mitä lupaat

promise

Mitä aiot luvata uutenavuotena??
-ja kauanko se pitää?

61

8669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rääkkä

      lopettaa tupakoinnin -kokonaan.

      Olen kesästä asti vähnetänyt ja vähentänyt, mutta nyt se on loppu kokonaan

      • t.i.ruskeepaa

        on se, että otan sukulaisteni syntymäpäivät ylös ja lähetän heille tervehdyksen.


      • porukkaan

        minäkin lupaukseni kohdistan!,,,,


      • naikkonen_44v

        Lupaan rakastaa itseäni enemmänm, olla elämäni päätähti, enkä enää sivuroolissa antaa muiden määrätä elämääni, samalla lupaan lopettaa tupakoinnin.

        Alkoi terveellinen valmentauminen vanhuuteen :-)


      • possuko

        Lupaan liikkua enemmin ja katsoa mitä suuhuni panen. Eli aioin taas noudattaa Painonvartijoilta saamaani oppia. Tulos: laihdutin 3 vuotta sitten -18 kg, joista nyt on tullut takaisin 4 kg.


    • täälläkin

      Tupakoinnin olisi tarkoitus loppua. Nyt tuntuu, että olisi helppoa lopettaa, mutta saa nähdä miten käy. Hermot nyt varmasti ainakin ovat tiukalla ja tiukkaa tekee jos viihteellä on ja ei voi polttaa:) Mut lupaus olis pidettävä.

      • jouko957

        Tupakointi on enimmäkseen huono tapa. Olen lopettanut monesti ja aloittanut yhtä monesti. Ja vihdoin onnistuin.Ilman olen ollut viime vuoden elokuusta alkaen. Se on pitkä prosessi ja vaatii, että lopettamis päätös tulee päätietokoneelta ihan sieltä perimmäisestä sopukasta. Ei auta jos joku toinen napisee vieressä lopettamaan. Vaikka lopetaakin silloin niin se ei tahdo se tupakka pysyä poissa.Kannattaa käyttää Nikotiini purkukumia ja laastareita. Itse käytin purkumia. Kaikki ei purukumin mausta pidä. Toisille se on helppo ja toisille vaikea. Naisille ehkä vaikeampaa. Ja muista: jokainen päivä ilman tupakkaa vahvistaa sinun päätöstä olla polttamatta. Huomaat miksi kannattaa olla polttamatta. Sitten kannattaa tarkkailla syömisiä. Ruoka halu paranee 1000%:a ja haistat lihakaupan ikkunan lasin takaa ruokien hajun. Niinkuin Uuno teki. Semppiä kaikille tupakan polton lopettamis päätöksen tehneille!


      • onnistuu...

        jo kolme päivää polttamatta ja uudenvuoden yöhön se jäi..loput tupakit roskiin ja laastari käteen eikä ole pahasti tehnyt edes mieli..nyt on asia josta voin olla ylpeä..=)


    • Mindy´s

      Jo on ollut työn alla kaksi vuotta yks kirja; nyt otan ja rykäsen sen koneelle. Loppuu sekin vatkaaminen sitten. Ja jos hyvin käy, kirjalle tulee jatkoa. Kahta en lopeta; tupakanpolttoa ja viinan vetämistä (vaikka terveys menis). Ja kuntoile en sitten yhtään.

    • mato-

      Jos vaan saamme lapsen (toivottu olis), lupaan olla hänelle niin hyvä äiti kuin vain kykenen. :) Ja se lupaus pitää ikuisesti.

      Lupaan myös olla hyvä vaimo miehelleni.

      Tekis mieli luvata karkkilakkoa ja liikunnan lisäämistä, mutta kun ne ei välttämättä pidä, niin en edes lupaa. :)

    • QueenOfTheDawn

      ...kesällä rikon pyöräilyennätykseni (entinen= 87km yhtenä päivänä).
      ...muutan omaan kämppään.
      ...tipaton tammikuu venyy maaliskuulle saakka.

      Siinä oli miun lupaukseni.

      • esiintyä kuvissa

        ilman noita kaljapullojas, antaa tosi juntin vaikutelman


      • QueenOfTheDawn
        esiintyä kuvissa kirjoitti:

        ilman noita kaljapullojas, antaa tosi juntin vaikutelman

        ... Selevä homma!


    • olla ensi

      vuonna battlefield 2n eniten pisteitä omaava henkilö.

      • liipetiläinen

        lupaan tiputtaa 20kg
        kesällä magee olla biitsillä :-)


    • no promises

      etten lupaa mitään, niitä tuskin tulisi pidettyä. Yritän kyllä tehdä parhaani kaikissa asioissa missä olen osallisena, rakastaa lähimmäisiäni jne.

      Oikein hyvää uutta vuotta 2007 vaan kaikille!

    • Aloittaa kuntoilun ja laihdutuskuurin.
      Ja se alkaa heti uudenvuoden jälkeen, täytyy tuo kinkkurengas pois saada.
      Toivon myös että pitää.

      • se luppaan

        olla tekemättä yhtään uudenvuoden lupausta.


    • olla

      lopettamatta tupakointia, en myöskään aijo syödä terveellisesti ja säännöllisesti, lupaan olla ilkeä ja vastenmielinen, yritän valehdella mahdollisimman paljon, pelotella lapsia ja kulkea alasti junalla :D

    • kossu vishy

      vähentää juomista puolella ja jättää planningit pois

    • kossu vissy

      vähentää juomista puolella ja jättää planningit pois

    • jeejee

      Että en hakkaa nappea

    • jeejee1

      tämä saattaa pitää 3 päivää

    • ...että

      alan kasvattaa kynsiä. ku mulla on semmone tosi huono tapa aina jos katon telkkaa ja tulee joku tosi jännä kohta niin yhtäkkii huomaan et oon taas purru kynnet lyhyeks. eli mä lupaan kasvattaa pitkä ja nätit kynnet ja lopettaa niitten puremisen ! kröhömm.. toivottavasti toi pitää koko vuoden :D ja vois sitä karkin syöntiiki vähä toppuutella :D

    • nainen23

      Viime vuonna lupasin, etten vuodata yhtään kyyneltä miesten takia. No tänä vuonna olen vuodattanut niitä ennätyksellisen paljon.. eli se siitä lupauksesta. Kuitenkin otin itseäni niskasta kiinni, sain vakituisen työn ja ylennyksen, ostin asunnon ja oman auton :) tästä piristyneenä lupaan tehdä muutoksen elämääni,annan virran viedä minne viekään, rakastun tai petyn, mutta nousen jaloilleni. ELÄN kuin joka päivä olisi viimeiseni. Pois stressi ja kiire, heittäydyn impulsiivisesti mukaan hullutuksiin... :) hei, eihän tää elämä niin kamalaa olekaan!Tämä olisi hyvä lupaus jokaiselle, eikä niin mahdoton pitääkään!

    • Mä mies

      Kuten olen tehnyt tähänkin saakka :)

    • toni.f

      Lupaan treenata ku raivo härkä Muay Thaita jonka tosin olen aloittanut jo aikaa sitte, mutta ens vuodesta tulee niin kova, että loppuvuoden tulokset ovat mitallit seinällä :)

      Tavoitteita pitää olla!

    • memmulikka

      valtava ja mahtava lupaukseni on ettäpoltan mies ystäväni kamalan likaisen takin jota hän lähes tulkoon palvoo!

    • Koneistaja26v

      ...aloittaa treenaamisen salilla ja käydä ahkerasti koko vuoden 07 jne..

    • tyopaikkainfo

      laihduttaa, eivätkä vielä tiedä, miten se onnistuisi, niin kysykää minulta miten ...

      yksilöllisellä ohjelmalla se onnistuu.

      www.taikajuomaa.net
      terkuin
      Marjaana

    • maijapa<3

      Lupaan keskittyä peremmmin kouluun.!
      Jos oikein tahdon niin kyllä se pitää, paitsi jos mikko pilaa sen

    • Sole

      Lupaan lopettaa tupakoinnin.

      Pomo lopetti jo 1½- viikkoa sitten ja me kaksi savutelijaa (naisia) lopetetaan myöskin.
      Tuemme sitten toinen toisiamme, jos heikkoja hetkiä tulee. (ja tuleehan niitä)
      Ai niin, pitää sitten lopettaa baareilukin piiiiiitkäksi aikaa, koska silloin tiedän retkahtavani.

      Doodii... eikös siinä ole jo yhdelle ihmiselle ihan tarpeeks rääkkii?

    • Henni-Leea

      Ensi vuonna, aion etsiä itselleni miehen.

      Aion nauttian jokaisesta kerrasta pukea kauniita alusvaatteita häntä varten. Tuntea parfyymin tuoksu ilmassa ja perhoset vatsassa. Olla lähekkäin ja viettää hikisiä öitä! :)

    • erkki-3

      menen lappiinn toukokuussa ja palaan sieltä syksyllä. Sitä rauhaisaa ei haaveilijat vie.
      On todella mukaan lähtiöitä.??

    • vuonna

      jo vuodesta 83 olen luvannut etten lupaa mitään vaan jatkan omaa elämääni sellaisenaan ja nautin ynnä kärsin=elämää.

    • janskuuu

      Aion liikkua enemmän ja lopettaa tupakinpolton.. niitä perinteisiä :) Monena vuonna aikonut samaa.. eikä vielä tähän mennessä ole pitäny.. jospa nytten :> ♥

    • kerula

      minä saan vihdoinkin velkajärjestylyn loppumaan. olen maksanut sitä 4 vuotta, mutta ensi vuosi on valoisampi?

    • poikamies----

      Suihkussa käynti, hampaiden harjaus ja parranajo kerran päivässä heti herättyä tai viimeistään ennen nukkumaanmenoa.

      Pyykit pestään ensi tilassa kun niitä on riittävästi koneelliseen ja säilytetään aina puhtaina.

      Pyykinpesun aikana siivotaan kämppää niin paljon kuin ehtii seuraavanlaisessa prioriteettijärjestyksessä:
      1. Hygieniatilojen tulee olla puhtaita. Vessan kaikkien pintojen pitää olla puhtaita ja tahrattomia. Vessassa säilytettävät esineet: toimiva pesukone (pesuainetta oltava riittävästi peilikaapissa), nestesaippuapullo lavuaarilla, suihkusaippuaa suihkulla, wc-paperirulla ja wc-harja pöntön vieressä, puhdas pyyhe naulassa, hammasharja ym. peilikaapissa.
      2. Eteinen on tärkeä ensivaikutelman kannalta. Eteinen on puhdas jos siellä on vain yksi esine: eteisen matto. Takit, kengät ja hatut eteisen kaappiin. Kaikkien pintojen tulee olla tahrattomia ja puhtaita.
      3. Keittiön hygienia on tärkeää ruuanlaiton ja syömisen takia. Kaikkien astioiden tulee olla tiskattuja ja niitä säilytetään puhtaina kuivumistelineessä ja kaapissa. Tiskialtaan ja keittiön pöydän olisi hyvä olla tahrattomia ja puhtaita. Lattialla, tiskialtaassa ja pöydällä ei saa olla turhaa rojua, ja lattian ja muiden pintojen ja huonekalujen puhtaus on myös kohtalaisen tärkeää.
      4. Olohuoneessa on tyypillisesti kodikkaampaa ja kaikenlaisia tavaroita käden ulottuvilla. Olohuoneeseen ei kuitenkaan saa kertyä liikaa rojua ettei sitä pystyisi imuroimaan. Olohuone ja muut huoneet on imuroitava vähintään kerran viikossa ja pölyt pyyhittävä rätillä jos aika riittää. Sängyn on oltava aina pedattuna ja vuodevaatteet vaihdetaan puhtaisiin vähintään kerran viikossa.

    • Toivottavasti pitää lupaus..

      ..vähennän tietsikal olemista :D
      ..etsin tyttöystävän.
      ..syön enempi kasviksia

    • Sari ;)

      Uuden Vuoden lupaus minulta on: en tilaa mitään lehteä puhelinmyyjien kautta. Tämän lupauksen uskoisin olevan melko helppo pitää, eikä siinä tarvita koviakaan ponnisteluja onnistumiseen. Saatika, siihen on hyvä vedota!

    • promise?

      Läskit lähtee!!!!!!

    • painan

      joo vappuna painan satakiloa..nyt 130..

    • Läski

      jo 10 kg pudonnu...

      • Toinen samanlainen

        Viimesen 25 vuoden aikana en ole parina vuotena tehnyt laihdutus lupausta ja silloin on paino tippunu, tosin pikkuhiljaa myös tullu takasin. Herkuttoman tammikuun lupaan kyllä pitää, niinkuin joka vuosi ja se on pitänyt.

        Tsemppiä sulle painon pudotukseen, se kun ei ole niin helppoa kun jotkut laiheliinit luulee.


    • pumpökt

      ku toi "keskiiänkumpu" on ilmaantunu tohon mun vattan seudul:(

    • syrjänen

      työttömänä niinkuin viimeiset 8 vuotta ja suksi suksi ei luista mihinkään varsinkin jos ei niitä ole olenkaan...

    • gugi

      En lupaa mitään, eikä sekään pidä kauaa.

    • luvattavaa

      niin paljon olisi luvattavaa mutta yksinkertaisesti lupaan vain pitää itsestäni parempaa huolta (44vN)

    • Nötönen

      Kenelle nämä uuden vuoden lupaukset oikeen aina tehdään? itselle? mut mitä hyötyä ku kuitenki jokainen aina sortuu jos lupaa jotain sellaista mikä on vaikea pitää..niin se vain on :) siks en lupaa mitään vaan yritän, ihan vaan oman hyvinvoinninkin vuoksi, nauttia elämästä joka päivä niinkuin se olis viimeinen..ja yritän stressata vähemmän..ja osoittaa rakkautta läheisille ihmisille enemmän :) sit se että jos pystyis kuntoilemaan ja elämään terveellisemmin taas uuden vuoden niin se ois vaan plussaa :) ei mitään varsinaisia lupauksia,vain pieniä parannuksia "entiseen elämään" :) *HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE*

    • ja aloitin jo 26.12.2006

      Aloitin uimisen ja kävelyn. Näiden ja ruokavalion kanssa se onnistuu!
      Jätän uuden vuoden mässäilyt väliin. Eivät kiinnosta.

    • ottaa tatskan! :)

      .. Ku ei tartte lupailla höpö-höpö-laihdutus tai -liikkumisjuttuja, kun ne hommat on hanskas vuodesta toiseen! ;D Ihmiset huijaavat itseään ja huhkivat salilla hullun lailla tammikuun, sitten kummasti hiljenee ja toukokuun kynnyksellä taas yritetään äkkiä päästä rantakuntoon. Ei hyvä. Enemmän itsekuria pitäisi luvata itselleen!!

    • munkkipossuherkku

      Lupaan laihtua ainakin 15 kg. Pakko on.Vielä olisi sen 15 kg:n jälkeenkin pudotettavaa, mutta aloitetaan nyt sillä.Ja lupaus pitää.

    • jouko957

      Aion laihduttaa 16kg:a ihan tuosta noin vain. Ja se myös pitää.

      • ...............

        Rakastaa uutta miesystävääni täydestä sydämmestä. Ja lupaan mennä hänen kanssaan kihloihin ensi kesänä.....


    • ZeRiOuZ

      Kyllä se on jatkettava kuntoilua... lenkkeilyllä, tenniksellä ja kuntosalilla käynnillä näin armeijan jälkeen. Täytyy muutenkin koittaa ryhdistäytyä enemmän ja kantaa vastuuta enemmän omasta elämästä.

    • ensi vuodeksi

      että ensi vuonna en anna pelon voittaa ja viedä kaikkia uusia kokemuksia minulta. On paljon kivempaa elää, kun ei turhaan mieti tulevia vaikeuksia ja kömmähdyksiä. Armahdan itseäni ja annan itseni olla virheellinen ja epätäydellinen ihminen. Kukaan muu ei voi elää elämääni, joten en anna muille valtaa vaikuttaa siihen siten, että en elä omien haaveideni ja unelmieni mukaan.
      Voisin tietenkin luvata, että liikun joka viikko vähintään kerran viikossa, mutta tiedän, että laihuus ei tee minua onnelliseksi...Olkaamme armollisia itselle ja toisillemme.

    • kimez

      Ei taida onnistua kaljahanojen sulkeminen ihan kerrasta, vähäntää vois kyllä

    • Hanska

      Mä oon luvannu pudottaa painoa yhteensä 10kg ja nyt se ei jää puheeksi! Sanoista teoiksi, sanoo hän joka aloitti kovan kuntoilun. Siitä saa ihanan nautinnon eikä tee mieli enää baareihinkaan!!!KUmmasti urheilusta saa niin hyvän olo ettei korvikkeita tarvita!

    • raitismies10p

      Hyvät ystävät minä lupaan itselleni tänä vuonna seuraavia muutoksia.Ensimäinen lupaus on lopetan tykkänään alkohoolijuomien käytön.Toinen lupaus on että suoritan joka päivä 5km kävelylenkin.Ainoastaan sairastumiseni estää minua lähtemästä lenkille.Nämä mitkä lupasin itselleni pidän tosiaan näistä kiinni.Viimme vuonna lupasin lopettaa tupakoinin ja se jatkuu edelleen.Periaatteeni on lupauksien suhteen että itseäni en petä ikinä.Muuta ei tarvita kun korvien väliin asioiden laittaminen.Ja tietenkin hyvien ystävien tuki ja positiivinen ajattelutapa joka asiaan.Kaikille uudenvuoden lupauksien tehneille elämässä hyvää semppiä myös kaikille muille.Mottoni on elämä on ihanaa kun sitä rakastaa.Sen minkä lupasin se pitää lopun elämäni ajan.

      • Raitt.mies_11

        Yritän pysyä täysissä järjissä, enkä asenna gigatavua vievää käyttöjärjestelmää.

        Käyttöjärjestelmän ei tule viedä levytilaa kuin 100 megatavua. Jokin mättää! Microsoftin salailtu koodi on ilmeisesti juovuksissa tehty.


      • Gambinelli
        Raitt.mies_11 kirjoitti:

        Yritän pysyä täysissä järjissä, enkä asenna gigatavua vievää käyttöjärjestelmää.

        Käyttöjärjestelmän ei tule viedä levytilaa kuin 100 megatavua. Jokin mättää! Microsoftin salailtu koodi on ilmeisesti juovuksissa tehty.

        Kyllä avoimmuus on poikaa ja lähdekoodi näkyvillä. On siis selvää, että USA vakoilee Windowsin kautta muuta maailmaa.

        Onko järjen käyttö kielletty?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9045
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      130
      2410
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe