vaippoja 9 vuotiaalle

nimetön...

minulla on 9 vuotias lapsi, joka kastelee usein öisin. olisiko joku hyvä yövaippa olemassa tuon ikäiselle?

14

10467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opepope

      olen työskennellyt erityiskoulussa, jossa osalla oppilaista (kehitysvammaisia) oli vaipat vielä 10 ikävuoden tienoilla. On olemassa jotain isohkoja vaippoja, käytetäänhän niitä myös aikuisilla laitoksissa. Olisko TENA merkillä jotain... en osaa kyllä sanoa saako marketeista, mutta varmasti terveydenhoitaja tai terveyskeskus osaavat neuvoa.

    • qwertyyumk

      www.metsapolku.com
      tenakauppa.fi?

    • nilellinen

      Libero night comfort sopii loistavasti minulla on yksi aivan isohko 12v lapsi joka yökastelee käyttää liberon night comfortia ei maksa paljoa ja on todella tehokas liberon sivuilta saa jopa ilmaiset näytteet

      • ----

        kuinka kauan sen näyte kappaleen saamiseen kestää??


    • aikuistenkin

      kokoja.

    • zicicella

      Kannatta hankkia Libero Night Comfortteja Prismoista ja muista suurista kaupoista. Ne menee kaiken ikäsille melkein. Ostin itsekin niitä. 35-60kg. Vyötä. Ymp. Mit. 60-105 cm

    • Astronautti

      Liberoita en suosittelisi. Varsinkin nuo isokokoiset irrottavat nöyhtää.

      Muumien isoimmat koot ovat toimineet meillä - ei ihan noin vanhoiksi ole kyllä meillä vielä kokeiltu.

      Mutta onhan niitä vaippoja astronauteillekin!

    • Koululaisille?

      Pakko kysyä, onko yökastelun syitä tutkittu? Tiedän tapauksen jossa 5v poika sai tutkimusten jälkeen apua nenäsuihkeesta. Ei nyt hyvänen aika voi olla totta että koululaisella on vaippa, eri asia tietenkin kehitysvammaiset.

    • ...-...

      minulla on 11 vuotias poika...se kastelee öisin isoja määriä.lääkitykset eivät ole auttaneet.mitä voin tehdä?(poika ei halua käyttää vaippoja)

    • zixert

      kannataa totutella niin hän kyllä totuu

    • ___..----

      tarvitsisin vaippoja pitkille matkoille.saako niitä prismasta?

    • vaippatyttö

      haluisin ilmaseksi kastelijan yöpuvun..

      • mikä se on

        lol wat minkä :D


    • heik1

      Liberon night comfort-vaippa on paras,ja lisäksi kastelijan yöpuku.Estää vaipan repimisen.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe