Tuli luettua tuo suomennettu versio. Ihan hyvä kirja, kannattaa lukea. Suosittelen kaikille. Mielenkiintoista tietoa paljon.
Mutta aika vähän oli mitään erikoisia paljastuksia... Aina puhutaan huumeista ja biletyksestä ja se liitetään rockiin. Minua on aina kiinnostanut se että kuinka U2 on näihin sekaantunut. Tuon kirjan mukaan aika vähän tai ainakin huumeisiin. Paitsi Adam on vähän jotain kokeillu mutta muista jäsenistä ei oikein puhuttu mitn että he olisivat huumeita kokeilleet. En tiedä halusivatko paljastaa vai mitä sitten...
Onko muut lukeneet kirjaa? Mitä mieltä kirjasta?
U2 x U2 kirja
xone
2
415
Vastaukset
- Jar-man
Hyvä kirja, kun kertojina itse 4xu2. Vaikka tosin vielä kesken....
Hyvä fiilistellä levyjen kanssa oikeen ajanjakson mukana! Tulee biiseihin uutta ulottuvuutta!! - Ewan McGregor
Sorry otsikko ja nimimerkki - mua vaan sanotaan Ewan McGregoriksi ulkonäön perusteella, heh.
Jooh, tosiasia on se, että Adam on ainoa joka on kokeillut pilveä. U2 ei ole huumeisiin sekautunut bändi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"15510138Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1736361Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El345861Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1855577Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään604784MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny84555Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.53820Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m893549Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta783519En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk103051