Olimme mieheni firman pikkujouluissa, oli tultu kaukaa ja majoitus oli mökeissä.
Mökit oli neljän hengen mökkejä joissa oli kaksi kamaria, olemmissa kaksi vuodetta.
Meidän mökissä oli mieheni, minä ja mieheni työkaveri omassa huoneessaan, tai näin piti olla ...
Pojat oli ottaneet koko päivän, minä tietenkin naisena paljon varovaisemmin.
Kun sitten oli oltu ravintolassa, syöty,juotu ja tanssittu,niin lähdettiin kohti mökkiä ilna päätteeksi. Tulihan sinne muitakin siitä työporukasta. Naisia tuli vain yksi minun lisäkseni, miehiä taisi olla neljä.
Mieheni tietenkin sammui ensiksi, taisi olla kuokkijoiden tavoitekkin kun alkoivat lopuksi kirkasta tarjota.
Tämä toinen nainen ( Leena ) ja pari miestä työntyi sinne toiseen kammariin, minäjäin kahden ventovieraan kanssa kahden.
Homma meni heti käpälöinniksi ja suutelemiseksi, yritin ensin estellä, mutta eihän siitä mitään tullut. Pillu oli niin märkä että lotisi, kädet kulkivat joka puolella, toinen mies puristeli tissejä ja toinen läpräili jo märkää pillua ...
Olihan sitä oltu ilman jo ihan tarpeeksi kauan.
Katselin jäykkää mulkkua, jota tarjottiin imettäväksi,sitäen ollut enne kokeillutkaan ...
Siinä sitten pojat jyystivät vuoron perään, minä vikisin ja pyysin lisää. Kolmen lapsen äiti sai kerrankin kunnolla, vaikka eihän siinä minun miehessäni mitään vikaa ollut.
ei se siitä kulu
Mirja.
2
21933
Vastaukset
- runkkari!
...ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos, hikinen runkkari!
- siinä vikaa
kun se sammui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦514997Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1703975Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.913872Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1793396En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v153143- 372754
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain3212602- 1302208
- 432158
- 212142