mikä on isoin onnettomuus tai vahinko minkä olet nähnyt tai kuullut tapahtuvan.
mää oon kuullu et jollai meni kuula poskesta sisään
:S
airsoft onnettomuus
13
863
Vastaukset
- 14v softaaja
kaveri kaatui yhden pelin aikana kun lähdimme vetäytymään ja kompastui johonkin ja löi päänsä.
pyörtyi vähäksi aikaa. ei pahempaa, mutta ei tullut 2 kierrokseen peliin. - villelelele
Yks tyyppi juoksi pimeässä huoneessa, kahtoin taakseen ja jatkoin matkaa. Heti kun katse oli eessä hän törmäri metalliseen pannuhuoneen oveen. Eipä muuta ku otsa auki ja vertä valu kauheasti. Lääkäriinhän siinä nopeaa lähdettiin.
- Nimetön
kaverini hyppäsi ikkunasta ulos ja nivelsiteet meni en iä oikein miten
- silmään...
Mun eno ampu seinää jostai metri pääst ilma maski ja se kimpos sitä silmää.
- aeaghre
Kaveri pelleili AaKoollaan ja ampu grilliin josta se kimpos silmäkulmaa. Luojan kiitos ei menny silmää.
- poika -17v
kerran osu kuula käsivarteen ja sitä koski pikkusen mutta äiti tuli ja laitto laastarin ja puhals siihe.
- rainbowduck69
tosi söpöä
- poika -17v
rainbowduck69 kirjoitti:
tosi söpöä
juu
- Miika 7.v
Kerran minulle tapahtui niin että joku ampui minua kahden metrin päästä mossperkilllä ja se osui minua poskeen ja äiti hoivasi ja laittoi siihen laastarin ja jatkoin peliä...ja..ja...ja
- rainbowduck69
tosi herttasta
- Earhole
ittelläni meni kuula korvakäytävään :D
- omglolxD
Se on kyl pahinta ku leikkii aseil ilma suojii... tapahtuu helposti ties mitä. Turvallisuus ennen kaikkea :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634