Jonkun ajan kuluttua alkaa tuoksua, koiramme ja kissamme juoksevat pitkin yötä keittiössä.
Aamulla otamme pienet maistiaiset.
Nyt alkoi KINKUN valvojaiset
9
999
Vastaukset
- saparo-iita
ensiyönä paistetaan,,,,,,,
sika, sitä huomenna maistetaan... - Kerro pian
Mikä on kinkun paistomittarin lämpötila, kun se on valmis? Meilä on uuniin kytketty paistolämpömittari, mutta en muista mikä kinkun lämpötila valmiina on! Mieheni yleensä paistaa kinkun, mutta nyt hän on estynyt sitä tekemästä (lue kaljalla kavereiden kanssa - onneksi sitä ei satu kovin usein).
- ,,,,,,,---------------------
on valmista!
,,,,,,,--------------------- kirjoitti:
on valmista!
Vaan kellosta otan ajan, ja välillä yöllä käyn kaatamassa tuon rasva ja suolaveden kattilaan, ettei tule hellan alaosaan.
- ei voi olla totta
Toffe kirjoitti:
Vaan kellosta otan ajan, ja välillä yöllä käyn kaatamassa tuon rasva ja suolaveden kattilaan, ettei tule hellan alaosaan.
Meidän uunin paistomittari ei toiminutkaan, en saanut siihen ohjelmoitua mitään lämpöitilaa! Se valo vaan alkoi vilkkua. Sain tutulta ohjeet että eka tunti n 200 astetta ja sit jotain ½ tuntia kiloa kohti. Ootteko samaa mieltä?
- joulu muori
ei voi olla totta kirjoitti:
Meidän uunin paistomittari ei toiminutkaan, en saanut siihen ohjelmoitua mitään lämpöitilaa! Se valo vaan alkoi vilkkua. Sain tutulta ohjeet että eka tunti n 200 astetta ja sit jotain ½ tuntia kiloa kohti. Ootteko samaa mieltä?
125 astetta ensimmäinen kilo 1,5 tuntia ja seuraavat kilo ja tunti
joulu muori kirjoitti:
125 astetta ensimmäinen kilo 1,5 tuntia ja seuraavat kilo ja tunti
Paistan ja aina onnistunut.
- Pöhlevi
"Tohveli" se valvoo elukoineen pukkijumalalle pyhitetyn sikauhrin takia. Varo ettei rakille käy kuten Kotikadun Ilonalle, että sairastuu rasvaan!
Katti osaa olla varovaisempi.
Kaikille kaupallisille pukeille olen langettanut kirouksen! Ei tervettä päivää enää! - pettynyt
Kun maistettiin, pahaa. Pilaantunut! Palautettiin Euromarkettiin jossa pahoittelivat tapahtunutta. Saatiin tilalle juhlarulla joka paistettiin viime yönä.
Jos sekin on pilaantunut eipä jää tästä joulusta "hyvä maku suuhun"!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211825
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991618Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511175Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?461052Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29949Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47866Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38777