Missähän PS2 pelissä toimii GUN-ohjain eli PISTOOLI?? Joululahjaks ostettu 24 peli, eikä ainakaa siinä toimi!
PS2 ja GUN-ohjain
2
321
Vastaukset
- ,,,,,,,,
......
- kysyttyjä
Sorry myöhäinen vastaus, mutta lueskelin vanhoja ja ajattelin osaltani auttaa.
Itse etsiskelin myös pyssypelejä ja olen löytänyt kokonaista neljä peliä ja kaikki PS ykköselle.
Time Crisis
Time Crisis Project Titan
-ovat ns action-pelejä.
Point Blank 3 (ilmeisesti löytyy myös osat 1 ja 2?)
Ghoul Panic
-tarkkuusammuntapelejä
Kaikki ovat Namco -pelejä, mutta olen huomannut, että kaikilla Namcon tekemillä peleillä ei ole pyssyominaisuuksia. Mutta luulisin, että hakua helpottaa se, että jos löydät pelistä merkinnän NAMCO, se saattaa olla pyssyllä pelattava. Ykkösen peleissä oli todella helppoa etsiä kun niissä on kannessa näkyvillä merkintä millä voi pelata. Näissäkin on kaikissa "Optional Controller SLEH-00007".
Yhtään kakkosen pyssypeliä ei ole vielä vastaan tullut ja meilläkin pelejä on liki sata laidasta laitaan. No, ehkä vika on siinä, että katselen lähinnä käytettyjä pelejä ja aktiiviharrastajat eivät omistaan luovu...
Heräsi muuten ajatus, että onko pyssy tehtykin vaan ykkösen peleille? Onko 24-pelissä merkintä optisesta ohjaimesta ja onko sitten tehty kakkoselle oma pyssy? Ei oo tietoo, osaatko auttaa? Tahtois tietää ja viisastua. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566339
- 501786
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381444- 471051
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48941Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13919Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875