minulla on 9 vuotias lapsi, joka kastelee usein öisin. olisiko joku hyvä yövaippa olemassa tuon ikäiselle?
vaippoja 9 vuotiaalle
14
11247
Vastaukset
- opepope
olen työskennellyt erityiskoulussa, jossa osalla oppilaista (kehitysvammaisia) oli vaipat vielä 10 ikävuoden tienoilla. On olemassa jotain isohkoja vaippoja, käytetäänhän niitä myös aikuisilla laitoksissa. Olisko TENA merkillä jotain... en osaa kyllä sanoa saako marketeista, mutta varmasti terveydenhoitaja tai terveyskeskus osaavat neuvoa.
- qwertyyumk
www.metsapolku.com
tenakauppa.fi? - nilellinen
Libero night comfort sopii loistavasti minulla on yksi aivan isohko 12v lapsi joka yökastelee käyttää liberon night comfortia ei maksa paljoa ja on todella tehokas liberon sivuilta saa jopa ilmaiset näytteet
- ----
kuinka kauan sen näyte kappaleen saamiseen kestää??
- aikuistenkin
kokoja.
- zicicella
Kannatta hankkia Libero Night Comfortteja Prismoista ja muista suurista kaupoista. Ne menee kaiken ikäsille melkein. Ostin itsekin niitä. 35-60kg. Vyötä. Ymp. Mit. 60-105 cm
- Astronautti
Liberoita en suosittelisi. Varsinkin nuo isokokoiset irrottavat nöyhtää.
Muumien isoimmat koot ovat toimineet meillä - ei ihan noin vanhoiksi ole kyllä meillä vielä kokeiltu.
Mutta onhan niitä vaippoja astronauteillekin! - Koululaisille?
Pakko kysyä, onko yökastelun syitä tutkittu? Tiedän tapauksen jossa 5v poika sai tutkimusten jälkeen apua nenäsuihkeesta. Ei nyt hyvänen aika voi olla totta että koululaisella on vaippa, eri asia tietenkin kehitysvammaiset.
- ...-...
minulla on 11 vuotias poika...se kastelee öisin isoja määriä.lääkitykset eivät ole auttaneet.mitä voin tehdä?(poika ei halua käyttää vaippoja)
- zixert
kannataa totutella niin hän kyllä totuu
- ___..----
tarvitsisin vaippoja pitkille matkoille.saako niitä prismasta?
- vaippatyttö
haluisin ilmaseksi kastelijan yöpuvun..
- mikä se on
lol wat minkä :D
- heik1
Liberon night comfort-vaippa on paras,ja lisäksi kastelijan yöpuku.Estää vaipan repimisen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444806Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.602661Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391064Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611035Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711024- 124989
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72954- 137865
- 49854
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,52820