tällainen olen minä

pikkulikka!

155 cm, hoikka, A-kupit, vaaleat pitkät hiukset ja siniset silmät, hyvä peppu.

= minä.

kaikki muuten kunnossa, mutta rinnat liian pienet. en voi sietää niitä. pitäiskö jutella psykologille vai laittaa silikonit?

25

2232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herrasmies.

Kuulostaa täydelliseltä pakkaukselta jos oot vielä kauniskasvoinenkin :)

• rinnoillesi mitään,

varsinkin jos ne ovat suht. kiinteät. Tunnut olevan ihan sypäkkä pakkaus muutenkin.

Moni mies ottaisi sinut rinnalleen mielihyvin!

• Sherlokki

Kauniita rintoja on hyvin monenlaisia, ainakin minun mielestä. Oikeastaan rintojen koko ei paina vaakakupissa lainkaan, ellei satu olemaan täysin lauta.

Kuvailusi kuulostaa oikein mielyttävältä - ei kaikki ole isojen tissien perään. Itse olen enemmänkin perseimmeinen. :)

• Hossi-68

Sun pitäs jutella ihan itsellesi eikä kenellekkään muulle. Tao päähäsi ajatus et naista ei mitata millään rintojen koolla, aivan sama onko ne pienet tai isot. Isot tissitkään ei pelasta tilannetta jos luonne on perseestä tai no pelastaa siinä mielessä et vientiä on ainakin mut kaikesta huolimatta seuraavana päivänä odottaa tyhjä sänky vieressä.

Hyväksy oma itsesi ja löydä mies joka hyväksyy sinut sellaisena kuin olet niin ei tarvitse enää tyhjästä sängystä heräillä.

Sitten jos etsit taasen hetken hurmaa ja haluat olla miesten mielenkiinnon kohteena suosittelen silikonien hankkimista. Sopivan terhakkaat torvet vaan keuhkojen eteen ni ainakin iskurintamalla on menekkiä.

• 10 points..

Olen saman mittainen,mutta paljon iäkkäämpi. Monen "lapsen" äiti. Ne kummasti kertaantuu iän lisääntyessä :) Joulupöydässä oli useampi, kuin ennen.
        Kumppani jota rinnalleen hakee, ei pysy jos pelkkää ulkonäköä tuijotetaan.

• Hossi-68
        10 points.. kirjoitti:

Olen saman mittainen,mutta paljon iäkkäämpi. Monen "lapsen" äiti. Ne kummasti kertaantuu iän lisääntyessä :) Joulupöydässä oli useampi, kuin ennen.
        Kumppani jota rinnalleen hakee, ei pysy jos pelkkää ulkonäköä tuijotetaan.

Siinä hommassa mittarina toimii paljon tärkeämmät seikat kuin rintojen koko tai muut vastaavat. Pelkästään ulkoisilla avuilla ei pitkälle pötkitä.

Siinä kohtaa kun ihminen todellisesti toisesta kiinnostuu on aivan sama mikä on kuppi koko tai ahterin leveys, sitä vaan kiinnostuu toisesta puhtaana kokonaisuutena.

• miäs

Ei A-kupit tee naisesta mitenkään vähemmän haluttavaa tai huonomman näköistä. Kehosi ei tarvitse olla muuta kuin naisellinen, tavalla tai toisella. Sä kuulostat sellaiselta sirolla tavalla naiselliselta ja silloin kuuluukin olla sellaiset ihanat pienet rinnat.

Nam nam, sanon minä.

• Wittgensten

"minäpä se olen se pikkanen likka
      ja olen kuin viulun kieli
      no minäpä se olen se pikkanen likka
      ja kuin viulun kieli
      kun minä maantietä kävelen
      niin poikien tekkee mieli
      no kun minä maantietä kävelen
      niin poikien tekkee mieli"

• sun sittenki hommata elämä. Mäkin oon täydellinen, täydellinen jos ei lasketa sitä faktaa et oon vain 176cm senttinen 88 kiloinen läski normikullinen paska tuloinen luuseri. Silti mulla on actionia, tiäkkö miks?? Siks että mä osaan suhteutaa itteni markkinoille, suosittelen samaa 'kykyä' kaikille.

• erottua

massasta? Nää eväät eivät vielä riitä, vaan pitää myös osata markkinoida itseään aktiivisesti.

• Psykologilla käynti on ehdottomasti noista vaihtoehdoista parempi.

Hieman minua jäi mietityttämään, että mihin tarkoitukseen tissisi ovat liian pienet?

• pikkulikka!

tunnen olevani epänaisellinen kun rintani ovat niin pienet. tuntuu esim. todella pahalta kun joskus on pakko olla isorintaisten naisten läheisyydessä... silloin tulee sellainen olo, että vartaloni on kuin 10-vuotiaalla likalla :(
        ja että kaikki miehet kiinnittää vain huomiota niihin muihin naisiin. ja jos ne kiinnittää minuun huomiota niin se on siksi, että olen se pikkutissinen poikkeus.

• lokiikkamies
        pikkulikka! kirjoitti:

tunnen olevani epänaisellinen kun rintani ovat niin pienet. tuntuu esim. todella pahalta kun joskus on pakko olla isorintaisten naisten läheisyydessä... silloin tulee sellainen olo, että vartaloni on kuin 10-vuotiaalla likalla :(
        ja että kaikki miehet kiinnittää vain huomiota niihin muihin naisiin. ja jos ne kiinnittää minuun huomiota niin se on siksi, että olen se pikkutissinen poikkeus.

Miehet pelkäävätkin että loukkaavat sinua jos kiinnittävät huomiota "pikkutisseihisi", vaikka oikeastaan ovat jo muna pystyssä ajatuksesta että pääsisivät niihin käsiksi.

Seksiin A-kupin rinnat ovat yksinkertaisesti parhaat. Niitä on hyvä nuolla eivätkä ne ala naurettavalla tavalla hyppimään ylös alas.

Jos tunnet itsesi olevan poikkeus naisten keskuudessa niin hakeudu sitten enemmän miesten seuraan. Tulet vielä huomaamaan että pikkutissi on parasta. ;P

• mies..

Ei ei, pienet tisut on tosi ihanat ;) Elä nyt sentään mene pilamaan niitä joillakin hiton silikooneilla!!!

• mitään!

Ainoastaan 15 cm korot olisi suotavat :)

• varmasti

tehoaa miehiin, joita kiinnostaa teinitytön näköiset/kokoiset naiset/tytöt. Aivoilla ei ole niin väliä, kuulemma.

• hyh :(

"Aivoilla ei ole niin väliä, kuulemma"

Tuo oli rumasti sanottu, byäää

• pikkulikka!

on mulla aivot, ja ne toimivat muuten oikein hyvin, tämän asian suhteen vain olen erityisen herkkä...

luulen kyllä, että ihmisenä olen mielenkiintoinen, olen älykäs, taiteellinen ym. niin kuin sanoin, ainut asia joka vaivaa minua on rintani. typerää mutta totta.

• outo-x

Sä oot varmasti hyvä noin. joskus aikaisemmin ihastelin paljonkin niitä näyttäviä kannuja, mutta nyt se tuntuu hyvinkin toissijaiselta, olisko tämä nyt sitä henkistä kasvua?

• Taasnäitä

Laita vaan silikonit, et sen jälkeen kelpaa kenellekään äitiainesta etsivälle.

• vili

ihmisille sopii erilainen rintavarustus. ei noin snadille mimmille sovi isot hinkit, eli ei silokoneineille.
      treenaa kroppaa ja persettä...niillä äijien huomio herätetään

• Dr Pal

käydä laittamassa ne silikonit ja tulla sitten juttelemaan mulle? En ole psykolpgi perinteisessä suomalaisessa mielessä, mutta voin keskustella tisseistäsi.

• just...

sun täytyy oppia elämään itsesi kanssa,nosta rintojasi niitähän on erillaisia silikooneja jotka laitetaan rintojen alle kohottamaan jne..itse olen 164cm normaali vartalo ja b75 kuppi,olen treenannut itseni kuntoon ja aijon jatkaa,olen myös vaalea ollut aina,mutta nuorenpana inhosin myös rintojani mutta en enää.

• pienten tissejen ihailija

Sun kaltaisia pitäisi olla enemmän. Ikinä en ole vielä päässyt pieniä tissejä kokeleilemaan vaikka mieli tekis. Ootko sä neitsyt vai mistä moinen epävarmuus?

• Gitta74

Siis, onko tämä aloitus vitsi vai tosissaan kirjoitettu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      209
      2718
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      52
      1906
    3. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      413
      1531
    4. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      153
      1483
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      363
      1405
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1288
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      25
      1266
    8. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1206
    9. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      59
      1046
    10. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      948
    Aihe