Tämä on kyllä tylsin joulu ikinä... Ei minkäänlaista fiilistä kun ei ole kunnolla edes lunta maassa!! Ei mikää enää tunnu miltään. Toista se oli lapsena, niin ne ajat vaan muuttuvat. Nytki vaan jumitan yksin sisällä, kait sitä pitää lähtee baariin jos vaikka löytäis jotain seuraa.
Tämäkö muka joulu?
8
1597
Vastaukset
- jooo....
Olen kateellinen sulle. terveisin täältä sukujuhla-helvetistä!
ps. lunta ei todellakaan kaivata enään.- kait
sulla nyt jotain mukavaakin on....
Olet terve...on koti...on vapaata saat levätä..
mietippäs vaan on sitä mukavaakin ja kyllähän tää joulu pian on ohi..
Koita nyt kumminkin piristyä jos et niin mä ainakin yritin sua piristää, ja voisit tulla meille vaikka torttu kahville...
- momomörkö
Minä itse valitsin, että olen joulun yksin erinäisistä syistä. Suhde ei oikein toimi, niin mitäpä sitä vieraisiin tunkemaan itteään. Eipä oo mies pistäny edes joulun toivotus viestiä, että kai tässä aletaan aika loppusuoralla olla. Ensimmäinen joulu, kun näin auringon paistavan ja maan lumettomana. Pohjosen kasvatteja kun olen. Ei tunnu joululta ja en ole joulua millään tapaa juhlinutkaan. Tämä on vain yksi yksinäinen päivä etelässä.
- Vierasmies.
Hyvää mieltä sinulle. Katselen telkkua, kiedon villahuovan hartioille ja ajattelen että myös joku toinen yksinään yhteisin ajatuksin tekee samaa, ehkä sinä. Se ajatus lämmittää mieltä, et ole yksin.
- hyvä mieli
työttömyys iskee vuodenvaihteessa,onneksi sain tyttäreni(8v.)joulukseni luokseni,tuntuu hyvältä,vaikka perhejuhla olisikin.Itsekkin pohjoisesta.Joulumieltä kaikille!
- Just joo
Vituttaa vaa koko homma.. hirvee siivoominen ja ruokien tekeminen ja sitten kuitenki siitä hyöty on minimaalinen kun toiset eivät kuitenkaa kunnioita toisen tekemää työtä!
mun piti tänään illalla tehdä kavereille kel 20.30 joulu lounas meitä piti olla syömässä 12 henkeä. kaikki olivat ilmoittaneet etteivät pääsekkään tai eivät jaksa tulla kel 18.30 mennessä ja sit äsken oma jätkä kaveri ilmoitti ettei meillä olekkaan ollut koskaan suhdetta vaik ollaan oltu "yhdessä" jo 3v. kysyn vaan voiko joulu enään enempi vituiksi mennä?
nyt olen edelleen 2kissani kanssa yksin kotona ja juon pääni täyteen viinaa suurempaan vitutukseen ja itken tuskaani ulos. ruoka ei kelvannut kellekkään ja "oma kulta teki oharit just JOULUNA"
et olkaa onnellisia keillä on joulu ollut. mä en sanut kun 3pakettia koko jouluna ja nekin oli vanhemmiltani. kaikki oli hyödyttömiä lahjoja eli kynttilöitä ja suklaata. edes kummit eivät muistaneet vaikka minä muistin niitä.
todellakin kaikista paskoin juoluni koko elämässäni.- Tutkijattta
kiki84 kirjoitti:
mun piti tänään illalla tehdä kavereille kel 20.30 joulu lounas meitä piti olla syömässä 12 henkeä. kaikki olivat ilmoittaneet etteivät pääsekkään tai eivät jaksa tulla kel 18.30 mennessä ja sit äsken oma jätkä kaveri ilmoitti ettei meillä olekkaan ollut koskaan suhdetta vaik ollaan oltu "yhdessä" jo 3v. kysyn vaan voiko joulu enään enempi vituiksi mennä?
nyt olen edelleen 2kissani kanssa yksin kotona ja juon pääni täyteen viinaa suurempaan vitutukseen ja itken tuskaani ulos. ruoka ei kelvannut kellekkään ja "oma kulta teki oharit just JOULUNA"
et olkaa onnellisia keillä on joulu ollut. mä en sanut kun 3pakettia koko jouluna ja nekin oli vanhemmiltani. kaikki oli hyödyttömiä lahjoja eli kynttilöitä ja suklaata. edes kummit eivät muistaneet vaikka minä muistin niitä.
todellakin kaikista paskoin juoluni koko elämässäni.Kiki on vapaa joten vonkaamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466