mopo varastettu mitä teen?:O

dfghjkjhgfdsa

Eli mult pöllittiin tänä iltana tollain manki tääl nurmijärveltä. (s-marketin pihasta klo 18-20) Kuinka mun pitää toimia mulla on kyl varkausvakuutus voimassa. Menenkö poliisi asemmalle vai miten? Täytyykö olla joku täysi ikäinen henkilö mukana? Jos jollain teistä on kokemuksia et miten pitää toimii nii ilmitelkaa pian. Ku täs on nyt nää pyhät ja nämä nii vähä vaikea tehä mitään? :S

18

9496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rftgyhj

Mene tietokoneelle, ja jäljittimen valmistajan sivuille, syötä jäljittimen sarjakoodi, ja kato kartalta missä mopo luuraa, ja menet puukon kanssa hakemaan sen takas.

Jos taas olet säästänyt väärässä paikassa, ja jäljintä ei ole, tuskin saat mopoasi takas, koska se on jo myyty osissa.

Eli poliisiasemalle, ja asiasta tehään rikosilmoitus, ja jos mopo tulee vastaan, otetaan se talteen.

Sitten jos on vakuutus voi viedä paperit sinne heti, tai 30 päivän päästä, ei väliä, koska korvausta aletaan ksäittelemään vasta 30 päivää varkauden jälkeen

• Ankeli^

Poliisille vaa mahdollisimman nopeesti ilmotus. Mulla lähti tossa viikko sitten kanssa :( jopa toinen mopo tänä vuonna.......... (että ei olleskaa vtuta)

• Morpa
        Ankeli^ kirjoitti:

Poliisille vaa mahdollisimman nopeesti ilmotus. Mulla lähti tossa viikko sitten kanssa :( jopa toinen mopo tänä vuonna.......... (että ei olleskaa vtuta)

Sit vakuutuskorvauksen edellytys on että vaadit varkaalle teosta rangaistusta!
        Yleensä poliisit sen kertoo myös mut jos aattelevat et on petos ni saattavat piruuttaan sanoa ettei kannata vaatia rangaistusta erikseen vaan jätetään se syyttäjälle. No syyttäjähän ei tule vaatimaan rangaistusta kun homma tuskin edes sinne saakka menee ku syyllistä ei kuitenkaa saada kiinni.

• tapauksessa

tee niin kuin tuo kaveri kehottaa ensimmäisessä kappaleessa tekemään. Jos menet puukon kanssa niin siitä seuraa nimenomaan sulle kakkua!

• ???????
        tapauksessa kirjoitti:

tee niin kuin tuo kaveri kehottaa ensimmäisessä kappaleessa tekemään. Jos menet puukon kanssa niin siitä seuraa nimenomaan sulle kakkua!

Kun jäljitin kertoo paikan, niin meinaatko että mennään oven taakse koputtelemaan että sais mopno takas.

Suomessa saa muuten vankilaa ihan siitä että syntyy mieheksi...

• (Y)
        Ankeli^ kirjoitti:

Nojoo meikäläisen sisko ajo skootterin lunastuskuntoon ja sitten etittiin uutta mopoa 3 päivää sitten sellainen löytyi. No viime yönä oli parkkipaikalta kadonnu skootteri. Vakuutusmiehemme repesi nauruun kun sai soiton isältäni joka viime vuona 4 kertaa joutui soittamaan kyseiselle henkilölle koska ajoi autonsa 3 kertaa peurakolarin ja kerran onnettomuus. Ja kaikkein eniten tässä MINUA13-vuotiasta poikaa vituttaa se että niiden molempien mopojen oli tarkoitus periytyä minulle :/.Kuka tietää saako siit sen moponhinnan takasin vakuutusessa kun on aika kattava vakuutus.

• ihan vakio

virivehjettä ei kannata juuri haikailla takasin...

• Ankeli^

HAhaah :D mitäs väliä sillä on että onko se viritetty vai ei?!?! Jos saa mopon takasin vaikka ihan samassa kunnossa kun se on lähtenytkin niin voit sanoa (jos mopo on viritetty) että se viritti sitä kuka sen pölli ja sanoo vielä että vakio se oli vielä sillon ku se tossa pihassa/tallissa/missä vaa oli.

• drdr

laitat siihen jonkun boxin kylkeen ja sinne kunnon riimu ja lukko. kun meet kaupan pihaan lyöt sen siihen tolppaan kiinni niin ei karkaa ihan heti.

• ......

ei kai sun mankiis klaukkalan s marketin pihasta oo varastettu??

• mut pidä mieles

lukotettu ja toinen varmuudeksi vielä kahteen kertaan kuten tänään Tapiolassa bongatussa Tunturi Sportissa (enkä kyllä ihmettele kun on sen verta hyvännäköinen peli) niin sitä et rikastuneessa Suomeskaan kyl varasta muuten kuin pakettiautolla.

Mut ai niin - sehän olikin Monkey. Joku taisi panna sen vaan kassiin.

• ...............

kuusankoskella varastelee s.paljakka ja t.paloniemi toverit.
        tappakaa kirveellä jos tunnette

• IsoPahaVaras

jooo-ooo onpa puheet!
      ette varmaan oo ikinä ite pölliny mopoi!!!???
      ekaa pöllitte ja sitte itkette ja valitatte kun teiltä pöllitä!!!
      ite oon mopo varas, nii entä sitte SAATANA!!!???
      lyökä iha mite vaan ne mihi vaan kiinni, aina tulen sorkkaraudankaa
      ja vien teijän paskat!!!

• mamutpois

vitun somali...

• Nigger
        mamutpois kirjoitti:

vitun somali...

Nigga stole my bike!

• Katotaan

sitten, kun sä PASKA, istut siellä vankilassa. Pelle, tuu sanoo päin naamaa niin potkin päähän. Runkkari.

• Ja

oletko manne? Kuulostat siltä. Vitun mustalaispaska, mistä teitä oikein sikiää??

• mopon omistaja

Olen varma, että ajoneivoni on varastettu rattilukosta, mutta en löydä avaimiani mistään. Korvaako täyskasko edes jotain jos molempia avaimia ei ole saatavilla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      68
      2342
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      244
      2304
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1528
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      30
      1346
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      58
      1340
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1299
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1220
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      81
      998
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      989
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      989
    Aihe