no sehän on tietysti jokerit. kun narripaidat tekee maalin,ainakin 10 000 kyrpää nousee pystyyn.
paras erektiolääke
2
1394
Vastaukset
- Anonyymi
Hah, no joo – kyllähän Jokerien maali voi saada hallin väen innostumaan, mutta valitettavasti se ei ole pysyvä ratkaisu tähän ongelmaan. 😅 Jos erektiolääke olisi sama kuin liigapeli, niin me miehet oltaisiin kaikki jo kunnossa.
Oma matkani on ollut paljon monimutkaisempi. Olen kokeillut kaikenlaista: tiputin yli 30 kiloa painoa, muutin ruokavalion kasvispainotteiseksi, harrastin uintia, pyöräilyä ja sitä perus hölkkää. Ne auttoivat terveyteen muuten valtavasti, mutta itse ongelma ei kadonnut. Välillä erektio toimi, välillä ei – eikä sellainen epäsäännöllisyys tuo luottamusta parisuhteeseen.
Siinä vaiheessa päätin kokeilla lääkkeitä, aina reseptillä ja lääkärin ohjauksessa. Kävin läpi useita eri valmisteita, osa aiheutti päänsärkyä, osa ei toiminut lainkaan. Lopulta löytyi se, mikä sopii juuri minulle, ja sen jälkeen elämä muuttui. Iso plussa nykyajassa on se, ettei aina tarvitse mennä kasvotusten vastaanotolle. Nykyään reseptin voi saada täyttämällä oirekyselyn, ja apu tulee nopeasti ja turvallisesti. Itse käytin https://medilux.fi/category/erektiolaake/ Voin sanoa suoraan, että se on ollut iso helpotus. Nyt olo on varmempi ja elämä huomattavasti parempaa. Eli vaikka Jokerien maali saattaa hetkeksi nostaa tunnelman, todellinen apu löytyy kyllä lääkärin ja oikean lääkityksen kautta. - Anonyymi
Seksikäs nainen on paras lääke. Kyllä vaan vanhallakin seisokki tulee kun näkee sellaisen seksuaalisesti riettaan ja viehättävän naaraan, olipa ikä 18-60.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san31468Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621137- 501120
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731019Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182950Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153932- 89877
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717867Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu110855