Olemme mieheni kanssa pohtineet, pitäisikiö lapsellemme sittenkin ostaa joululahja, vaikka hän on vakavasti sairas ja kuolee viimeistään puolen vuoden sisällä.
Aluksi ajattelimme jättää ostamatta, mutta olemme keskustelleet asiasta vielä. Puolen vuoden jälkeen lelu tai vaatteet kuitenkin olisi ilman käyttäjää, kun meillä ei ole muita lapsia.
Huomenna on vielä kaupat auki.
Lahja kuolevalle lapselle?
10
2346
Vastaukset
- ihmeessä
Pitää ostaa lapsi odottaa joulua kuin tähänkin asti rakkaus ei lopu siihen
- toivottavasti
tämä on provo
- olevainen
elämä jatkuu... joko täällä tai.. joten eletään niin etä se jatkuu..lahja varmaan ilahduttaa lastasi.
- Pööpö
herrajumala ihmiset...jotkut ostavat jo kuolleillekin lapsilleen lahjoja..tietysti lapsi haluaa lahoja, vaikka kuinka olisi sairas.
- tietäjä..!
ei todellakaan kannata! ajatelkaa taloudellisesti! sille ei myöskään tavitse antaa ruokaa tai vaatteita, sillä sehän olisi täyttä tuhlausta.
- tyhmää
Totta pitäähän lapsen parasta ajatella
Aivan kamalaa!Syvä osaanotto lapsenne puolesta.
En oikein tiedä mitä joululahja ideaa voisi ehdottaa...- ANN-SINI
Hyvää Joulua teille vanhemmat ja koko perhe!
Kirjoituksenne pysäytti näin aamulla valmistellessani lähtöä sukulaisjouluun. Teillä on vapaus valita asianne,jokatapauksessa se hyväksytään. Itse olen "vanhuspuolen hoitajana" nähnyt sellaisia jouluisia soivia esim. enkeleitä joiden musiikista he ovat nauttineet. He elävät myös tässä ja nyt ja jotkut asiat ilahduttavat heitä. Teette jokatapauksessa oikein miten vain. - NO JOHAN POMPPAS
no johan mukamas huolen aihe.............jos lapsi oli TODELLA SAIRAS, KUOLEMASSA niin aikaa ei viettäis netissä kyselemässä neuvoja ostanko vai enkö osta lahjoja..............jos ootte tosissanne ootta KAHJOJA,,,,
- kylmäsydämisesti!
Totta kai teette parhaanne ilahduttaaksenne lastanne, niin kauan kuin hänen sallitaan teidän ilonanne vielä olla!
On järkyttävää, että joku voi ajatella euron kuvat silmissä, jotta jääpi vaate/lelu käyttämättä!
Tuhlaamalla tuhlatkaa lapseenne rakkautta, hellikää häntä ja koettakaa saada hänelle turvallinen ja lämmin olo vaikeassa sairaudessaan!
Lukekaa hänen kanssaan iltarukous, kun käytte lastanne tapaamassa sairaalassa. Olisi hyvä jos lapsellanne olisi joku, jonka kanssa puhua kuolemasta ja hengellisistä asioista, esim. sairaalan sielunhoitaja.
Jos on näin, ettei hän enää tervehtyisi, olisi hänellä paljon parempi ja turvallisempi lähteä, jos on usko siihen että elämä jatkuu kuolemankin jälkeen.
Rohkaiskaa ja hellikää lastanne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661555Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841193
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023