Jousimies vai Leijona?

Kumpi?

Elikkäs kummanmerkkinen mies sopii paremmin kalanaiselle? Itse en ole näihin kovin perehtynyt, olisi kiva tietää vaikka kokemuksia.

11

2004

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fisuN

      ei kumpikaan oikeastaan koska tulimerkkejä ovat.. itsellä ollut kaksi jousimiestä, ja kummankaan kanssa ei tullut yhtään mitään, ne on ihan eri planeetalta, eivät pysy yhtään paikallaan jne. kaloille parhaita muut veden merkit, tai maan merkeistä kauris tai härkä :)

      • täysin samaa

        mieltä ei sovi kaloille jouskari (ei sovi kuin itselleen)härkä tai kauris sopii kalan luonteelle ajatellen kala kun on vaatimattomampi.EI tulisielut tiedän kokemuksesta.


    • Paulette59

      Hei kalanainen...älä ihmeessä sorru kumpaankaan,,,sydämesi vain menee murskaksi viimeistään,kun tutummaksi tulet...alku on molempien kanssa lupaava,erityisesti leijonan kanssa,vaan loppu suhteesta on jo tuhoisaa,sanan varsinaisessa merkityksessä,parikin leijonaa tuhonnut mielenterveyteni,joka onneksi 10vuoden jälkeen jo viimein kunnossa ja jousimies pettää minkä kerkeää ja menee omia menojaan...!!!

      • Kumpi?

        Niin kai se sitten on. Ei leijonaa, eikä jousimiestä. Yksikään joka minulle sopisi horoskoopin mukaan, ei viehätä minua. Nyt olen ihastunut leijonaan, jousimieheen, vaakaan ja vesimieheen, eikä kuulemma yksikään niistä sovi. Varsinkin tämä leijona on vienyt sydämeni itsenäisyydellään, rauhallisuudellaan, rentoudellaan ja vaatimattomuudellaan! :) Vaaka on samanlainen, mutta parempaa jutteluseuraa minulle. Vesimies on itserakas, mutta silti ihanan salaperäinen niinkuin jousimies. Jousimies on myös rento ja erittäin huumorintajuinen ja mukava.

        Tuntemani ravut, skorpionit, härät ja kauriit eivät innosta minua yhtään.


      • Paulette59
        Kumpi? kirjoitti:

        Niin kai se sitten on. Ei leijonaa, eikä jousimiestä. Yksikään joka minulle sopisi horoskoopin mukaan, ei viehätä minua. Nyt olen ihastunut leijonaan, jousimieheen, vaakaan ja vesimieheen, eikä kuulemma yksikään niistä sovi. Varsinkin tämä leijona on vienyt sydämeni itsenäisyydellään, rauhallisuudellaan, rentoudellaan ja vaatimattomuudellaan! :) Vaaka on samanlainen, mutta parempaa jutteluseuraa minulle. Vesimies on itserakas, mutta silti ihanan salaperäinen niinkuin jousimies. Jousimies on myös rento ja erittäin huumorintajuinen ja mukava.

        Tuntemani ravut, skorpionit, härät ja kauriit eivät innosta minua yhtään.

        Hei...
        Niinhän ne on tosiaan mukavia olleet aina mulla ainakin alkuun,juuri kuvailemiasi,nuo leijonat, vaan todellinen minä heissä tulee,kun tuntee kauemmin..mulla niin kaksi leijonaa ollu elämässäni,enkä huolis vaikka ois viimenen mies maailmassa..Tosin,on tosi harvoja poikkeuksia olemassa,mun kummipoikani ja iskä,,,he ovat mitä suloisimpia,kuin leijonanpennut konsanaan! =) Kokeile,et silti menetä mitään,vaan olet kokemusta rikkaampi,jos olisikin se kiltti leijona? =) Leijona on kyllä aika itserakas,se pistää silmään melko alussa jo...Meille kaloille periaatteessa pitäis käydä mikä merkki vain,kun olemme ns. vanhoja sieluja astrologian mukaan,että kokeillut olen minäkin lähes joka merkkiä miehekseni,vaan ei ole yksikään onnistunut jäämään elämääni...Parhaimpia ovat olleet neitsyet,niistä onkin mulla 2 ollu avomiehinä pisimpään,toinen 7v ja toinen 5v.! =) Ei muuta kuin tsemppiä vaan sinulle !!!


      • Kumpi?
        Paulette59 kirjoitti:

        Hei...
        Niinhän ne on tosiaan mukavia olleet aina mulla ainakin alkuun,juuri kuvailemiasi,nuo leijonat, vaan todellinen minä heissä tulee,kun tuntee kauemmin..mulla niin kaksi leijonaa ollu elämässäni,enkä huolis vaikka ois viimenen mies maailmassa..Tosin,on tosi harvoja poikkeuksia olemassa,mun kummipoikani ja iskä,,,he ovat mitä suloisimpia,kuin leijonanpennut konsanaan! =) Kokeile,et silti menetä mitään,vaan olet kokemusta rikkaampi,jos olisikin se kiltti leijona? =) Leijona on kyllä aika itserakas,se pistää silmään melko alussa jo...Meille kaloille periaatteessa pitäis käydä mikä merkki vain,kun olemme ns. vanhoja sieluja astrologian mukaan,että kokeillut olen minäkin lähes joka merkkiä miehekseni,vaan ei ole yksikään onnistunut jäämään elämääni...Parhaimpia ovat olleet neitsyet,niistä onkin mulla 2 ollu avomiehinä pisimpään,toinen 7v ja toinen 5v.! =) Ei muuta kuin tsemppiä vaan sinulle !!!

        ..ehkäpä hän on kiltti yksilö, yksi niistä harvoista poikkeuksista. Ainakin vaikuttaa siltä. No niinhän alussa aina vaikuttaa, mutta uskon, että tämä on oikeastikin kiltti jellona. Hänen ystävänsä ovat kehuneet häntä paljonkin. Kiitos kun kerroit kokemuksistasi. Saa nähdä miten käy =)


      • Paulette59
        Kumpi? kirjoitti:

        ..ehkäpä hän on kiltti yksilö, yksi niistä harvoista poikkeuksista. Ainakin vaikuttaa siltä. No niinhän alussa aina vaikuttaa, mutta uskon, että tämä on oikeastikin kiltti jellona. Hänen ystävänsä ovat kehuneet häntä paljonkin. Kiitos kun kerroit kokemuksistasi. Saa nähdä miten käy =)

        Onnea sulle toivotan jellonasi kanssa =) ja hyvää uutta vuotta myöskin !!! Toivotaan että uusi vuosi tuo juuri tuon ihanan jellonasi kanssa sen oikean rakkauden!!! =) Tsemppiä kovin ja iloista mieltä ja rohkeutta kokeilemaan kaikkea uutta !


    • tosijuttu

      Jousimies siksi, että leijona on omahyväinen, joka elää kehuilla. Hän haluaa omistaa, ei rakastaa.

    • KalaN

      Tulimerkkiin tuntuu tämäkin
      kala jostain syystä kiinni käyvän,
      vastakohdatko vetää toisiaan puoleensa?
      Onko se nyt sitten oikein tähtiin kirjoitettua,
      että "väärään" aikaan syntyneet eivät voi tulla
      toimeen keskenään? Tai jopa onnellisesti rakastua.. saati rakastaa?

    • kalalala :)

      Ota se mikä tuntuu parhaimmalta ;-)
      Itsellä on kumppanina tällä hetkellä Jousimies, joka sattuu olemaan nouseva Leijona. =)
      Tuntuu rauhalliselta vaihtoehdolta, mutta ei kuitenkaan homehdu kotioloissa, ihan mukava miäs :)

    • kokemusta on

      Varoitus!
      Älä ihmeessä sorru kumpaankaan näistä. Olisipa parempi vain vesimerkki tai tasapainen maamerkki esim: härkä tai vaaka. Vesimerkki hyvä on myös kala, skorppari tai rapu.

      Jellonan kanssa aivosi kiehuu vesihöyrynä ilmaan hänen luonteensa tulisuuden vuoksi ja haluaa asettua sinun yläpuolelle. Valtaistuimelle ja nöyryyttää sinua aina kun voi.
      Jousimies yhtä sika myös tai vielä riidanhaluisempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10792
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      208
      2882
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1686
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1536
    Aihe