Nimimerkki

hasse

Olen nyt lukenut tata palstaa reilun viikon ajan ja ihmettelen kovasti miksi porukka kirjoittaa juttunsa ilman todellista nimimerkkia.

Eiko loydy ryhtia seisoa sanojen takana vai onko suurin osa porukkaa valitettavasti noita onnettomia urpoja, joilla ei homma toimi.

19

1303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tenkaan

Näyttänyt ITSE rohkeasti parempaa esimerkkiä ? Hyvät jatkot kuitenkin kaikille.

• Yleensä keskustelua käydään niin, että on mielipide, tieto tai kommentti, johon sitten yleensä sanotaan ja ilmaistaan oma mielipide. Tällä palstalla tuntuu olevan aika päähänpotkittuja kavereita, jotka jostakin ihmeellisestä vittuilun pakosta kirjoittavat aivan jokaiseen edes puoliasialliseen kommenttiin vittuilua.
        Näillä kavereilla tai vain yhdellä palstaa terrorisoivalla kaverilla ei voi olla muuta syytä tuohon kuin se, ettei muualla uskalla avata suutaan ja katkeroituneena täällä sitten antaa kaiken sisässään kiehuvan skeidan tulla ulos.
        Haluaisinpa nähdä tällaisten tulevan kaupungilla kapakassa vastaan. Eipä varmaan minun tai monen muun edes henkäistä tällaista dalidomia kohden kun huomaisi, että kaverilla on jo valmiiksi mustat silmät edellisistä vittuiluista jollekin muulle.
        Jopa FCBSn nuoret tietämättömyydestään huolimatta osaavat keskustella asioista tähän palstaan verrattuna.

• mies !!
        Yahoo kirjoitti:

Yleensä keskustelua käydään niin, että on mielipide, tieto tai kommentti, johon sitten yleensä sanotaan ja ilmaistaan oma mielipide. Tällä palstalla tuntuu olevan aika päähänpotkittuja kavereita, jotka jostakin ihmeellisestä vittuilun pakosta kirjoittavat aivan jokaiseen edes puoliasialliseen kommenttiin vittuilua.
        Näillä kavereilla tai vain yhdellä palstaa terrorisoivalla kaverilla ei voi olla muuta syytä tuohon kuin se, ettei muualla uskalla avata suutaan ja katkeroituneena täällä sitten antaa kaiken sisässään kiehuvan skeidan tulla ulos.
        Haluaisinpa nähdä tällaisten tulevan kaupungilla kapakassa vastaan. Eipä varmaan minun tai monen muun edes henkäistä tällaista dalidomia kohden kun huomaisi, että kaverilla on jo valmiiksi mustat silmät edellisistä vittuiluista jollekin muulle.
        Jopa FCBSn nuoret tietämättömyydestään huolimatta osaavat keskustella asioista tähän palstaan verrattuna.

Aika monen alan asiantuntija sinäkin tunnut olevan .....

http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=&poster=Yahoo&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0

• mies !! kirjoitti:

Aika monen alan asiantuntija sinäkin tunnut olevan .....

http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=&poster=Yahoo&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0

Joista yksikään ei ole minun kirjoittamani. Rekisteröidyin vain vajaa kuukausi sitten, joten nuo kirjoitukset ovat kyllä joku muu.
        Ikävä tuottaa pettymys. Niin sinulle kuin minullekin. Haluaisinpa totisesti olla noin monitaitoinen ja tietävä noin laajalla skaalalla, jotta voisin kirjoittaa noista kaikista aiheista.

• hasse

Voitko selvittaa mita tarkoitat ????

• muotista..
        Yahoo kirjoitti:

Joista yksikään ei ole minun kirjoittamani. Rekisteröidyin vain vajaa kuukausi sitten, joten nuo kirjoitukset ovat kyllä joku muu.
        Ikävä tuottaa pettymys. Niin sinulle kuin minullekin. Haluaisinpa totisesti olla noin monitaitoinen ja tietävä noin laajalla skaalalla, jotta voisin kirjoittaa noista kaikista aiheista.

" Rekisteröidyin vain vajaa kuukausi sitten, joten nuo kirjoitukset ovat kyllä joku muu. Ikävä tuottaa pettymys."

Tyyli sekä mielipiteet kuitenkin aika pitkälle samanalaisia...

• hässi 2
        hasse kirjoitti:

Voitko selvittaa mita tarkoitat ????

...........

• tai Hasse

Eipa sekaan paljon mitaan merkitse, ei sita ole pakko suinkaan lainkaan ollenkaan joka kerta edes kayttaa. Asia lienee yhdentekevaa niin kauan, kun ei mennä henkilokohtaisuuksiin eika mainita ketaan nimelta.
      ? "onnettomia urpoja, joilla ei homma toimi" - tarkoittaa mika homma.

• hasse

Tarkoitin noita haistattelijoita ja v.....lijoita, joilla kayttaytyminen ei hoidu.

• Minun nimimerkki on nyt sitten rekisteröity.

• AnTTiV

Olen seurannut tätä palstaa pari vuotta ja on herännyt vahva epäily siitä että tänne kirjoittelee sama henkilö parilla eri nickillä.Siis,rekisteröidyllä sellaisella..No,kun itsensä kanssa keskustelee,ei synny suurempia riitoja..:))
      Mikä on "todellinen nimimerkki"? Jokainen nm.on todellinen,jollet sitten näe unta...
      "Eiko loydy ryhtia seisoa .." Seisoa anonyymisti sanojensa takana? Tälle palstalle ei tarvitse rekisteröityä,joten voi puhua mitä apulantaa hyvänsä. On keskustelupalstoja joille rekisteröityminen vaatii todellisen,voimassa olevan e-mail osoitteen.Ko.palstoilta nämä "30 vuotta seilanneet kipparit" lentää pihalle heti kättelyssä.

• vuotta..

Pitkäkö aika on siitä, kun itse sait sen ekan kipparinkirjasi ? Sitä kun ei tuosta tekstistä pysty päättelemään.

• AnTTiV
        vuotta.. kirjoitti:

Pitkäkö aika on siitä, kun itse sait sen ekan kipparinkirjasi ? Sitä kun ei tuosta tekstistä pysty päättelemään.

..olisitkin melkoinen fakiiri.Jos olisit seurannut palstan juttuja,tietäisit mihin tämä "30 vuotta.." viittasi. "..kun itse sait sen ekan.." Montako niitä kirjoja on oltava?

• sitten..
        AnTTiV kirjoitti:

..olisitkin melkoinen fakiiri.Jos olisit seurannut palstan juttuja,tietäisit mihin tämä "30 vuotta.." viittasi. "..kun itse sait sen ekan.." Montako niitä kirjoja on oltava?

Yksi riittää kerrallaan, mutta kun sen joutuu ajoittain uusimaan....

• usein joutuu
        sitten.. kirjoitti:

..uusimaan? Aina kun kärynnyt ruorijuoppoudesta?

• paja
        usein joutuu kirjoitti:

Eikös tänne kirjoita muut kuin kipparit?

• 1,2 jälkeen
        usein joutuu kirjoitti:

ja kouluun myös..

• AnTTiV
        sitten.. kirjoitti:

..jos on tarvittavat seilaukset..Tiedätkö mitä tarkoittaa "" merkkien välissä oleva teksti?

• varmaankin..
        AnTTiV kirjoitti:

..jos on tarvittavat seilaukset..Tiedätkö mitä tarkoittaa "" merkkien välissä oleva teksti?

" On keskustelupalstoja joille rekisteröityminen vaatii todellisen,voimassa olevan e-mail osoitteen.Ko.palstoilta nämä "30 vuotta seilanneet kipparit" lentää pihalle heti kättelyssä."

Miten toimii ei-voimassa oleva e-mail osoite ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      155
      9127
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2779
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      31
      2547
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2521
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1905
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1847
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1783
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      48
      1326
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1207
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1191
    Aihe