Helsingistä Barcelonaan Kööpenhaminan kautta olemme menossa ja takaisin samaa reittiä.
Onko kokemuksia ko.lennosta? Pelaako kaikki vai täytyykö ottaa jotain asioita huomioon?
Kiitoksia
Barcelonaan
5
1953
Vastaukset
- sinulle/teille.
Juu niissä lentokoneissa on siivet,istuimet ja ikkunoita.Myös wc on sekä alasvedettävät/ylöstyönnettävät "muoviverhot".Ovesta niihin koneisiin mennään sisään ja ovista pääsee ulos - ei lennon aikana.Koneen sisällä saa puhua,nauraa,liikkua,nukkua....
Mitähän voisit ottaa huomioon???Hhhhmmm....älä ainakaan lennon aikana esitä yhtä idioottomaisia kysymyksiä kuin tällä palstalla.Sama kuin kysyisit:Ollaan menoosa ruokaostoksille Citymarketin ja Sokoksen kautta Alepaan....onko joku käynyt ruokakaupoissa koskaan?Pitääkö niissä ottaa jotain erityistä huomioon?Hahahahah....suosittelen:älä lennä,käytä rahat terapiaan. - arska
Minäkin oon tuossa viikon päässä menossa KLM:llä barcaan, amsterdamin kautta kylläkin.
Lentääkö tavarat suoraan suomesta barcelonaan vai pitääkö ne amsterdamissa hakea hihnalta? Ja saako noilla molemmilla lennoilla safkat?
kiitos.- huoleti.
Älä välitä tavaroistasi ja tai ruuasta.Sen sijaan KLM-lennoilla sinulla on ko-ko-ko-ko-ko-kolme i-i-i-i-i-iso o-o-o-o-o-omaa tv-ruu-ruu-ruu-ruutua ja lennon päätteksi arvotaan yhdelle matkustajalle o-o-o-o-oma tv-ruu-ruu-ruu-ruutu kotiin vietäväksi.
- arska
huoleti. kirjoitti:
Älä välitä tavaroistasi ja tai ruuasta.Sen sijaan KLM-lennoilla sinulla on ko-ko-ko-ko-ko-kolme i-i-i-i-i-iso o-o-o-o-o-omaa tv-ruu-ruu-ruu-ruutua ja lennon päätteksi arvotaan yhdelle matkustajalle o-o-o-o-oma tv-ruu-ruu-ruu-ruutu kotiin vietäväksi.
uijui ihanko 3 tv-ruu-ruu-ruu-ruutua? voiko niistä kaikista katsoa eri ohjelmia? ja vielä o-o-o-o-oma tv-ruutu arvotaan!
...pelle. - Mie vaan
Barca on futisjoukkue, joten luultavasti oot menossa Barcelonaan, jota myös Barnaksi kutsutaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333184Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441589Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719