XL 40+

Aki 42

Olimme onnistuneesti estäneet "vapaaehtoisen" koulutuspäivän toteuttamisen, viivytystaistelussamme asiaa vastaan
saimme viimeisen torjuntavoiton ja saimme koulutuksen siirrettyä torstaipäivälle. Näin ei meiltä perheellisiltä mennyt ainakaan viikonloppu pilalle. Tilanne hieman parani kun selvisi että kuljetukset lomakeskukseen ja takaisin oli järjestetty. Ainakin saisimme vetää rauhassa kunnon kännit kaveriporuksssa ja kenenkään ei tarvisisi ajaa seuraavana päivänä. Kallispalkkainen konsultti taas opetti taas kerran kuinka puhelimeen vastataan niin
asiakaspalvelu saadaan kuntoon. Onneksi tilannetta paransi se että majoitustilamme jääkaappi oli täytetty riittävällä määrällä virvokkeita esimiehemme toimesta joka "työesteiden vuoksi" ei voinut ottaa osaa koulutukseen.

Pikkuhiljaa osaston naisille alkoi selvitä että tauolla käytiin nauttimassa muutakin kuin raitista ilmaa. Lievin kommentti taisi olla "Perkele pojat te ootte kännissä".

Eihän nyt aikusen miehet muutamasta oluesta humalaan tule mutta kello ryhtyy juoksemaan nopeammin niin kuin kaikki tietävät. No ryhmätyöt tuli tehtyä 7 mennessä ja majoitustilan sauna oli lämmitetty optimaalisesti sopivasti.

Saunottiin ja mentiin syömään 8 jälkeen. aikaa vierähti meidän n.15 hengen seurue söi ja nautti normaalit ruokajuomat firman piikkiin, eli tilanne alkoi olla jo positiivisen puolella kun jatkoimme keskusteluja ravintolan puolella.

Pikkuhiljaa osa naisista ensi liukeni valmistautumaan huomisiin koitoksiin. yhdentoista maissa tuli puheeksi saunominen ja naisseurueemme väitti kivenkovan ettei heidän saunansa ollut lämmennyt. Ehdotimme että tottahan toki reissulla saunoa pitää, että mennään jatkoille meidän korteeriin niin lämmitetään sauna kanssa.

Sovimme että lähden saunaa lämmittämään. ja muut tulevat sitten perästä kun ehtivät. Kun olin eteisessä poistumassa tuli WC:stä vastaan seurueeseemme kuuluva osastomme kirjanpitäjä ja kysyi minne olen menossa. Mainitsin saunan lämmityksestä niin hän sanoi että odota hän tulee mukaan seuraksi.

Taivalsimme muutaman sadan metrin matkan majallemme. Pikaisen tarkistuksen tuloksena selvisi että emme olleet muistaneet sammuttaa saunaa vaan se oli edelleen päällä ja lämmin. Kipaisin jääkaapille otin parit oluet mukaan ja istahdimme oleskelutilan puolelle.

Pohdin ääneen pitäisiköhän sitä käydä löylyssä ennen kuin muut tulevat ja haluaako Mari käydä ensin. Mari vastasi kyllä me varmaan mahdutaan samaan saunaan. Sanoin no mikä ettei ja aloin riisua itseäni. Katselin syrjäsilmällä kun Mari alkoi myös kuoriutua vaatteistaan. 160 senttinen vasta 45 vuotias naisenalku riisui ripein ottein vaatetustaan ensin tipahti väljä mekko, sitten rintaliivit, pikkuhousujaan riisuessa heilahtelivat isot rinnat varsin mielenkiintoisesti, tosin mielenkiinnon kohteena oli uhkea takamus joka paljastui pikkuhousujen alta. Seuraavaksi tämä silmänilo siirtyi nopeasti saunan puolelle. Muistin mitä olin tekemässä ja sain lopulta omat vaatteet päältäni ja menin perästä. Saunoimme kaikessa hiljaisuudessa. Nautimme lämmöstä ja minä saunaseurani uhkeista muodoista. Lopulta kohtuullisen saunomisen jälkeen siirryimme takaisin oleskelutilaan.

Mari istui sohvalla ja sitten huomasin hänen tuijottavan minua tiettyyn osioon kun kuivailin itseäni jonkin matkan päässä hänen edessään. Kommentoin että etkö ole ennen nähnyt näin pientä vehjettä vai mikä kiinnostaa. Vanhapiika Mari vastasi että siitä on niin kauan kun olen elävänä moisen nähnyt että en muista. Istuin nojatuoliin ja jätin vehkeeni julkeasti esille. Kysyin mitä sinä tälläisellä tekisit jos saisit sellaisen käyttöösi. Mari nosti toisen jalan sohvalle ja levitti reitensä minua kohti sanoen en oikein muista enää. Samalla oikea käsi laskeutui vatsamakkaroiden yli tuuhealle mustalle karvoitukselle. Oma penikseni alkoi nytkähdellä ylöspäin. Sanoin katso mitä sait aikaan, mitä nyt minä tälle teen osoitin nytkähtelevää sauvaani. Mari sanoi auttaisikoan jos laittaisit sen jonnekin pehmenemään ja levitti samalla sormillaan punaisia häpyhuuliaan.

Nousin tuolilta ja laskeuduin polvilleni Marin eteen. Kerrankin sattui olemaan tilanne niin että kaikki oli oikealla korkeudella. Levitin sormillani häpyhuulia ja laitoin sauvani pään huulille. Sitten painoin sisään ihanaan nautinnollisen kosteaan reikään. Katselin kiihottavaa näkyä kun vatsa ja rinnat hyllyivät edestakaisten työntöjen tahdissa. Peukaloilla hieroin voimakaasti klitorista. Mari sulki silmänsä nautinnosta. En voinut vastustaa itseäni
vaan siirsin käteni hänen uhkeille rinnoille ja puristelin niitä sieluni kyllyydestä, samalla kun annoin nänneille sormillani mahdollisimman hyvää hyväilyä. Aktimme jatkui ja jatkui. Kumarruin eteenpäin ja pyöritin kieltä vuorotellelen molempien nännen ympärilä. Tunsin kuinka Marin nautintojen puutarha alkoi puristella voimakkaammin penikseni ympärillä. Pidin sauvaani pohjassa ja tein lyhyitä työntöjä, hidastin tahtia etten laukeasi. Näin nautiskelimme jonkin aikaa kunnes lopulta Marin nautintoluolan puristelut kävivät niin voimakkaiksi etten voinut enää estellä vaan tunsin kuinka laukeamiseni lähti liikkeelle. Aloitin loppukirin. En tiedä kumpi ehti ensin mutta hikisiä me molemmat satakiloiset (Mari 80 ) kuitenkin lopulta olimme. Eikähän pistäydytä löylyssä ehdotin. Otimme pikaiset löylyt ja suihkut Ja nautimme jo kesken jääneitä virvokkeitamme oleskeluhuoneen puolella kun meluava seurue ilmestyi ja ilta jatkui saunoen.

Siitä mitä muut isät ja äidit tekivät en tiedä mitään...

2

7523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utelias

      oliko tarina totta... tuliko Mari raskaaksi..
      hän tuskin käytti mitään ehkäisyä,jatkuiko romansinne tämän jälkeen
      muuten ihan tyydyttävä kertomus !

      • Naxtor

        Puhu nimittäin. Kuka tässä seurustelusta tai lasten teosta on puhunut. Kyseessä oli ihan selvästi normaali työmatkan pikapano. Eikä niistä sen kummempaa tule. Kokeilisit joskus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe