Missähän PS2 pelissä toimii GUN-ohjain eli PISTOOLI?? Joululahjaks ostettu 24 peli, eikä ainakaa siinä toimi!
PS2 ja GUN-ohjain
2
357
Vastaukset
- ,,,,,,,,
......
- kysyttyjä
Sorry myöhäinen vastaus, mutta lueskelin vanhoja ja ajattelin osaltani auttaa.
Itse etsiskelin myös pyssypelejä ja olen löytänyt kokonaista neljä peliä ja kaikki PS ykköselle.
Time Crisis
Time Crisis Project Titan
-ovat ns action-pelejä.
Point Blank 3 (ilmeisesti löytyy myös osat 1 ja 2?)
Ghoul Panic
-tarkkuusammuntapelejä
Kaikki ovat Namco -pelejä, mutta olen huomannut, että kaikilla Namcon tekemillä peleillä ei ole pyssyominaisuuksia. Mutta luulisin, että hakua helpottaa se, että jos löydät pelistä merkinnän NAMCO, se saattaa olla pyssyllä pelattava. Ykkösen peleissä oli todella helppoa etsiä kun niissä on kannessa näkyvillä merkintä millä voi pelata. Näissäkin on kaikissa "Optional Controller SLEH-00007".
Yhtään kakkosen pyssypeliä ei ole vielä vastaan tullut ja meilläkin pelejä on liki sata laidasta laitaan. No, ehkä vika on siinä, että katselen lähinnä käytettyjä pelejä ja aktiiviharrastajat eivät omistaan luovu...
Heräsi muuten ajatus, että onko pyssy tehtykin vaan ykkösen peleille? Onko 24-pelissä merkintä optisesta ohjaimesta ja onko sitten tehty kakkoselle oma pyssy? Ei oo tietoo, osaatko auttaa? Tahtois tietää ja viisastua. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1124488BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2003697- 2023001
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome722852Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main602737- 841401
- 601256
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381082- 61996
MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t120993