Sainpas sitte Family Jewelsin joululahjaks,PERKELEEN HYVÄ JUTTU!!!
Noniin...........
5
423
Vastaukset
- Jopas Oli
Uskot siis joulupukkiin?!:O
- JJK90
No en,tiesin että mun sisko oli sen mulle ostanu,kävin vähä hipelöimässä noita paketteja ja siellä oli semmonen DVD:n paksuinen ja tuntuinen paketti :D
- TheRiffiman92
JJK90 kirjoitti:
No en,tiesin että mun sisko oli sen mulle ostanu,kävin vähä hipelöimässä noita paketteja ja siellä oli semmonen DVD:n paksuinen ja tuntuinen paketti :D
Back In Blackin DualDiscin.
- JJK90
TheRiffiman92 kirjoitti:
Back In Blackin DualDiscin.
Mä tossa joskus mietein et oliskohan pitäny hassata siihen viimeiset rahat kun niitä kaupoissa näin,no hassasin viimeiset rahani kaulakoruun jonka annoin joululahjana sitten yhdelle tytölle
Mut mitä siinä oli,se normi Back in black albumi mut siä toisel puolel oli mitä - TheRiffiman92
JJK90 kirjoitti:
Mä tossa joskus mietein et oliskohan pitäny hassata siihen viimeiset rahat kun niitä kaupoissa näin,no hassasin viimeiset rahani kaulakoruun jonka annoin joululahjana sitten yhdelle tytölle
Mut mitä siinä oli,se normi Back in black albumi mut siä toisel puolel oli mitäEi kyllä mikään erikoinen videopätkä ollut. Back in blackin levystähän siinä kerrottiin ja siitä miten Youngin veljekset rupesivat kokoamaan sitä sillon kun Bon kuoli. Kovaa vitsiä jätkät kyllä siinä heitti mutta vähän vajaaks video jäi kun yli puolet albumistaki jäi käsittelemättä. Mutta pääasiahan on kuitenki se että olen nyt yksi niistä yli neljästäkymmenestämiljoonasta ihmisestä joka omistaa back in black levyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614188KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1122731Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452232Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291883- 241843
- 281556
- 171400
- 651310
- 1321270
- 311178