Löysin tänään tämmösen ilmotuksen sivulta www.plan.fi/lastenhallitus/:
Nuori, haluatko vaikuttaa maailman lasten tilanteeseen?Toimia tulevaisuuden hyväksi kansainvälisessä ilmapiirissä?
Tule mukaan Planin Lastenhallitukseen!
Lastenhallitus hakee uusia jäseniä tulevalle kaudelleen. Sinun tulisi olla 13-16-vuotias nuori, jolla on kiinnostusta maailmaa ja kehitysyhteistyötä kohtaan. Erityisvaatimuksia meillä ei ole, mutta aktiivisuutta ja oppimishalua tarvitaan, sekä englannin kielitaito olisi tärkeä kansainvälisen toimintamme vuoksi.
Lastenhallitus
Planin Lastenhallituksen jäseninä on kaksikymmentä alle 18-vuotiasta nuorta. Kokouksia pidämme kuusi kertaa vuodessa, ja niissä suunnittelemme ja keskustelemme lasten oikeuksista ja ajankohtaisista asioista. Toimintaamme kuuluu mm. tapahtumien ja työpajojen järjestämistä, projektien ideoimista ja kansainvälistä yhteistyötä.
Hakemus
Lähetä meille vapaamuotoinen hakemus, jossa kerrot hieman itsestäsi (muista mainita syntymäaikasi) ja siitä, miksi haluaisit Lastenhallituksen jäseneksi. Hakemusten tulisi olla perillä viimeistään 9. helmikuuta.
Voit lähettää hakemuksesi joko postitse osoitteeseen Lastenhallitus/Jani Toom, Plan Suomi Säätiö, Pasilanraitio 5, 2 krs, 00240 Helsinki tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected].
Kuulostaa kivalta! :) Noilta sivuilta löytyy lisätietookin..
Mä varmaan haen! Muita kiinnostuneita?
Planin lastenhallitus
*apl
0
255
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713