miltä katetri tuntuu? voiko sellaisen kanssa liikkua/kävellä normaalisti?
katetri
5
1508
Vastaukset
- ei satu
Hei! Mie joudun katetroimalla tyhjentään rakkoa 6 - 7 kertaa päivässä eli toistokatetrointi. Mie olisin toivonut kestokatetria, mutta lääkärit ei ole siihen suostuneet. Se on kuulemma tulehdus riski. Itse katetrointi ei satu, mutta kun on virtsa - aukon suu turvoksissa, on vaikeeta joskus laittaa sitä sinne. Katetrin liotus auttaa. Ja jos on kyse kestokatetrista, siitä on tainnut olla arjen kannalta helpotusta.
" Lady Pasi Kuikka " - Anonyymi00002
No miten liikkuminen sujuu minulle laitettu sitä kaksi vuotta entä työ miten on
- Anonyymi00003
Kestokatetri ei yleensä ole este liikkumiselle, urheilulle tai ulkoilulle. Voit jatkaa aktiivista elämää, kunhan varmistat virtsan esteettömän kulun keräyspussiin ja kiinnität pussin tukevasti reiteen tai pohkeeseen.
https://www.coloplastcare.com/fi-FI/katetrointi/elamantavat/tyoelama/l1.3-vinkkeja-tyoelamaan/
- Anonyymi00004
Olin sairaalassa kestokatetroituna viikon päivät. Vaikka oli sairaalassa, virtsaputki tulehtui. Sellaista en toivo pahimmalle vihamiehellenikään.
- Anonyymi00005
Katetri voi herkästi aiheuttaa virtsatieinfektion. Se on ilmeisesti aika yleistäkin monien kohdalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011155
Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka40860- 101841
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!37824Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56688Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa44687- 32570
Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s53569Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r57520- 49488