Tuli luettua tuo suomennettu versio. Ihan hyvä kirja, kannattaa lukea. Suosittelen kaikille. Mielenkiintoista tietoa paljon.
Mutta aika vähän oli mitään erikoisia paljastuksia... Aina puhutaan huumeista ja biletyksestä ja se liitetään rockiin. Minua on aina kiinnostanut se että kuinka U2 on näihin sekaantunut. Tuon kirjan mukaan aika vähän tai ainakin huumeisiin. Paitsi Adam on vähän jotain kokeillu mutta muista jäsenistä ei oikein puhuttu mitn että he olisivat huumeita kokeilleet. En tiedä halusivatko paljastaa vai mitä sitten...
Onko muut lukeneet kirjaa? Mitä mieltä kirjasta?
U2 x U2 kirja
xone
2
453
Vastaukset
- Jar-man
Hyvä kirja, kun kertojina itse 4xu2. Vaikka tosin vielä kesken....
Hyvä fiilistellä levyjen kanssa oikeen ajanjakson mukana! Tulee biiseihin uutta ulottuvuutta!! - Ewan McGregor
Sorry otsikko ja nimimerkki - mua vaan sanotaan Ewan McGregoriksi ulkonäön perusteella, heh.
Jooh, tosiasia on se, että Adam on ainoa joka on kokeillut pilveä. U2 ei ole huumeisiin sekautunut bändi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201791Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3391495Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091122Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118- 1421106
- 285985
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928