20 vuotta jatkuva ummetus, verta jne. Kuukausi sitten otin 2 viikon ajan Lansoprazol Alternova 30mg, tuli hirveät selkäkivut, munuaiset ?, sitä kärsin 2 viikkoa, sitten lopetin lääkkeen oton ja kivutkin hävisivät.
Samaan aikaan alkoi ripuli, joka jatkuu edelleen, ei mikään paha, pari kertaa päivässä, säännöllisesti 9,5 tuntia syönnin jälkeen. Yksi oire on poltto alavatsassa hieman ennen vessaan menoa, se onkin hyvä merkki lähteä kohti wc:tä.
Voisiko jokin sisäelin aiheuttaa vaivat, vai onko vaiva suolistossa, kysyn jos jollakin olisi kokemusta samanlaisesta vaivasta.
varpusparvi
12
1066
Vastaukset
- OR.
löytyy tuolta--,
ja apu siihen löytyy tuolta-
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten toimin.htm#Maitohappobakteeri
Ja muuten itse syön jatkuvasti tuota mhb.ta ja olo senkun paranee päivä-päivältä.- ruveta opiskelemaan
sillä ei rahatkaan riitä jos alan olemaan lääkärien koekaniineina. Kiitos.
- OR.
ruveta opiskelemaan kirjoitti:
sillä ei rahatkaan riitä jos alan olemaan lääkärien koekaniineina. Kiitos.
koekaniinina, koska itse olen ollut jo kauan tämän maitohappobakteeri jutun koekaniinina. Ja apu minkä olen saanut tuosta Asidophilus Plus maitohappoa tuottavista bakteereista on todella huima, enkä ole tarvinnut ensimmäistäkään lääketehtaiden tuotetta sen jälkeen, kun rupesin tuota mhb.ta käyttämään.
Tuo 60kapselin prk maksaa n. 35euroa ja se riittää kahdeksi kuukaudeksi, eli n. 58sent/pv, eli mielestäni vähän kun otetaan huomioon se kuinka monta turhaa lääkekuurin syöntiä se estää! - Partaäijää lissää
OR. kirjoitti:
koekaniinina, koska itse olen ollut jo kauan tämän maitohappobakteeri jutun koekaniinina. Ja apu minkä olen saanut tuosta Asidophilus Plus maitohappoa tuottavista bakteereista on todella huima, enkä ole tarvinnut ensimmäistäkään lääketehtaiden tuotetta sen jälkeen, kun rupesin tuota mhb.ta käyttämään.
Tuo 60kapselin prk maksaa n. 35euroa ja se riittää kahdeksi kuukaudeksi, eli n. 58sent/pv, eli mielestäni vähän kun otetaan huomioon se kuinka monta turhaa lääkekuurin syöntiä se estää!http://karppaus.info/forum/viewforum.php?f=4&sid=76e9931ca41a32b64ba8b6f3abb05429
- Pörssipeluri voittaa
OR. kirjoitti:
Tuo 60kapselin prk maksaa n. 35euroa ja se riittää kahdeksi kuukaudeksi, eli n. 58sent/pv, eli mielestäni vähän kun otetaan huomioon se kuinka monta turhaa lääkekuurin syöntiä se estää!
- Tuolta löytyy selityksiä
- 20v sitten
Kuka valittaa? Ei kukaan. kirjoitti:
http://www.crohnjacolitis.fi/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1162844435/
Siitä lähtien ummetusta, pytty usein punaisena, kaksi kertaa peräsuoli tähystetty, ei mitään löydöksiä,
peräpukamia, jotka luultavasti ovat syy verenvuotoon, viimeksi syksyllä lääkäri ei viitsinyt perää vilkaista, olis edes jotakin rasvaa antanut, olen laittanut bepanthenia, olisiko joku pukamiin&haavaumiin sopivampi voide ?
Iltaisin jo usean vuoden ajan perässä kauhea kutina, ehkä sitä raavinkin ja siksi haavaumia.
Kilpparin vajaatoiminta ollut 10 vuotta, thyroxin 0,1mg / aamuisin,
vaivannut luultavasti pidempäänkin, sukuvika.
Samoin suvussa sepelvaltimotautia, ikäväkseni sain senkin, jo näinkin nuorena ! Atacand 8mg aamuisin verenpaineeseen, käyttänyt 3vuotta, paineet koholla jo 15 vuotta, samoin Emconcor 5mg, sitä syönyt syksystä lähtien, pumppu alkoi reistailemaan,
KOVAA kuitenkin kävelen ja punttisalille pitäisi huomenna mennä.
Lipitor 10mg tltaisin, kolesterolit koholla 3vuotta lääkitys, vaivat jo ainakin 15v.
Lisäksi lääkäri kehoitti syömään ASAA.
Lansoprazolissa on mm natriumlauryylisulfaattia, dinatriumfosfaattidia, happoja ja doksidia jos jonkinlaisia. Ovatko vatsalle paha asia ?
Kuukauden aikana ei ole tullut verta kuin yhden ainoan kerran hyvin vähän, eli kun maha löysällä, verta ei tule, jonkinlainen helpotus tää on ollut mulle, oli se kauheaa aikaa, se 20 vuotta, kun paskansi rautakankea. - Sokea taluttaa sokeaa?
Kuka valittaa? Ei kukaan. kirjoitti:
http://www.crohnjacolitis.fi/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1162844435/
- Kela korvaa lääkkeet - liik...
Sokea taluttaa sokeaa? kirjoitti:
http://www.crohnjacolitis.fi/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1163280268/38#38
- 20 vuotta.
Aina ulostuksen yhteydessä. Pytty punaisena. Paljon viimeaikoina vähentynyt, koska muuttanut ruokailu tottumuksia, pyrin syömään vihanneksia ym ns terveellisiä ruokia. Vuoden olen syönyt kauranleseitä. Vehnäleseet sekoitti mahan.
Itse uskon veren tulevan loppupäästä, jossa haavaumia, peräpukamiakin. Jos laitan soppaan lanttua, verta tulee, laittaessani vihannessekoituksen, jossa lanttua ei ole, verta ei tule. Kalja ja siideri ei sovi elimistölle ollenkaan, joskus kirkasta korkillinen, jopas olo paranee.
Nykyään tuntuu siltä että lääkkeet aiheuttavat ärsytystä mahaan. Aamulla otan tyhjään mahaan Zolt 30mg,
sitten jonkin ajan kuluttua atacand, thyroxin, Emconcor,
illalla lipitor
vielä pitäisi syödä ASAA, tai Burana 800mg, niitä vältän niin pitkään kuin mahdollista, joskus kivut yltyy niin koviksi että pakko on ottaa buranaa.
Pitää ehkä hakea uutta lääkettä, pari kuukautta ollut "patti" kaulassa, alkanut ympäristöä polttamaan, sekä siitä alaspäin solisluun alapuolelle asti. Eilinen 1,5 tunnin saliharjoittelu teki kyllä hyvää, taisi lähteä veret kiertämään elimistössä.
Syksyllä kun alkoi pumppuvaiva, lääkäri määräsi emconcoria ja kielsi treenit, täytyy nyt alkaa rääkkään elimistöä. Tuskin siitä muuta haittaa voi olla kuin kuolema ?
Omat vaivani olen saanut geeneissä, jotka pahentuneet syödessä sellaista mitä ei saisi syödä.
Toivon Teidän jotka ette ole saanut perintönä sairauksia, syövän terveellisesti, siten pidennätte elinikäänne ja parannatte sen laatua.
Vaivojeni kanssa tulisi hyvin toimeen eikä tarvitsisi kärsiä, mutta terveyskeskuslääkärillä on aina kiire, ei se jouda hoitamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855