RAUHALLISTA JOULUA

palstan kaikille keskustelijoille ja lukijoille!
101296
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

JUSSILLE JA ANNILLE!!!

Äänestä

Hyvää ja rauhallista joulua

Äänestä

lasketellaan Jussi-Valolle sitä sammaa.

Äänestä

käyvä tonttuilemassa?

Äänestä
  • Aloittaja

TYTTÖTONTTU?

Äänestä

Joulua ja Parempaa Uutta Vuotta minäkin!
Kuin myös Jussille mantelia joulupuuroon ;-)

Äänestä

Rauhallista Joulua ja Hyvää Uutta Vuotta kaikille ja etenkin haapavetisille! Terv. tutuille!

Äänestä

rasvaa pyhinä pyörän kettinki niin pääsee ensivuonnakin aabeeceelle.

Äänestä
  • Etkö voinnut edes jouluna vastata kunnolla???????????Jussi minkälaista on asua tommoisessa pienessä paikassa?Jossa kaikki tuntee toisensa,onneks olen saannut syntyä isoon kaupunkiin,se on tosiaan minun onni,puistattaa pelkkä ajatuskin,että pitäis asua siellä!Hyvää JOULUN jatkoa JUSSILLE.

Äänestä

• Aloittaja

????? kirjoitti:

Etkö voinnut edes jouluna vastata kunnolla???????????Jussi minkälaista on asua tommoisessa pienessä paikassa?Jossa kaikki tuntee toisensa,onneks olen saannut syntyä isoon kaupunkiin,se on tosiaan minun onni,puistattaa pelkkä ajatuskin,että pitäis asua siellä!Hyvää JOULUN jatkoa JUSSILLE.

ennenkin käytetty nimitystä VALOPÄÄ,koska ideani saattaa olla tavanomaista SÄHKÖISEMPIÄ.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

jj.vaha-tuisku kirjoitti:

palstan kaikille keskustelijoille ja lukijoille!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu