?

vanhemmat

Olemme mieheni kanssa pohtineet, pitäisikiö lapsellemme sittenkin ostaa joululahja, vaikka hän on vakavasti sairas ja kuolee viimeistään puolen vuoden sisällä.
Aluksi ajattelimme jättää ostamatta, mutta olemme keskustelleet asiasta vielä. Puolen vuoden jälkeen lelu tai vaatteet kuitenkin olisi ilman käyttäjää, kun meillä ei ole muita lapsia.
Huomenna on vielä kaupat auki.

10

2346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeessä

Pitää ostaa lapsi odottaa joulua kuin tähänkin asti rakkaus ei lopu siihen

• toivottavasti

tämä on provo

• olevainen

elämä jatkuu... joko täällä tai.. joten eletään niin etä se jatkuu..lahja varmaan ilahduttaa lastasi.

• Pööpö

herrajumala ihmiset...jotkut ostavat jo kuolleillekin lapsilleen lahjoja..tietysti lapsi haluaa lahoja, vaikka kuinka olisi sairas.

• tietäjä..!

ei todellakaan kannata! ajatelkaa taloudellisesti! sille ei myöskään tavitse antaa ruokaa tai vaatteita, sillä sehän olisi täyttä tuhlausta.

• tyhmää

Totta pitäähän lapsen parasta ajatella

• Aivan kamalaa!Syvä osaanotto lapsenne puolesta.
      En oikein tiedä mitä joululahja ideaa voisi ehdottaa...

• ANN-SINI

Hyvää Joulua teille vanhemmat ja koko perhe!
      Kirjoituksenne pysäytti näin aamulla valmistellessani lähtöä sukulaisjouluun. Teillä on vapaus valita asianne,jokatapauksessa se hyväksytään. Itse olen "vanhuspuolen hoitajana" nähnyt sellaisia jouluisia soivia esim. enkeleitä joiden musiikista he ovat nauttineet. He elävät myös tässä ja nyt ja jotkut asiat ilahduttavat heitä. Teette jokatapauksessa oikein miten vain.

• NO JOHAN POMPPAS

no johan mukamas huolen aihe.............jos lapsi oli TODELLA SAIRAS, KUOLEMASSA niin aikaa ei viettäis netissä kyselemässä neuvoja ostanko vai enkö osta lahjoja..............jos ootte tosissanne ootta KAHJOJA,,,,

• kylmäsydämisesti!

Totta kai teette parhaanne ilahduttaaksenne lastanne, niin kauan kuin hänen sallitaan teidän ilonanne vielä olla!
        On järkyttävää, että joku voi ajatella euron kuvat silmissä, jotta jääpi vaate/lelu käyttämättä!
        Tuhlaamalla tuhlatkaa lapseenne rakkautta, hellikää häntä ja koettakaa saada hänelle turvallinen ja lämmin olo vaikeassa sairaudessaan!
        Lukekaa hänen kanssaan iltarukous, kun käytte lastanne tapaamassa sairaalassa. Olisi hyvä jos lapsellanne olisi joku, jonka kanssa puhua kuolemasta ja hengellisistä asioista, esim. sairaalan sielunhoitaja.
        Jos on näin, ettei hän enää tervehtyisi, olisi hänellä paljon parempi ja turvallisempi lähteä, jos on usko siihen että elämä jatkuu kuolemankin jälkeen.
        Rohkaiskaa ja hellikää lastanne!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1555
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1193
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe