halvalla

krivoirock

Mistä ihmeestä saisi photoshopin halvalla! Siis alle 1000€? Kaikki shopit mitä olen nähnyt ovat yli 900 euroa. Eikö missään olisi semmoisia sopivia noin sadan euron paketteja :)

Painshop pro:kin lähti 130 eurolla

13

1379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luulin

      joskus sun kirjoitusten perusteella sinun tietävän edes perusasiat, mutta so wrong..

      • Krivoirock

        Perus asiat?

        Kyllähän minä kuvankäsittelyn perusasiat osaan oikein hyvin, mutta kaikki muu on sitten ihan hepreaa :D


    • 1stMacFinn

      Photoshop Elements 5 sopii sulle varmasti eikä maksa kuin alle satasen.

    • GIMP
    • Kokeile!

      Gimp on varteenotettava ja ilmainen kuvamanipulaatio-ohjelma. Töissä tulee käytettyä Photoshoppia, kotona käytössä Gimp joka varmasti riittää vaativammallekin käyttäjälle. Käyttöliittymä poikkeaa Photoshopista mutta on varsin hyvä ja toimiva kun siihen tottuu.

      Lataa tuolta:
      http://gimp-win.sourceforge.net/stable.html
      Jos olet Windows käyttäjä asenna ensin GTK 2 Runtime Environment ja sitten itse Gimp.

      Ohjeita:
      http://www.student.oulu.fi/~jualasal/linux/gimp/
      http://www.joutsi.com/gimp.html
      http://koti.mbnet.fi/arado/Gimp/index.htm
      http://www.gimp-suomi.com/gs/

      Jos haluat Photoshopimman Gimpin niin sitten Gimpshop:
      http://www.gimpshop.net/

      Ps: varsinkin kotikäyttäjien kannattaa pitää silmällä näitä avoimenlähdekoodin ohjelmia, sillä niistä löytyy ammattitason ohjelmia ilmaiseksi.

      • _Jultsii_

        Sullahan on täällä tämmöisiä sivuja.. Ja ois kiva tietää, että saako GIMPshoppia suomeksi ?? Sillä nytse on enkunkielinen. Ja minusta on tosi vaikea käyttää kyseistä ohjelmaa.


    • oikein ihanaa.

      Osaat siis kirjoittaa keskustelupalstalle muttet käyttää Googlea....

      Voi tavaton.

      • kricoirock

        En tartte mitään Gimppiä, koska mulla on jo PSPX ja Photofiltre.
        Verkkokaupassa shopit on liian kalliita ja ei sieltä googlestakaan mitään erityistä löytynyt..

        no ihan sama kyllä psp:llä saa aikaan jotakin. :D


    • ^OO^

      kolmannen asteen oppilaitoksessa, niin voit hankkia adoben tuotteita opiskelijahintaan. Creative Studio 2 taisi olla noin 250 € ja photoshop 150 €.

      • photoshoppailija

        Siis saako opiskelija CS2:n 250 eurolla? Jos saa tosiaan noin halvalla, niin voisin ostaa vaikka heti.

        Voisitko laittaa jotain linkkiä, mistä tieto on peräisin tai mistä saisi tilattua?


      • photoshoppailija

        No nyt kun vähän itsekin otin selvää, niin tottahan tuo on.

        Kenelläkään tietoa miten tuo käytännössä toimii? Onko noissa ohjelmissa mitään eroa ja onko lisenssi ihan elinikäinen? Sen kyllä luin, että ainoastaan opiskelutarkoitukseen saa käyttää.

        Olen kyllä miettinyt jos ostaisin koko creative suiten jossain vaiheessa mutta reilu tuhat euroa tuntuu tässä vaiheessa vähän turhan kalliilta..


    • mikkis-

      Osta Photoshop elements, sillä saa tehtyä tosi paljon juttuja. Ja maksaa satasen verran

    • skannaaja...

      Elementsin saa usein kameran tai skannerin ym.. kylkiäisenä. Kyseleppä kavereilta josko lainaisivat levyä sulle. Ohjelman voi ladata useammalekin koneelle ja ihan ilmaiseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1641
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      62
      1115
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      188
      909
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      43
      841
    6. 68
      757
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe