Siirränpä tämän tännekin, kun löysin 'oikeamman' paikan. Tässä omaa tilitystä.
Vaimolla on viimeaikoina (4vko) ollut aina kiire tekemään jotain muuta, kun olen yrittänyt ehdottaa, että järjestäisimme aikaa yhteiselle hetkelle. Molemmat joudumme toimimaan lähinnä lasten ehdoilla, mutta homma olisi järjestettävissä. Milloinka on kiire siivoamaan (hyvin tärkeää), toiste nukuttaa (sanoo myöhemmin että kello 6 aamulla kuitenkin sopisi, vaikka yritetty on), joskus pitää lähteä suihkuun (ettei myöhemmin tule kiire) jne. No, olen jo tosi vittuuntunut koko ajatukseen eikä oikein edes tee mieli. Puhuttiin sitten hieman asiasta ja sitten vaimo sanoi pilke silmäkulmassaan (pari siideriä ottaneena), että nyt kyllä olisi aikaa vaikka mihin. Pari olutta itsekin nauttineena vastasin siihen, että no siivoa sitten tuo keittiö, kun sitä aikaa on :) Tarina on tosi. (Kusessa ollaan:)
Taas pihtaamisesta
mikävaan
2
1094
Vastaukset
- Paha...
Mutta toivottavasti meni perille... Mut ihan vaan varmuuden vuoksi voisit kuitenkin selventää asian, kun tuollaiset asiat on monesti aika herkkiä ja naisesi ei välttämättä tiedä, että olet ajatellut noin. Siis, että koskaan ei ole aikaa jne jne...
- ihan siltä
että olis pattitilanne. Kysyppäs siltä vaimoltas, että onko hän unohtanut kokonaan miten hyvää seksi tekee, kun ei sitä enää halua tai kerkeä tekemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831599- 111487
Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731415Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2341385Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 91981
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973