Paris Hilton

on parasta koskaan

Paris lyö laudalta kaikenlaiset Madonnat, Mariaht, Cherit, Brtneyt, X-tinat ja kumppani.
Siis kaunein nais ääni maanpäällä. Kumpa tulis pian uusi levy. Mä haluun nähdä sen livenä, joten onks se lähdössä pian kiertuueelle?

Mä ja mun kamut heitetään muitten levyt menee ja kuunnellaan vaan PARISia. Paris on parasta.

8

834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paris on parsta

      ...Ne mun kamut ei heivannut muita, oli muka vaan vitsi. Mä en enään ikinä puhu niille.
      Ne rupes vaan haukkuu mua ja Parista. Mä en kestä niitä enää. Ne ei tajuu et Paris on mun Idoli ja et MUSTA tulee isona Paris.

      • parempi kuin paris

        studioon näköjään pääsee ilman laulutaitoa,osaat sä ees laulaa???????vai haluut sä vaan esittää paris kanaa,ei ihme että sun kaverit on suuttuneet ainiin pojat ei tykkää huorista,kaikki pojat tykkää mun luonteesta,mut daaa se on sun asias!!!no parempi olla oma ittensä.


    • kauniimpi kuin paris

      aattele nyt sä meikkaisit ihan älyttömästi ja sit kun sä olisit ilman meikkiä sä näyttäisit haudasta nousseelta!!!!lol naurattaa välil nuo julkkikset ilman meikkiä.ja sitäkään mä en ymmärrä että miks mua haukutaan vaikka mä näytän kauniilta ilman meikkiä pojat ei vaan haluu sanoo sitä koska mul ei oo muutenkaan kavereita.mä en haluu olla paris koska mul on parempi ääni kuin sillä mut oon ujo niin tuskimpa musta tulee laulajaa joten laulan vain kotona omaksi ilokseni

      • paris on parasta

        Ei sen ääntä ole minnekkään muuteltu. Sil on hyvä ääni ja sit se on kyl kaunis, mut en mä Parisilt kyl haluu näyttää. Mä haluun laulaa ja tietsä mä haluun olla kuuluisa ja rikas.

        Onks tääl ketään, joka kans tykkää et Paris on paras ,ku mä nyt en voi enää olla noitten vanhojen kamujen kaa?


      • mä oon parempi kuin paris
        paris on parasta kirjoitti:

        Ei sen ääntä ole minnekkään muuteltu. Sil on hyvä ääni ja sit se on kyl kaunis, mut en mä Parisilt kyl haluu näyttää. Mä haluun laulaa ja tietsä mä haluun olla kuuluisa ja rikas.

        Onks tääl ketään, joka kans tykkää et Paris on paras ,ku mä nyt en voi enää olla noitten vanhojen kamujen kaa?

        ei pahalla mut sillä on aika tyhmä ääni ja tyhmä ulkonäkö ilman meikkii,se on totuus jos sä tykkäät sen äänestä niin so mut aika monen ääntä muokataan studiossa ja siellähän se on mahdollista mut mä laulan aidosti ja aika moni on sanonu että osaan laulaa.daa!!!!ei käy kateex!!!sit mä oon aika ujo niin sekin on syynä et mix mä en kai sit sinne ja musta on parempi laulaa kotona.ei tarvii sit suutttuu tästä viestistä.


      • ....
        mä oon parempi kuin paris kirjoitti:

        ei pahalla mut sillä on aika tyhmä ääni ja tyhmä ulkonäkö ilman meikkii,se on totuus jos sä tykkäät sen äänestä niin so mut aika monen ääntä muokataan studiossa ja siellähän se on mahdollista mut mä laulan aidosti ja aika moni on sanonu että osaan laulaa.daa!!!!ei käy kateex!!!sit mä oon aika ujo niin sekin on syynä et mix mä en kai sit sinne ja musta on parempi laulaa kotona.ei tarvii sit suutttuu tästä viestistä.

        Mulle on sanonu mun musanope ja kitaranope et mun kannattais harkita bändin perustamista ja et oon musikaalinen ihminen... en tiiä kyl et oisinko bändissä kitaransoittaja vai laulaja tai sit oon molempia

        Kaveritki on sanonu et mul on tosi nätti ääni(en haluu lesoilla täl jutul mut te viel kuulette musta!)


      • parempi kuin paris
        .... kirjoitti:

        Mulle on sanonu mun musanope ja kitaranope et mun kannattais harkita bändin perustamista ja et oon musikaalinen ihminen... en tiiä kyl et oisinko bändissä kitaransoittaja vai laulaja tai sit oon molempia

        Kaveritki on sanonu et mul on tosi nätti ääni(en haluu lesoilla täl jutul mut te viel kuulette musta!)

        mäkin haluun julkisuuteen mut en mä tiiä sit uskallanko


    • Suskitso

      Väittäkööt muut mitä ikinä tahtovat, Parisin musiikki on loistavaa. Olen saanut ystävänikin ja perheeni tykästymään Hiltoniin. Toivon vaan, että Paris vierailisi Suomessa. Muualla häntä näkee tosi paljon, olen vain kateellinen amerikkalaisille ystävilleni, jotka saattavat hänet nähdä, helpostikin..!

      Myös kriitikot ovat Parisin musiikin puolella. Tiettyjä häiriötekiöitä biiseistä löytyy, mutta pääosin ne ovat erinomaisia.

      http://www.noise.fi/levyarvostelut/index.php?id=6467
      ->Tässäpä yksi, jonka mielipide on todella lähellä omaani. Vihdoinkin joku, joka tajuaa.
      http://www.findance.com/arvostelut.php?id=2653
      ->Arvosana 8/10
      http://www.mesta.net/musa/arvostelut/?aid=1225
      ->Neljä tähteä viidestä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe