Tässä seurannut keskustelua ja omasta puolesta olen kyllä sitä mieltä, että kyllä on parhaasta päästä jos puhutaan musiikista.
Itse syntynyt 60luvulla ja aina oikein odotti, että koska se uusi levy tulee.
Hanhiniemen sanat on niin hyvät useimmissa biiseissä, että biisi piti kuunnella moneen kertaan ennenkuin ymmärsi sanoman.
Tossa 80-90luvulla tuli tietystikkin kuunneltua esim.AC/DC,Iron Maiden jotka on tosiaan myös parhaita.
Suomalaisista en viittinyt kuuneella kuin Hurriganesia.
Avauksen pointti on se, että monenkin elämään on kuulunut Kolmas Nainen siis bändinä, niinkuin mun.
Joku jossain vaiheessa arvosteli Pesolan sooloja.
Mun mielestä ne on hemmetin hyviä.
Monet kolmannen naisen biiseistä oli sellaisia, että piti laittaa kunnon desibelit.
Ittellekkin häätö tuli.
Noin hyviä bändejä ei Suomeen varmaan enää tule.
Ikävöimästä Itseni Yllätin
jooppis
0
857
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666234Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583073- 312233
- 131847
- 201818
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191803Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131552- 181539
- 511515
- 91473