Silmälääkärit ja laserleikkaus?

tietoa???

Onko kellään tietoa tai onko silmälääkäreita kuulolla? Käyvätkö ns. alan ekspertit myös laserleikkauksessa, vai kuuluvatko lasien käyttäjiin? Ei vakuuta laser, jos silmälääkäritkään eivät uskaltaudu...

9

3617

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .___

Osa on leikkauttanut silmänsä, osa ei. Esim. Eiran sairaalassa suurin osa silmälääkäreistä on leikkauttanut silmänsä.

• kluivert

olen kuullut. Kyse ei kuitenkaan ole siitä, että joku ei uskaltaisi sellaista teettää, vaan monille silmälasien pitäminen ei ole mikään ongelma.

• useita silmälääkäreitä

eikä näistä kukaan ole leikkauttanut silmiään.. Jokainen tekee johtopäätöksensä itse.

• Odotteleva

Osalle leikkauksia tekevistä silmälääkäreistä ja joillekin muillekin silmälääkäreille on tehty laserleikkaus, esimerkkinä olen löytänyt ainakin Eiran Harri Koskelan ja Helsingistä löytyy Kaarina Tervo. Kaikille leikkauksia tekeville silmälääkäreille ei ole itselle tehty leikkausta, vaikka heillä on lasit. Yhdessäkin firmassa on kaksi leikkauksia tekevää silmälääkäriä, joilla tiedän molemmilla olevan jatkuvassa käytössä silmälasit, mutta netissä kun heidän firmastaan kerrotaam, ei kummallakaan lääkärillä ole kuvassa laseja päässä...Luulen nyt kun olen vasta omien vastoinkäymisten jälkeen enemmän alaan tutustunut, niin "tavallisista" silmälääkäreistä suurin osa vastustaa leikkauksia. Kun olen joutunut käymään keskussairaalassakin näiden silmävaivojen takia, niin siellä ainakin suurimmalla osalla alan ihmisistä on silmälasit päässä. Jos minulla olisi ollut edes tämä tieto kuin nyt monien riskien toteuduttua omalle kohdalleni, niin en olisi ikinä "leikkiin" ryhtynyt. Saatikka jos minulla olisi ollut silmälääkärien tieto, niin en nyt yhtään ihmettele, että moni heistä vastustaa leikkauksia.

• Lizzardio

Mehiläisen guru on operoittanut toisen silmänsä kahdesti: ensin arvoon -1 ja iän karttuessa arvoon -2, siis laser-sapelia heiluttaen ikänäköä vastaan.

• erään silmälääkärin

kanssa ja hän ei ole mennyt eettisten asioiden vuoksi tähän leikkaukseen. (tarkoitan eläinkokeita)

• silmälääkäri

Käsitykseni mukaan suurin osa silmälääkäreistä ei menisi taittovirheen korjausleikkaukseen. Ei ainakaan tuntemistani silmälääkäreistä. Mutta eipä normaaliväestöstäkään kuin vain pieni osa mene näihin leikkauksiin.

• ei mene?

???

• .....
        ei mene? kirjoitti:

???

Eihän lasiton silmälääkäri olisi uskottava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      348
      2805
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1549
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1380
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1046
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      997
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      28
      958
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      933
    8. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      908
    9. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      839
    Aihe