Raitis keskiviikko päivä tänään.
Ja tänään 1 v. 5 kk. raittiina oloa.
Pullakahvit - tai ainakin ylimääräinen Vanilja jugurtti :)
Keskiviikko 27.12.2006
10
654
Vastaukset
- Cettuz!
Raittiina, nyt ne meni. joulupyhät. Papio vanilja joghurtin paikka.
- KarjalanSissi
Ollaan tämä päivä. On se kumma että päivällä kyllä saa nukuttua, mutta yöllä ei.
Papiolle yhden vuoden ja viiden kuukauden raittiudesta! Itse meinaan kans olla tämän keskiviikon ilman alkoholia.
- åpoi
tasapuolisesti
kone lähti käyntiin ilman olutta - raitistelijasuotuulia
Ihana oli herätä aamuaikaisella ja astua työruotuun, takana raitis joulu ja edessä raitis päivä.
- ma-sa
Ihan hyvä päivä olla raittiina tänäänkin.
tänään
- ambivalenttineN
...ainakin suklaasyönnin ja lahjojen osalta. Raittiina olen tänään ja kohta avaan mun loput joululahjat :)
- karbidi
viitaten, vakaa tarkootukseni on tosiaan unhoittaa pois viinakset tupakka ja kahvi siinnä ohessa, koskei ole mitään järkee lipittää kahveeta tupakoimata, tahikka tupakoida ilman kahveeta!
Sopivasti tosiaan sattus tää Zyban-kuurin alootus viikkoo enne vuojenvaihetta, jollon poltetaan vimmonen pötkilö!
Hapanten otto ei meilläpäin oo uuteenvuoteen kuulunnu,ku sillon valovuosii sitte nuorena miehenä.
Se, millä mun oikeestaan piti tää juttu aloottaa, jäiki ny tänne hännille, vaikka ois ehroottomsti pitänny olla ekana.
Elikkä SUURET KIITOKSET aahoohoolle ja Pörrille kannustuksesta! Yritän todella päästä tavoitteeseeni ja tänään jo vähä koin samanlaisii sairauden oireita, ku serihvi eilenkös se ny oli; käin lenkillä iha joutenpäiten!- karbidi
Jo heti tokassa kirjaimessa virhe ja vielä iha selvinpäin naputeltu! Joissain tapauksis tää näppis kyl ei pelitä kute kuulus ja aina ei viitti joka sanaa lukee, jonka tonne on tyrkänny.
Koittakee ottaa lopuista selvää, jos nuita virheitä ois vaikka kui pal!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4965408Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681288Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771252Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111143