Mitäs ootte mieltä kyseisestä levystä? Mielestäni aliarvostetuin levy. Erinomainen kuitenkin ja sisältää parhaimpia Brianin aikaisia kappaleita kuten levyn nimikkokappale, First Blood, Sink The Pink, Danger, Hell Or High Water, ym ym...
Huonommat soundit tällä albumilla on selvästi muihin levyihin verrattuna, kuten Blow Up Your Video'llakin. Mutta soundeista huolimatta levy on yksi Brianin aikaisista hienoimpia. Todella harmi kun AC/DC ei soita tämän albumin kappaleita livenä. Johtuu varmaan levyn huonoista myyntiluvuista. Saisivat kuitenkin soittaa ainakin Fly On The Wall -kappaletta livenä.
Fly On The Wall
13
1076
Vastaukset
- JJK90
.....en ymmärrä että miks se on aliarvostettu,mun mielestä tosi hyviä kappaleita levyllä
- Huonompi
Niinpä, kyllä totuus on kuitenkin se, että kärpänen seinällä on yksi bändin huonoimmista levyistä.
Itse väitän Fly on the wall kaikkein huonoimmaksi albumiksi...- Dazed.but.not.Confused
Mitkä ovat perustelut tuolle väitteellesi, että Fly On The Wall on kaikista huonoin albumi AC/DC:ltä?
Riffit ovat edelleen loistavia kuten aiemmillakin albumeilla. Anguksen soolot ovat hienoja. Sanoitukset ihan hyvät ja Brian laulaa jokseenkin hyvin. Tosin ääni on hieman kulahtanut. Niinkuin Malcolm on sanonut Fly On The Wall'sta: rokkaa yhtä lailla kuin muut levyt! - koska...
Dazed.but.not.Confused kirjoitti:
Mitkä ovat perustelut tuolle väitteellesi, että Fly On The Wall on kaikista huonoin albumi AC/DC:ltä?
Riffit ovat edelleen loistavia kuten aiemmillakin albumeilla. Anguksen soolot ovat hienoja. Sanoitukset ihan hyvät ja Brian laulaa jokseenkin hyvin. Tosin ääni on hieman kulahtanut. Niinkuin Malcolm on sanonut Fly On The Wall'sta: rokkaa yhtä lailla kuin muut levyt!Levyn soundi on selvästi heikompi kuin aiemmilla levyillä.
Myös riffit ovat jotenkin väkisin väännetyn makuisia ("piti tehdä levy" näkyy selvästi albumilla)
Soitto on väkinäistä ja ponnetonta.
Siinäpä ne perustelut. - kärpäspaperi
koska... kirjoitti:
Levyn soundi on selvästi heikompi kuin aiemmilla levyillä.
Myös riffit ovat jotenkin väkisin väännetyn makuisia ("piti tehdä levy" näkyy selvästi albumilla)
Soitto on väkinäistä ja ponnetonta.
Siinäpä ne perustelut.kellä on remaster levyt FLY ON THE WALL
,BLOW UP YOUR VIDEO
JA
FLICK OF THE SWITCH..
onko paremman kuuloisempi kuin ensimmäinen julkaisu ko. levyistä, ne on mulla ainakin niin tunkkasia ettei kestä kuunnella kuin paria piisiä.
useimmiten uudelleenmasterinti parantaa levyjä joista ei ennen saanu otetta.
esimerkkeinä YES levyt 90125 ja Drama.
Dylan: Infidels. ja monet muut. - Huoooono!
Ihan ehdottomasti bändin huonoin lätty, ei voi mitään. Who made who turhin. Muut lätyt rockaa ihan kybällä. :)
- kivamies-36
sink the pink rulettaa..ainakin mulla......tulee hyvät ajat mieleen.............repikää siitääää......
- kilk
kunnon kasari rokkii kuten muukkin 80-luvun levyt ac/dc:seeltä
- EiskaDeiska82
Eihän se FOTW mikään huonoin levy ole, sen hard rock- energiaa on opittu arvostamaan myöhemmiten.
Jos jokin levy pitää huonoksi haukkua, niin se on kyllä kokonaisuutena Stiff Upper Lip. SUPin soundi ei ole vain paljaaksi riisuttu, vaan suorastaan puhtaaksi kaluttu! Soundimaailma on aivan olematon verrattuna Fly on the Walliin, ja tietyistä biiseistä (esim. Meltdown, Can't Stand Still, Satellite Blues) kuulee niiden hukatun potentiaalin, joka olisi tullut täyteen mittaansa hyvän tuottajan käsissä. Fly on the Wall, Danger ja Sink the Pink kuulostaa paljon paremmilta noihin biiseihin verrattuna.- lids
kaikki on hyviä siltä levyltä. tykkääkö kukaan stand upista?
- EiskaDeiska82
lids kirjoitti:
kaikki on hyviä siltä levyltä. tykkääkö kukaan stand upista?
Viimeksi kuulin sen katsoessani ton Fly on the Wall -elokuvan, jossa levy-yhtiön edustajat saapuvat katsomaan AC/DC:n keikkaa ja pitävät näkemästään.
Se on hyvä ja perusnapakka AC/DC -biisi. - kilk
EiskaDeiska82 kirjoitti:
Viimeksi kuulin sen katsoessani ton Fly on the Wall -elokuvan, jossa levy-yhtiön edustajat saapuvat katsomaan AC/DC:n keikkaa ja pitävät näkemästään.
Se on hyvä ja perusnapakka AC/DC -biisi.IF YOU DON`T LIKE THE AC/DC ALBUM "FLY ON THE WALL"...
... BUZZ OFF!!
- Stranger Danger
Parhaat Brianin levyt: Back in Black, Fly on the Wall, Flick of the Switch.
Siis ihan oikeasti, FotW:ssa ja FotS:ssa ei oo mitään muuta vikaa kuin äänitys.
Don't you go talking to no strangers in this town!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579