Parhaat & huonot lahjat 2006?

Anonyymi

Onko teille tullut mitään kivoja lahjoja? Entä tuliko mitään huonot lahjat, mistä ette tykänneet?

14

2540

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

....paljon hyviä lahjoja, käytännöllisiä, tarpeeseen tulevia. En saanut yhtäkään lahjaa, jota en tulisi käyttämään :)

Kivaa joulunaikaa ! :)

• jopuki

lahjat siis lapset oli tyytyväisiä lahjoihinsa ja se on kaikkein parasta joulussa.

• nainen78

Sain "my little pony-pyyhkeen" äidiltä, että sellanen lahja =) heh!

• minä sain

Parhaat lahjani olivat iPod nano, singstar legendat (kiva lisä 5 omistamaani aijempaan peliin) ja suoristusrauta. Lisäksi sain paljon suklaata, sukkia ja hyvän mielen ;P

• Aatupaatu

Buzz tietovisapeli PS2:een oli yksi lahja mut vitun kivaa sitä on yksin kotona pelata kaikilla neljällä ohjaimella. No sain mä muutakin...

• kaappijuoppo

perinteinen vitsikirja, ja joulumieltä.

• ----

tänä vuonna sain tosi kivoja lahjoja: suihkugeelejä, kasvojenpuhdistus aineita, ihanan hajuveden, kännykän, tietsikkatuolin, hiuksille kaikkia aineita ja kaikkea muuta mukavaa :)

• Joulutti

SamSung puhis

• Tonttu Toljanteri!

Paras lahjani oli tänäkin vuonna se,että saimme olla vanhempieni luona yhdessä koko perheen kanssa.Pukki kävi ja perheen pienokaiset olivat innoissaan,niinkuin minäkin.Itse lahjat olivat siinä sivu seikka minulle,sain katsella kuinka sisaren tyttäret aukoivat innoissaan lahjojaan.Ei riitä sanat kertomaan,kuinka ihanaa on seurata heidän ilmeitään kun aukoivat lahjojaan.Onneksi tätä jatkuu vielä muutama vuosi!Kiitos Isä ja Äiti.

• niinpä niin

Vaikka mitä ihania, täydellinen paita, upea pyjama, silityslauta, pöytägrilli, japanilaisia ristikoita, dvd-paketti mieleisiä elokuvia...

Yhtään huonoa lahjaa ei tullut (onko sellaisia olemassakaan), mutta hauska sattuma on se, että kun juuri sain pyyhevarastoni uusittua ja yhdenmukaistettua (marraskuussa?), niin kolmesta eri osoitteesta saimme pyyhkeitä joululahjaksi =)

Lahjoja tuli luvattoman iso määrä, mitähän hyvää mie oikein olen tehnyt. Minusta joulussa ei laisinkaan ole tärkeintä lahjat, mutta onhan niitä kieltämättä mukava saada. Ainakin jos tietää, että antajasta on ollut mukava niitä myös hankkia (kuten useimmassa tapauksessa tiedän).

• Oli tyttäreni antama miehelleni ja minulle yhteiseksi 1 yö Naantalinkylpylässä sisältäen hoidot, uinnit ja kuntosalin, ja lupaus että vie meidät sinne omalla autollaan.
      Eikä muutkaan huonoja olleet tuli elokuvia, pussilakanoita, kristallipikareita, suklaata ym.ym.

• **DarkAngel**

vielä odottelee aukaisua..töissä viettänyt koko joulun..paras lahja on se kun lapset tulee luokseni..

• huonoja ei

Sain paitoja, housut, alusvaatteita, korviksia, uunivuokia, kalenterin, leffalippuja, kirjoja, suklaata, karkkia, sarjakuvia, pelejä, kynttilöitä, pussilakanasetin ja muuta kivaa. Huonoja lahjoja ei ollut, tosin en ikinä ole huonoja saanutkaan.

• mitään

hyvää kaikki huonoja, ja isoja jos olisi ollut tarpeelisia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1853
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1741
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      35
      1507
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1198
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      94
      1195
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1114
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      354
      992
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      869
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      831
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50