miltä katetri tuntuu? voiko sellaisen kanssa liikkua/kävellä normaalisti?
Vastaukset 5
- ei satu
Hei! Mie joudun katetroimalla tyhjentään rakkoa 6 - 7 kertaa päivässä eli toistokatetrointi. Mie olisin toivonut kestokatetria, mutta lääkärit ei ole siihen suostuneet. Se on kuulemma tulehdus riski. Itse katetrointi ei satu, mutta kun on virtsa - aukon suu turvoksissa, on vaikeeta joskus laittaa sitä sinne. Katetrin liotus auttaa. Ja jos on kyse kestokatetrista, siitä on tainnut olla arjen kannalta helpotusta.
" Lady Pasi Kuikka " - Anonyymi00002
No miten liikkuminen sujuu minulle laitettu sitä kaksi vuotta entä työ miten on
- Anonyymi00003
Kestokatetri ei yleensä ole este liikkumiselle, urheilulle tai ulkoilulle. Voit jatkaa aktiivista elämää, kunhan varmistat virtsan esteettömän kulun keräyspussiin ja kiinnität pussin tukevasti reiteen tai pohkeeseen.
https://www.coloplastcare.com/fi-FI/katetrointi/elamantavat/tyoelama/l1.3-vinkkeja-tyoelamaan/
- Anonyymi00004
Olin sairaalassa kestokatetroituna viikon päivät. Vaikka oli sairaalassa, virtsaputki tulehtui. Sellaista en toivo pahimmalle vihamiehellenikään.
- Anonyymi00005
Katetri voi herkästi aiheuttaa virtsatieinfektion. Se on ilmeisesti aika yleistäkin monien kohdalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241476
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes931123Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1361112Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella521063Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.99762- 67743
- 25726
- 34718
- 8621
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist25619