Olen nyt lukenut tata palstaa reilun viikon ajan ja ihmettelen kovasti miksi porukka kirjoittaa juttunsa ilman todellista nimimerkkia.
Eiko loydy ryhtia seisoa sanojen takana vai onko suurin osa porukkaa valitettavasti noita onnettomia urpoja, joilla ei homma toimi.
Nimimerkki
19
1339
Vastaukset
- tenkaan
Näyttänyt ITSE rohkeasti parempaa esimerkkiä ? Hyvät jatkot kuitenkin kaikille.
Yleensä keskustelua käydään niin, että on mielipide, tieto tai kommentti, johon sitten yleensä sanotaan ja ilmaistaan oma mielipide. Tällä palstalla tuntuu olevan aika päähänpotkittuja kavereita, jotka jostakin ihmeellisestä vittuilun pakosta kirjoittavat aivan jokaiseen edes puoliasialliseen kommenttiin vittuilua.
Näillä kavereilla tai vain yhdellä palstaa terrorisoivalla kaverilla ei voi olla muuta syytä tuohon kuin se, ettei muualla uskalla avata suutaan ja katkeroituneena täällä sitten antaa kaiken sisässään kiehuvan skeidan tulla ulos.
Haluaisinpa nähdä tällaisten tulevan kaupungilla kapakassa vastaan. Eipä varmaan minun tai monen muun edes henkäistä tällaista dalidomia kohden kun huomaisi, että kaverilla on jo valmiiksi mustat silmät edellisistä vittuiluista jollekin muulle.
Jopa FCBSn nuoret tietämättömyydestään huolimatta osaavat keskustella asioista tähän palstaan verrattuna.- mies !!
Yahoo kirjoitti:
Yleensä keskustelua käydään niin, että on mielipide, tieto tai kommentti, johon sitten yleensä sanotaan ja ilmaistaan oma mielipide. Tällä palstalla tuntuu olevan aika päähänpotkittuja kavereita, jotka jostakin ihmeellisestä vittuilun pakosta kirjoittavat aivan jokaiseen edes puoliasialliseen kommenttiin vittuilua.
Näillä kavereilla tai vain yhdellä palstaa terrorisoivalla kaverilla ei voi olla muuta syytä tuohon kuin se, ettei muualla uskalla avata suutaan ja katkeroituneena täällä sitten antaa kaiken sisässään kiehuvan skeidan tulla ulos.
Haluaisinpa nähdä tällaisten tulevan kaupungilla kapakassa vastaan. Eipä varmaan minun tai monen muun edes henkäistä tällaista dalidomia kohden kun huomaisi, että kaverilla on jo valmiiksi mustat silmät edellisistä vittuiluista jollekin muulle.
Jopa FCBSn nuoret tietämättömyydestään huolimatta osaavat keskustella asioista tähän palstaan verrattuna.Aika monen alan asiantuntija sinäkin tunnut olevan .....
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=&poster=Yahoo&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0 mies !! kirjoitti:
Aika monen alan asiantuntija sinäkin tunnut olevan .....
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=&poster=Yahoo&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0Joista yksikään ei ole minun kirjoittamani. Rekisteröidyin vain vajaa kuukausi sitten, joten nuo kirjoitukset ovat kyllä joku muu.
Ikävä tuottaa pettymys. Niin sinulle kuin minullekin. Haluaisinpa totisesti olla noin monitaitoinen ja tietävä noin laajalla skaalalla, jotta voisin kirjoittaa noista kaikista aiheista.- hasse
Voitko selvittaa mita tarkoitat ????
- muotista..
Yahoo kirjoitti:
Joista yksikään ei ole minun kirjoittamani. Rekisteröidyin vain vajaa kuukausi sitten, joten nuo kirjoitukset ovat kyllä joku muu.
Ikävä tuottaa pettymys. Niin sinulle kuin minullekin. Haluaisinpa totisesti olla noin monitaitoinen ja tietävä noin laajalla skaalalla, jotta voisin kirjoittaa noista kaikista aiheista." Rekisteröidyin vain vajaa kuukausi sitten, joten nuo kirjoitukset ovat kyllä joku muu. Ikävä tuottaa pettymys."
Tyyli sekä mielipiteet kuitenkin aika pitkälle samanalaisia... - hässi 2
hasse kirjoitti:
Voitko selvittaa mita tarkoitat ????
...........
- tai Hasse
Eipa sekaan paljon mitaan merkitse, ei sita ole pakko suinkaan lainkaan ollenkaan joka kerta edes kayttaa. Asia lienee yhdentekevaa niin kauan, kun ei mennä henkilokohtaisuuksiin eika mainita ketaan nimelta.
? "onnettomia urpoja, joilla ei homma toimi" - tarkoittaa mika homma.- hasse
Tarkoitin noita haistattelijoita ja v.....lijoita, joilla kayttaytyminen ei hoidu.
Minun nimimerkki on nyt sitten rekisteröity.
- AnTTiV
Olen seurannut tätä palstaa pari vuotta ja on herännyt vahva epäily siitä että tänne kirjoittelee sama henkilö parilla eri nickillä.Siis,rekisteröidyllä sellaisella..No,kun itsensä kanssa keskustelee,ei synny suurempia riitoja..:))
Mikä on "todellinen nimimerkki"? Jokainen nm.on todellinen,jollet sitten näe unta...
"Eiko loydy ryhtia seisoa .." Seisoa anonyymisti sanojensa takana? Tälle palstalle ei tarvitse rekisteröityä,joten voi puhua mitä apulantaa hyvänsä. On keskustelupalstoja joille rekisteröityminen vaatii todellisen,voimassa olevan e-mail osoitteen.Ko.palstoilta nämä "30 vuotta seilanneet kipparit" lentää pihalle heti kättelyssä.- vuotta..
Pitkäkö aika on siitä, kun itse sait sen ekan kipparinkirjasi ? Sitä kun ei tuosta tekstistä pysty päättelemään.
- AnTTiV
vuotta.. kirjoitti:
Pitkäkö aika on siitä, kun itse sait sen ekan kipparinkirjasi ? Sitä kun ei tuosta tekstistä pysty päättelemään.
..olisitkin melkoinen fakiiri.Jos olisit seurannut palstan juttuja,tietäisit mihin tämä "30 vuotta.." viittasi. "..kun itse sait sen ekan.." Montako niitä kirjoja on oltava?
- sitten..
AnTTiV kirjoitti:
..olisitkin melkoinen fakiiri.Jos olisit seurannut palstan juttuja,tietäisit mihin tämä "30 vuotta.." viittasi. "..kun itse sait sen ekan.." Montako niitä kirjoja on oltava?
Yksi riittää kerrallaan, mutta kun sen joutuu ajoittain uusimaan....
- usein joutuu
sitten.. kirjoitti:
Yksi riittää kerrallaan, mutta kun sen joutuu ajoittain uusimaan....
..uusimaan? Aina kun kärynnyt ruorijuoppoudesta?
- paja
usein joutuu kirjoitti:
..uusimaan? Aina kun kärynnyt ruorijuoppoudesta?
Eikös tänne kirjoita muut kuin kipparit?
- 1,2 jälkeen
usein joutuu kirjoitti:
..uusimaan? Aina kun kärynnyt ruorijuoppoudesta?
ja kouluun myös..
- AnTTiV
sitten.. kirjoitti:
Yksi riittää kerrallaan, mutta kun sen joutuu ajoittain uusimaan....
..jos on tarvittavat seilaukset..Tiedätkö mitä tarkoittaa "" merkkien välissä oleva teksti?
- varmaankin..
AnTTiV kirjoitti:
..jos on tarvittavat seilaukset..Tiedätkö mitä tarkoittaa "" merkkien välissä oleva teksti?
" On keskustelupalstoja joille rekisteröityminen vaatii todellisen,voimassa olevan e-mail osoitteen.Ko.palstoilta nämä "30 vuotta seilanneet kipparit" lentää pihalle heti kättelyssä."
Miten toimii ei-voimassa oleva e-mail osoite ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483