Tämä on kyllä tylsin joulu ikinä... Ei minkäänlaista fiilistä kun ei ole kunnolla edes lunta maassa!! Ei mikää enää tunnu miltään. Toista se oli lapsena, niin ne ajat vaan muuttuvat. Nytki vaan jumitan yksin sisällä, kait sitä pitää lähtee baariin jos vaikka löytäis jotain seuraa.
Tämäkö muka joulu?
8
1565
Vastaukset
- jooo....
Olen kateellinen sulle. terveisin täältä sukujuhla-helvetistä!
ps. lunta ei todellakaan kaivata enään.- kait
sulla nyt jotain mukavaakin on....
Olet terve...on koti...on vapaata saat levätä..
mietippäs vaan on sitä mukavaakin ja kyllähän tää joulu pian on ohi..
Koita nyt kumminkin piristyä jos et niin mä ainakin yritin sua piristää, ja voisit tulla meille vaikka torttu kahville...
- momomörkö
Minä itse valitsin, että olen joulun yksin erinäisistä syistä. Suhde ei oikein toimi, niin mitäpä sitä vieraisiin tunkemaan itteään. Eipä oo mies pistäny edes joulun toivotus viestiä, että kai tässä aletaan aika loppusuoralla olla. Ensimmäinen joulu, kun näin auringon paistavan ja maan lumettomana. Pohjosen kasvatteja kun olen. Ei tunnu joululta ja en ole joulua millään tapaa juhlinutkaan. Tämä on vain yksi yksinäinen päivä etelässä.
- Vierasmies.
Hyvää mieltä sinulle. Katselen telkkua, kiedon villahuovan hartioille ja ajattelen että myös joku toinen yksinään yhteisin ajatuksin tekee samaa, ehkä sinä. Se ajatus lämmittää mieltä, et ole yksin.
- hyvä mieli
työttömyys iskee vuodenvaihteessa,onneksi sain tyttäreni(8v.)joulukseni luokseni,tuntuu hyvältä,vaikka perhejuhla olisikin.Itsekkin pohjoisesta.Joulumieltä kaikille!
- Just joo
Vituttaa vaa koko homma.. hirvee siivoominen ja ruokien tekeminen ja sitten kuitenki siitä hyöty on minimaalinen kun toiset eivät kuitenkaa kunnioita toisen tekemää työtä!
mun piti tänään illalla tehdä kavereille kel 20.30 joulu lounas meitä piti olla syömässä 12 henkeä. kaikki olivat ilmoittaneet etteivät pääsekkään tai eivät jaksa tulla kel 18.30 mennessä ja sit äsken oma jätkä kaveri ilmoitti ettei meillä olekkaan ollut koskaan suhdetta vaik ollaan oltu "yhdessä" jo 3v. kysyn vaan voiko joulu enään enempi vituiksi mennä?
nyt olen edelleen 2kissani kanssa yksin kotona ja juon pääni täyteen viinaa suurempaan vitutukseen ja itken tuskaani ulos. ruoka ei kelvannut kellekkään ja "oma kulta teki oharit just JOULUNA"
et olkaa onnellisia keillä on joulu ollut. mä en sanut kun 3pakettia koko jouluna ja nekin oli vanhemmiltani. kaikki oli hyödyttömiä lahjoja eli kynttilöitä ja suklaata. edes kummit eivät muistaneet vaikka minä muistin niitä.
todellakin kaikista paskoin juoluni koko elämässäni.- Tutkijattta
kiki84 kirjoitti:
mun piti tänään illalla tehdä kavereille kel 20.30 joulu lounas meitä piti olla syömässä 12 henkeä. kaikki olivat ilmoittaneet etteivät pääsekkään tai eivät jaksa tulla kel 18.30 mennessä ja sit äsken oma jätkä kaveri ilmoitti ettei meillä olekkaan ollut koskaan suhdetta vaik ollaan oltu "yhdessä" jo 3v. kysyn vaan voiko joulu enään enempi vituiksi mennä?
nyt olen edelleen 2kissani kanssa yksin kotona ja juon pääni täyteen viinaa suurempaan vitutukseen ja itken tuskaani ulos. ruoka ei kelvannut kellekkään ja "oma kulta teki oharit just JOULUNA"
et olkaa onnellisia keillä on joulu ollut. mä en sanut kun 3pakettia koko jouluna ja nekin oli vanhemmiltani. kaikki oli hyödyttömiä lahjoja eli kynttilöitä ja suklaata. edes kummit eivät muistaneet vaikka minä muistin niitä.
todellakin kaikista paskoin juoluni koko elämässäni.Kiki on vapaa joten vonkaamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t535500Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo933389Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel453289Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L752458SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral542341Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi751877Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei2991685Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja
Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal211048Anteeksi T
Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa71046Kuinka kauan
Olet tuntenut kaivattusi oletko edes jutellut hänen kanssaan Tietääkö että kaipaat häntä63933