"The Aikido Master, Kiai Master Ryukerin has a 200-0 wins MMA/Vale Tudo, and that he bets 5 grand he can beat any MMA fighter. The beginning of this video has them signing the contracts .The opponent (Youger Guy) is a Karate Black Belt, and Brazillian Jiu Jitsu Purple Belt."
Video: http://www.youtube.com/watch?v=MvWZQlRBF-8
Aikido vs
9
1286
Vastaukset
- omgperkl
Ei oo tuo kiai master nähny aikidoa sen enempää ku toi karatekakaan karatea tai BJJ:tä.
Olipas turha klippi ja paska provo.- turha klippi.
osoittaa hyvin mihin ki-hihhulointi johtaa. tulee turpaan jokaiselta. :-)
- aikido blacker belt
Aikido mestari oli ylivertaisella asenteella mukana tässä todellisessa mestareiden ottelussa:antoi nuorempansa "voittaa",että ei haavoittaisi(minkä dominoiva asenne olisi tehnyt) kasvavan ihmistaimen herkkää itsetuntoa.
Kaikki kunnia aikido masterille,joka ei halunut voittaa vastustajaansa ylivertaisella tekniikallaan,vaan näennäisesti häviämällä mutta samalla VOITTAEN vastustajansa MUÖTÄTUNNON puolelleen.Ja kenties lunastessaan häviöllään itselleen paikan nuoren taistelijan tulevana oppilaana(näin edelleen vahvistaen nuoren karate masterin haurasta egoa).
Hyvä aikido!- nii´i
Ehkä se vaan esitti jotain nöyrää että muka hävis tahallaan. se huomas että ei pärjää ja päätti "esittää" häviävänsä.
Toivon mukaan kaikki aikidokat ei ole semmoisia.
Aika monta oon nähny ja ne on vielä paskempia kuin se kiai master...
- Arigato
perseestä koko homma. Tässä se näkee kun tärkeintä on harmonia ja puun halaaminen. Kyllä aikidonkin saa toimimaan vapaatyylisessä harjoittelussa mutta jos niin ei harjoittele, on lopputulos pelkkää skeidaa - kuten clipistäkin näkee.
Ja aikidofriikeille tiedoksi, olen aikidon harrastaja mutta en ole yhtä mieltä tavasta opettaa. Mutta pidän aikidoa kuitenkin hyvänä lajina! - Pussiin
Jos tuo ei ollut lavastus, niin se oli pahoinpitely. Mestareita ei ollut paikalla.
- tai...
fanaatikkoa ei mikään käännä tieltään...
- Vmiäs
Olen treenannut itse kumpaakin, aikidoa ja BJJ:tä. Videolla en nähnyt yhtään aikidoa enkä yhtään BJJ:tä. Minusta se karateosuuskaan ei näyttänyt kummoiselta.
Kyllähän noita kiai mastereita on maailma pullollaan ja treenaa "vaikka mitä". Ei kannata sotkea noita lajinimiä kuitenkaan tähän. Joka lajista tuntuu nykyään löytyvän joku ki-ukko. Jopa nyrkkeilystä. Kyllä, näin jonkun ki-ukon lajiluettelon ja siellä mainosti monen vuoden kokemusta nyrkkeilystä :D.
Jossain oli joskus klippi kun oikeasti BJJ:tä "osaava"(aloittelija) oli vastassa tuollaista Kiai-hörhöä. BJJ miäs shoottasi äijän pari kertaa mattoon ja sen jälkeen ei kiai master enää jaksanut yrittää uudestaan. - ...
Aikido aika paska laji jos Grand Masterkin on tollane paska! Ei ne osaa muuta kun tanssia oon nähny ku ne harjottelee samassa tilassa kun mä harjottelen kunnon lajeja nii ne vaa tanssii siellä eikä sitäkään osaa kunnolla! Kiertäkää ottelijat kaukaa tämä aikido. Clippi oli säälittävän näköistä katseltavaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389