MENETTÄNYT ENITEN ASUKKAITA TÄNÄ VUONNA POHJOISPOHJANMAALLA. PITKÄLTI TOISTASATAA JA SYY ON HAAPAVEDEN OSALTA KITISIJÄ-VALITTELIJOIDEN JA PAHANILMAN LINTUJEN.toisaalta vuokra-asuntojen puute.hyväpuoli tässä on,että Haapaveden työttömyys% on p-pohjanmaan alhaisimpia.ENSIVUONNA HAAPAVESI NOUSUUN, taikka sitten EI!tv. "onnellinen haapaveteläinen"
KUUSAMO-
51
3202
Vastaukset
valituksilla ei ole mitään tekemistä Haapaveden väestökadon kanssa,vaan syy löytyy aivan muualta.
- se sitten
johtuu,työpaikkakehitys on ollut erittäin hyvä.
se sitten kirjoitti:
johtuu,työpaikkakehitys on ollut erittäin hyvä.
yrityksiä on mennyt naapurikuntiin,kun einkeinoelämästä vastaavat henkilöt eivät ole tienneet tulevien yritysten mittasuhteita missä ne pyörivät,niin näissä on menetetty useita työpaikkoja
ja siitä saatavia verotuloja.- ajattele ensin
j.jussiW-T kirjoitti:
yrityksiä on mennyt naapurikuntiin,kun einkeinoelämästä vastaavat henkilöt eivät ole tienneet tulevien yritysten mittasuhteita missä ne pyörivät,niin näissä on menetetty useita työpaikkoja
ja siitä saatavia verotuloja.Jussi, ajattele ensin kirkkaasti asiasi. Jos se ei selkene, älä kirjoita.
ajattele ensin kirjoitti:
Jussi, ajattele ensin kirkkaasti asiasi. Jos se ei selkene, älä kirjoita.
yritystä jotka ovat menneet naapurikuntiin,kun Haapaveden kaupunki ei ottanut niitä tänne.
- poismuuttaneita
j.jussiW-T kirjoitti:
yritystä jotka ovat menneet naapurikuntiin,kun Haapaveden kaupunki ei ottanut niitä tänne.
yrityksiä.onhan tänne tullutkin iso yritys viimevuonna.BM ja vapon pellettitehdas, ja voimalaitos.ja muut isot yritykset ovat tehneet kymmenien miljoonien eurojen investointja.ensivuonnakin ainakin yli 30 työpaikkaa tuo halpahalli ja uusi s-market, yhteensä ainakin 60 uutta työpaikkaa on tiedossa .
poismuuttaneita kirjoitti:
yrityksiä.onhan tänne tullutkin iso yritys viimevuonna.BM ja vapon pellettitehdas, ja voimalaitos.ja muut isot yritykset ovat tehneet kymmenien miljoonien eurojen investointja.ensivuonnakin ainakin yli 30 työpaikkaa tuo halpahalli ja uusi s-market, yhteensä ainakin 60 uutta työpaikkaa on tiedossa .
PONSSEN HUOLTOKESKUS ja POSTIN HUOLTOKESKUS?
Pnssen huoltokeskus meni Oulaisiin ja tuosta Postin vastaavasta huoltokeskuksesta en tiedä mihin se meni.- Kaikki otetaan..
j.jussiW-T kirjoitti:
Tervetuloa Haapavedelle kaikki uudet yrittäjät ja yritykset. Ketään ei ole estetty tulemasta päinvastoin, koko ajan haetaan uusia yrityksiä tänne.
Kaikki otetaan.. kirjoitti:
Tervetuloa Haapavedelle kaikki uudet yrittäjät ja yritykset. Ketään ei ole estetty tulemasta päinvastoin, koko ajan haetaan uusia yrityksiä tänne.
meni Nivalaan,vaikka oli tulossa Haapavedelle.
- on jo
j.jussiW-T kirjoitti:
2 talotehdasta, kyllä ne yhteen paikkan riittää, niilähän on jo työvoimapula, eikä tänne kukaan muuta kauenpaa,ennen kuin nuo iänikuiset kitisijä-valittajat ovat turpeen alla. eihän täältä saa edes kunnon vuokra-asuntoa.
on jo kirjoitti:
2 talotehdasta, kyllä ne yhteen paikkan riittää, niilähän on jo työvoimapula, eikä tänne kukaan muuta kauenpaa,ennen kuin nuo iänikuiset kitisijä-valittajat ovat turpeen alla. eihän täältä saa edes kunnon vuokra-asuntoa.
pahitteeksi ole.
- Valitusajat+valitukset
j.jussiW-T kirjoitti:
Joo, se tiijetään. Mutta Jussi tiijäkkönä miksi? Siksi ko Nivalan Teolisuuskylä Oy teki sopimukset nopeammin. Niistä ei voi valittaa ko ne ovat Oy:n päätöksii. Ja täälä kitisijä-valittajat kyllä vaikuttavat yritysilimastoon, kattoisin kyllä iteki kummeksuen tuota hommaa. Mutta tällä palstallahan kaikki onkii Kepulien ja Virkamiesten syytä!
Valitusajat+valitukset kirjoitti:
Joo, se tiijetään. Mutta Jussi tiijäkkönä miksi? Siksi ko Nivalan Teolisuuskylä Oy teki sopimukset nopeammin. Niistä ei voi valittaa ko ne ovat Oy:n päätöksii. Ja täälä kitisijä-valittajat kyllä vaikuttavat yritysilimastoon, kattoisin kyllä iteki kummeksuen tuota hommaa. Mutta tällä palstallahan kaikki onkii Kepulien ja Virkamiesten syytä!
häipyneet Kuljetuspolarin Kuorma-autoilijat,kun niitä ei ole enään kuin minun sukulaiseni kuorma-autot?
- sitä sinä oot
j.jussiW-T kirjoitti:
PONSSEN HUOLTOKESKUS ja POSTIN HUOLTOKESKUS?
Pnssen huoltokeskus meni Oulaisiin ja tuosta Postin vastaavasta huoltokeskuksesta en tiedä mihin se meni.muutaman vuoden posmittanut.....Ponsse Ponsse Ponsse Ponsse.
sitä sinä oot kirjoitti:
muutaman vuoden posmittanut.....Ponsse Ponsse Ponsse Ponsse.
Vigren.
- Vanhaa tavaraa
j.jussiW-T kirjoitti:
häipyneet Kuljetuspolarin Kuorma-autoilijat,kun niitä ei ole enään kuin minun sukulaiseni kuorma-autot?
Hyvä Jussi! Siinäpä ne sinun "tiedot" sitten olivatkin.
Voithan kysyä kaikkea mahollista, mm. missä on ennen niin hohdokas likööritehas Kotimarjala, Ketolan Sähköliike, Torkkola kauppa jne......... Vanhaa tavaraa kirjoitti:
Hyvä Jussi! Siinäpä ne sinun "tiedot" sitten olivatkin.
Voithan kysyä kaikkea mahollista, mm. missä on ennen niin hohdokas likööritehas Kotimarjala, Ketolan Sähköliike, Torkkola kauppa jne.........tapauksia ovat nämä kuljetusliikkeiden häipyminen Haapavedeltä,mitä nuo ikivanhat yritykset jotka ovat
jo lopettaneet kymmeniä sitten.- Motokuski
j.jussiW-T kirjoitti:
Vigren.
ei kun Vidgren
- Joita mainostit
j.jussiW-T kirjoitti:
tapauksia ovat nämä kuljetusliikkeiden häipyminen Haapavedeltä,mitä nuo ikivanhat yritykset jotka ovat
jo lopettaneet kymmeniä sitten.Historiaa oli ne sinun esimerkit, siksi herätin sinua tähän päivään.
- Motokuski
j.jussiW-T kirjoitti:
mies kumminkin.
Hevosmies parhaasta päästä. Eikö se lahjottanut ison voittosumman johonkin hyväntekeväisyyteen. Ja julkisuuteen päässyt naisseikkailukin taisi olla vielä aivan hiljattain.
- moni on
muutanut asumaan naapurikuntiin ja käyvät haapavedellä töissä. itsekkin olen lähdössä etelä-suomeen keväällä näiden ahdistavien valituksien ja totuuden etsijöiden ahdistavien lehtisten takia.
- asukas muuta
kotopaikkakunnaltasi ainakaan etelä-suomen suuntaan. On täällä töitä, mutta ihmiset ne vasta tympeitä on. Paitsi jos oot erakkoluonteinen
- täällä haapavedellä
asukas muuta kirjoitti:
kotopaikkakunnaltasi ainakaan etelä-suomen suuntaan. On täällä töitä, mutta ihmiset ne vasta tympeitä on. Paitsi jos oot erakkoluonteinen
vakituinen työpaikka ja oma osake.mutta näämä kitisijä-valittajat on saaneet sellaisen ahdistuksen että ainoa vaihtoehto on lähteä vilkkaammille paikoille,ettei jokapäivä saa luke jostain lehdestä kielteisiä asioita kotipaikasta.se saa ahdistumaan, siinä menee elämä pilalle.kuin nytkin tämä osayleiskaavan kaato, mä menetin 5 tonttia, nyt saan vain samalle paikalle yhden.kuka korvaa!
- oot joutunu
täällä haapavedellä kirjoitti:
vakituinen työpaikka ja oma osake.mutta näämä kitisijä-valittajat on saaneet sellaisen ahdistuksen että ainoa vaihtoehto on lähteä vilkkaammille paikoille,ettei jokapäivä saa luke jostain lehdestä kielteisiä asioita kotipaikasta.se saa ahdistumaan, siinä menee elämä pilalle.kuin nytkin tämä osayleiskaavan kaato, mä menetin 5 tonttia, nyt saan vain samalle paikalle yhden.kuka korvaa!
vaan otappa esin selekoa, mitä täällä etelässä maksaa se yksikin kaupunkitontti, jos jostain sellasen löyvät. Saalla tuhannella saattaa espoosta hyvällä tuurilla, ajan kansa ja suhteilla tontin jostain metiköstä löytää. Mutta silläkin rahalla saa vain niin pienen, että jos mennee nurkan taakse kuselle, niin pitkämunasella Haapavetisellä roiskuu pissa naapurin puolelle.
- nämä valittajat
täällä haapavedellä kirjoitti:
jarruttavat kehittämistä (kitisijöistä ei kannata välittää), mutta lähtösyy on siinä, että osaamattomat politikot tai ommaan pusssiin vetäjät tekevät laittomia- ja kuntalaisten vastaisia päätöksiä.
- sellainen päätös
nämä valittajat kirjoitti:
jarruttavat kehittämistä (kitisijöistä ei kannata välittää), mutta lähtösyy on siinä, että osaamattomat politikot tai ommaan pusssiin vetäjät tekevät laittomia- ja kuntalaisten vastaisia päätöksiä.
joka on ollut huono?
- päästit
sellainen päätös kirjoitti:
joka on ollut huono?
kun ei tartte mainit kuin yksi PASKASOTKU.
- on joka paikasa
nämä valittajat kirjoitti:
polliitikot vetävät ommaan pussiisa, höynäyttävät äänestäjiä sen kuin kerkiävät. Mitä isompi paikkakunta, sitä ahneemmat retkuttajat ja saavat aikaan enempi vahinkoa. Se täytyy myöntää, että etelässä ei uskonlahkot kovastikaan paina päälle. Tilalla on kaikenlaista huumehörhöä, koijaria luikuria, vilunkivilleä, mutta ennen pitkää niihinkin tottuu. Jos muutat, valihte tarkkaan etukätteen alue, minne menet. Jos vaan rahavarat myöten antaa, vältä halvan tason lähiöitä. Ihan asumiskelpostakin paikkaa löytyy. Äläkä ala tutustumaan kovin hätäseen naapureihin, enempi kyräile alta kulmain, kun rapussa vastaan tulevat. Vasta kymmenen vuojen kuluttua saattaa joku alkaa tervehtiä, sitte hiljalleen voi alakaa jutusteleen asioista.
- monessa paikassa
on joka paikasa kirjoitti:
polliitikot vetävät ommaan pussiisa, höynäyttävät äänestäjiä sen kuin kerkiävät. Mitä isompi paikkakunta, sitä ahneemmat retkuttajat ja saavat aikaan enempi vahinkoa. Se täytyy myöntää, että etelässä ei uskonlahkot kovastikaan paina päälle. Tilalla on kaikenlaista huumehörhöä, koijaria luikuria, vilunkivilleä, mutta ennen pitkää niihinkin tottuu. Jos muutat, valihte tarkkaan etukätteen alue, minne menet. Jos vaan rahavarat myöten antaa, vältä halvan tason lähiöitä. Ihan asumiskelpostakin paikkaa löytyy. Äläkä ala tutustumaan kovin hätäseen naapureihin, enempi kyräile alta kulmain, kun rapussa vastaan tulevat. Vasta kymmenen vuojen kuluttua saattaa joku alkaa tervehtiä, sitte hiljalleen voi alakaa jutusteleen asioista.
asumisessa.helsingistä oon muuttanut tänne,syntysin oon turusta.Tämä on paras paikka asua.mutta nyt oon saanut tarpeekseni noista kitisijävalittelijoista.ne pilaa melkein jokaisen päivän.tampereen lähelle olen menossa.kaunista seutua ja mukava murre ja töitä on tiedossa.
- kunnat ovat
päästit kirjoitti:
kun ei tartte mainit kuin yksi PASKASOTKU.
tehneet samanlaisen päätöksen mutta missään ei ole samanlaisia valituksia.muut ovat tyytyneet asiaan.miksei täällä?
- sitten
monessa paikassa kirjoitti:
asumisessa.helsingistä oon muuttanut tänne,syntysin oon turusta.Tämä on paras paikka asua.mutta nyt oon saanut tarpeekseni noista kitisijävalittelijoista.ne pilaa melkein jokaisen päivän.tampereen lähelle olen menossa.kaunista seutua ja mukava murre ja töitä on tiedossa.
sinulle. Eteenpäin elävän mieli!
- täällä pölvästit
kunnat ovat kirjoitti:
tehneet samanlaisen päätöksen mutta missään ei ole samanlaisia valituksia.muut ovat tyytyneet asiaan.miksei täällä?
tehneet kaksi sopimusta. Muualla on vain yksi sopimus.
- seutuja
monessa paikassa kirjoitti:
näytään liikkuneen: helsingin seudulla olin aikoinaan, mutta en viihtynyt siellä. Turk seud ol väh vaik saat selv mit he san. Kylmaar nääs tamperen seurul selvän sai, mutta vastaus tuli vasta seuraavana päivänä. Muuten mukavaa väkeä, piti viimekesänä käydä Kisarannassa tansseissa muttei ehtinyt.Tosi kaunista seutua ja kalarikkaita järviä. Tännehän tuota sitten tuli tultua, saa nähdä sitten onko lopullinen kotiseutu, vai pitääkö lahkolaisia lähtiä pakoo.
- haapavesi-palsta
avattiin niin heti seuraavana kuukautena haapaveden väkiluku putosi elokuussa sadalla hengellä.täällä kun käy,niin varmasti ahdistuu ja haluaa muualle.mutta kauas tältä koko alueelta ihmisten ilmoille.
- lökäpöksyjä
ei tommoset korvessa pärijää
- turhat haukkumiset
j.jussiW-T kirjoitti:
ei tarvitse ottaa vakavasti,sillä suurinosa jutuista
heitetään pilke silmäkulmassa.ei ole mukavaa luettavaa. kaikki virkamiehet ovat lähdössä.kyllä ne kelpaa muualle.mistä saadaan uusia tilalle, ei mistään.täällä alkaa olla huono maine kts.eilinen kaleva.kaupunginjohtajan haastattelu.helsingissäkin virkamiehet nauraa haapaveden valittelijoille.
turhat haukkumiset kirjoitti:
ei ole mukavaa luettavaa. kaikki virkamiehet ovat lähdössä.kyllä ne kelpaa muualle.mistä saadaan uusia tilalle, ei mistään.täällä alkaa olla huono maine kts.eilinen kaleva.kaupunginjohtajan haastattelu.helsingissäkin virkamiehet nauraa haapaveden valittelijoille.
päätoimittaja kehuu valitusten oikeellisuuttta.
- enempi
turhat haukkumiset kirjoitti:
ei ole mukavaa luettavaa. kaikki virkamiehet ovat lähdössä.kyllä ne kelpaa muualle.mistä saadaan uusia tilalle, ei mistään.täällä alkaa olla huono maine kts.eilinen kaleva.kaupunginjohtajan haastattelu.helsingissäkin virkamiehet nauraa haapaveden valittelijoille.
ne nauraa Haapaveden tyhmille poliittisille päättäjillä.
- pari korkeastikoulutettua
jotka päätti olla muuttamatta tänne kun kuulivat millaiset johtajat täällä on. Että silleen .Siinä meni verotuloja muutaman duunarin verran.
- tavallisella kansalaisella
ole missään tekemisessä kaupungin päättäjien kanssa.ainakaan minulla ei ole koskaan ollut niille mitään asiaa.Luuserit saattaa asioida sosiaalitoimistossa?Kun mä muutan tampereelle en kyllä välitä millaisia johtajia siellä on.HAH HAH HAA,mikä vitsi.Mutta elämisen yleinen ilmapiiri vaikuttaa viihtyvyyteen.Se on täälä huono ja syy on noiden muutaman kitijä-valittajan.Oulainen on pystynyt pitämään väkiluvu samana,vaikka työpaikat vähenee rajusti.mutta siellä ei oo turhia valittelijoita,vaan kaikki puhaltaa yhteen hiileen,ja se saa ilmapiirin hyväksi.
- Et tiiä yhtään.
Ja se on vissi, että höpäjät omias!
- sinä toivoisit,
Et tiiä yhtään. kirjoitti:
Ja se on vissi, että höpäjät omias!
onko totuutta vaikea kestää?
- sitten mustamaalasit
niille haapaveden päättäjät?
- asiaan....
sinä toivoisit, kirjoitti:
onko totuutta vaikea kestää?
Pistäppä faktat (tosiasiat) pöytään, niin sitten otamme kantaa.... mutta niitä on vain sun mielikuvituksessas!
- yrität puhua?
asiaan.... kirjoitti:
Pistäppä faktat (tosiasiat) pöytään, niin sitten otamme kantaa.... mutta niitä on vain sun mielikuvituksessas!
Menet harhaan. Puhu vain itsestäsi, siinä sinulle faktan opettelua.
- valkomaalasi
sitten mustamaalasit kirjoitti:
niille haapaveden päättäjät?
Päättäjät ovat itse luoneet maineensa.
- aaaaaaa
tavallisella kansalaisella kirjoitti:
ole missään tekemisessä kaupungin päättäjien kanssa.ainakaan minulla ei ole koskaan ollut niille mitään asiaa.Luuserit saattaa asioida sosiaalitoimistossa?Kun mä muutan tampereelle en kyllä välitä millaisia johtajia siellä on.HAH HAH HAA,mikä vitsi.Mutta elämisen yleinen ilmapiiri vaikuttaa viihtyvyyteen.Se on täälä huono ja syy on noiden muutaman kitijä-valittajan.Oulainen on pystynyt pitämään väkiluvu samana,vaikka työpaikat vähenee rajusti.mutta siellä ei oo turhia valittelijoita,vaan kaikki puhaltaa yhteen hiileen,ja se saa ilmapiirin hyväksi.
Sinä valitat ja kitiset
- omistusasuntojen
puute on ongelma.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803